imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Vozeň SWS ET 23.111 z roku 1954 už ako pracovný vozeň
#125, linka 180, St. Georgen im Attergau
ÖAF Gräf & Stift NL 202 M12 s VIN VAOA10A051L900042
ÖAF Gräf & Stift NL 202 M12 s VIN VAOA10A051L900042
#BD 13876, linka 4140, Brenner Straße, Sonnenburgerhof
#354, linka STB, Brenner Straße, Sonnenburgerhof
Regionálna električková trať na strmom úbočí
#351, linka STB, Brenner Straße, Sonnenburgerhof
Flexity Outlook C na konečnej vo Fulpmes
Interiér spodnej stanice
Pozemná lanovka Resciesa nahradila pôvodnú jednosedačkovú visutú lanovku, ktorá tu fungovala v rokoch 1952 - 2009
Pozemná lanovka tu slúži od roku 2010
Pohľad na spodnú stanicu
Vozeň vychádza zo spodnej stanice
Spodná časť trate je prekrytá betónovou doskou
Parný rušeň Krauss z roku 1916 slúžil najskôr v Bosne a od roku 1919 na železnici Ferrovia della Val Gardena
Úzkorozchodná železnica Ferrovia della Val Gardena s dĺžkou 31 km a rozchodom 760 mm fungovala v rokoch 1916 - 1960 a šplhala sa do alpského údolia Dolomitov
Spodná stanica tunelovej pozemnej lanovej dráhy Gardena Ronda Express
Jeden z vchodov do podzemnej lanovky, v pozadí spodná stanica kabínkovej lanovky na Col Raiser
Gardena Ronda Express slúži od roku 2004, na jar 2022 však nepremávala
Parametre tunelovej pozemnej lanovky sú nasledujúce: dĺžka 1244 m, výškový rozdiel 142 m, maximálny sklon 10 %
Gardena Ronda Express slúži na prepojenie lanoviek v rámci lyžiarskeho centra
#DS-772DZ, #DS-254FG, DS-707HE, Autobusová stanica
#568, GE 235 BA, linka 165, Lengstein, Longostagno
Koncová stanica úzkorozchodky v obci Collalbo/Klobenstein
Úzkorozchodná železnica slúži od roku 1907
Pohľad do kabíny strojvodcu vozňa SWP / FFA / BBC z roku 1975, ktorý do roku 2009 slúžil na Trogenerbahn
Súprava SWP / FFA / BBC z roku 1975, ktorá do roku 2009 slúžila na Trogenerbahn
Koľaj s kanálom v depe
Konečná visutej lanovky a úzkorozchodky
Stanica Soprabolzano/Oberbozen
Vozeň NWF / Alioth z roku 1910, ktorý do roku 1934 pôsobil na Dermulo-Fondo-Mendel-Bahn
Historická úzkorozchodka láka turistov, ich počet cestujúcich sa zvyšuje, preto bolo potrebné v roku 2014 postaviť nové, väčšie depo pre vozidlá
Koniec trate v smere na Bolzano
Súprava SWP / FFA / BBC z roku 1977, ktorá predtým slúžila na Trogenerbahn
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie