imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Letiskové autobusy NAW / Hess BFxx sa vyrábali od roku 1978
Starý letiskový autobus NAW / Hess BF27 alebo BS30 (oba typy sa líšia šírkou 2.7 resp. 3.0 metra)
#23-07, PBUS031, Santa Cruz, Aeroporto da Madeira
#23-07, PBUS031, Santa Cruz, Aeroporto da Madeira
Letiskové autobusy, v strede Neoplan Airliner N 9012, vpravo Cobus 3000
Zastávkový prístrešok dobre ilustruje sklon ulíc, po ktorých premáva MHD
Konečná autobusovej linky 27 približne v tretine trasy bývalej zubačky
Zárez ozubnicovej železnice na ulici, ktorá nesie názov Železnica resp. Železničná cesta
Dôvod na výstavbu ozubnicovej železnice bol turistický, na vrchu Monte sa nachádza palác so záhradou a kostol Nanebovzatia Panny Márie (Igreja de Nossa Senhora do Monte)
Historická stanica ozubnicovej želznice bola v roku 2020 odkúpená mestom a do roku 2022 zrekonštruovaná
"Železničná cesta" alebo jednoducho "Železnica" (Caminho de Ferro) a "Vlaková ulica" (Rua do Comboio) viedli v roku 2022 v dĺžke 3,0 km po pôvodnej trase ozubnicovej železnice
Zárez v hornej časti bývalej ozubnicovej železnice smerom k Terreiro da Luta
Horná časť bývalej ozubnicovej železnice
Pohľad na most zubačky a historickú stanicu (vpravo) na vrchu Monte
Konečná linky 22 vysoko nad centrom Funchalu pri kaplnke sv. Márie
Horná stanica lanovky do botanickej záhrady
Lanovka spája dve botanické záhrady, jednu na vrchu Monte pri rovnomennom paláci, druhú o niečo nižšie
Horná stanica lanovky do botanickej záhrady
Lanovka spájajúce obľúbené výletné miesto Monte s botanickou záhradou bola otvorená v roku 2005
Visutá lanovka do istej miery nahradila ozubnicovú železnicu zrušenú 57 rokov pred jej otvorením
Odstavené kabínky v hornej stanici položené na paletách a knihách
Na lanovke je k dispozícii 42 kabín a cestovný čas je 15 minút
Bývalá trať ozubnicovej železnice ponúka viacero zaujímavostí
Čistenie okien kabíniek za pohybu
Horná stanica lanovej dráhy na Monte
Fotografia z najdlhšieho úseku medzi piliermi, ktorý meria 550 metrov
Lanovka bola otvorená v roku 2000 a v značnej časti svojej 3,2 km dlhej trasy prechádza ponad domy a záhrady
Spodná stanica lanovej dráhy na Monte
Zastávkové cestovné poriadky a oznam o úprave premávky počas Vianoc a nového roka
Midibus pred bývalou spodnou stanicou ozubnicovej železnice
Opustená spodná stanica bývalej ozubnicovej železnice Caminho de Ferro do Monte
Pohľad na bývalý spodný úsek ozubnicovej železnice, kde dnes dopravu zabezpečujú autobusy
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie