imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Motorový vlak sa v rannom opare chystá na jazdu okolo sopky Etna
Motorový vlak zložený z vozňov Stanga-TIBB ADe vyrobených v roku 1980
Vozne RALn 64 vznikli prestavbou starých vozňov RALn 60 vyrobených v roku 1948 a pôvodne slúžiacich v centrálnej časti Sicílie
Interiér vozňa ADe 13
Súprava Cityshuttle v elektrifikovanom Marcheggu
Regionálny expres do Bratislavy prichádza do Marchegu
Moderné nástupište v Marcheggu
#W 3511 LO, Marchegg, Am Bahnhof, zastávka Marchegg Bahnhof
Na úbočie Etny v čase fotenia viedla cesta do výšky 1910 metrov a odtiaľ bolo možné pokračovať visutou lanovou dráhou do výšky 2504 metrov
Spodná stanica visutej lanovej dráhy na úbočie Etny
Dvojstanica lanových dráh na Etnu
Hoci je Etna sopkou, vďaka jej nadmorskej výške (na fotke svah medzi 2000 a 2500 m n. m.) sa na nej zvyklo aj lyžovať
Pohľad na bočné krátkery sopky Etna a vzadu na mesto Catania
Horná stanica lanovej dráhy na úbočie Etny vo výške 2504 m
Mercedes-Benz U 2150L Unimog / Tomassini slúži na prepravu turistov do vyšších polôh sopky Etna
4x4 autobusy Mercedes-Benz U 2150L Unimog / Tomassini a Iveco Eurocargo 150-280
4x4 Iveco Eurocargo čaká na turistov
Autobusy Mercedes-Benz Unimog U 5000 (vľavo) a U 2450L (vpravo)
Autobusy Mercedes-Benz Unimog U 2450L (vľavo) a U 5000 (vpravo) pod dymiacou Etnou
Mercedes-Benz U 2450L Unimog víri sopečný prach
Linka U1, Stanica Leopoldau
Mercedes-Benz Unimog pod jedným z lyžiarskych vlekov na sopke
Mercedes-Benz Unimog prechádza popri žľabe, kde sa pod sopečným popolom skrýva sneh
#3853, linka U1, úsek Großfeldsiedlung - Aderklaaer Straße
Krytý vstup do garáže P+R v blízkosti stanice metra Aderklaaer Straße
#3900, linka U1, Stanica Aderklaaer Straße
Oznamy informujúce v nemične, angličtine a ukrajinčtine o uzavretom nástupišti stanice Kaisermühlen-VIC
#6922, W 4806 MW, Arbeiterstrandbadstraße
Pohľad na nadzemnú stanicu metra Alte Donau
Súprava metra Siemens V/v prechádza ponad staré rameno Dunaja
#3858, linka U1, Stanica Alte Donau
Výhľad z okraja nástupišťa stanice Alte Donau
#3857, linka U1, Stanica Alte Donau
Siemens ULF A #52 v novej štvrti Viedne
#52 v spoločnosti žeriavu a rozostavaných bytoviek
#52, linka O, Bruno-Marek-Allee
Nízkopodlažná električka v modernej štvrti
Siemens ULF A #35 prechádza okolo odstaveného Infiniti
#35, linka O, Bruno-Marek-Allee
Viedeň používa jednotný dizajn označníkov nie len pre zastávky MHD, ale aj pre stanovištia zdielaných aút, bicyklov či pre nabíjacie miesta pre elektromobily
#36, linka O, Bruno-Marek-Allee, zastávka Krakauer Straße
Siemens ULF B #764 odbavuje zastávku Rennweg
#34, linka O, Ungargasse
#756, linka 71, Schwarzenbergplatz
#645, linka 71, Schwarzenbergplatz
ULF B #645 odbavuje zastávku pri pamätníku Karla Filipa Schwarzenberga
#778, linka D, Schwarzenbergplatz
#112, linka Badener Bahn, Kärtner Ring, zastávka Oper, Karlsplatz
#757, linka U2Z, Opernring, zastávka Oper/Karlsplatz U
Pohľad na panel linky U2Z
#307, linka 6, Margaretengürtel, zastávka Arbeitergasse, Gürtel
#313, linka 6, Quellenstraße, zasávka Reumannplatz
#1431, W 3291 LO, linka 56A, Hietzinger Hauptstraße
#687, linka 60, Schillerpromenade, zastávka Rodaun
Mercedes-Benz Citaro C2 dopravcu ZuklinBus na regionálnej linke 255
Schéma linky U2 počas výluky
Mercedes-Benz U 2450L Unimog približuje turistov k bezpečným miestam pod vrcholom Etny
Zastávka autobusov pri hornej stanici lanovky
4x4 autobus Iveco Eurocargo 150-280
Sopečná činnosť Etny ovplyvňuje život aj infraštruktúru v okolí a skôr či neskôr sa opäť dotkne aj vistuej lanovej dráhy
Pohľad na stanicu metra Seestadt v rovnomennej nové štvrti
Nadzemný úsek metra v rozrastajúcej sa štvrti Seestadt
#8767, W 1818 MW, linka 88B, Seestadtstraße, zastávka Seestadt
#8767, W 1818 MW, linka 88B, Seestadtstraße, zastávka Seestadt
#8765, W 3356 MW, linka 99A, Ostbahngleitstraße
#8199, W 3236 LO, linka 84A, Ostbahnbegleitstraße, zastávka Aspern Nord
#3924, linka U2, úsek Aspern Nord - Hausfeldstraße
#735, linka 25, Langabardenstraße, zastávka Aspern, Oberdorfstraße
#735, linka 25, Langobardenstraße
Parkovisko regionálnych autobusov patriacich železnici Circumetnea pod Etnou
Motorový vozeň Stanga-TIBB pod Etnou, ktorá občas pustí lávu aj cez trať
#8774, 8830, W 1828 MW, W 3167 LO, linka 93A, 98A, Wonkaplatz, obratisko Aspernstraße
Pohľad na schému linky U2 počas výluky
Modernizovaný vozeň Stanga-TIBB z roku 1980
Na oknách stanice Aspern Nord sa nachádzajá časová os so rôznymi osobnosťami
LCD obrazovka zobrazujúca najbližšie odchody MHD zo stanice Aspern Nord
#8211, W 3381 LO, linka 84A, Ostbahnbegleitstraße, zastávka Aspern Nord
#8771, W 1821 MW, linka 99B, Ostbahngleitstraße
Úzkorozchodný vozeň ITIN-Italimprese Industrie ADe 22 zo začiatku 1990. rokov
Odstavené staré vozne železnice Circumetnea v aktuálnej koncovej stanici v Catanii
Podobné a pritom rôzne vozne z prelomu 1970. a 1980. rokov
Depo úzkorozchodky Circumetnea v Catanii
Železnica Circumetnea bola v roku 1999 skrátená po stanicu Catania Borgo a úsek do širšieho centra prevzalo metro
Pozostatok úzkorozchodky do centra mesta po jej skrátení v roku 1999
Odtiaľto regionálna železnica Circumetnea pokračovala rušnou ulicou do prístavu
Výstup z metra
Vstup a iba vstup do metra
Automaty na cestovné lístky
Interiér jednotky typu M.88
Dvojvozňová jednotka Firema M.88-03 na konečnej Nesima
Citymood patriaci železničnej spoločnosti Circumetnea na konečnej zastávke metra
Komplikované spojenie konečnej metra a autobusového terminálu
#3202, DF 524 NH, linka 421, Via Frà Mauro, Parcheggio Nesima
Sociálne zariadenie pre vodičov v autobusovom termináli
V Catanii sa používajú sedadlá vodičov autobusov s bužírkovým výpletom na kovovej konštrukcii
Stanici metra je ťažké sa vyhnúť, stojí totiž rovno v ceste
Vstup do konečnej stanice metra Nesima, ktorá bola otvorená v roku 2017
#1834, FZ 094 DT, linka 642, Viale Lorenzo Bolano
Turnikety v stanici Nesima
Odparkované jednotky Firema M.88 za konečnou stanicou
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie