imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Volvo B12B / Sercar ako pojazdné miesto na odber krvi
Štandardný vstup do stanice metra v Bilbau s automatmi na cestovné lístky a turniketmi
Interiér jednotky metra CAF
Interiér jednotky metra CAF so sklápacími sedadlami
Interiér jednotky metra CAF
Metro CAF v stanici Kabiezes
Podzemné stanice metra majú jednotný dizajn navrhnutý architektom Normanom Fosterom
Typický vstup do podzemnej stanice metra
Bilbao sa vydalo cestou nadčasového prvotného návrhu vzhľadu staníc, ktorý sa aplikuje aj po takmer 25 rokoch od otvorenia prvej linky
Jednotka metra CAF sa blíži do konečnej stanice Kabiezes otvorenej v roku 2014
Dva oddelené vstupy do gondoly pre peších a jeden pre bicykle, autá a motorky
Kapacita gondoly je 200 pasažierov, 6 bicyklov alebo motoriek a 6 automobilov
Gondola denne absolvuje cestu cez Biskajský záliv približne 300-krát
Najstarší gondolový most na svete, ktorý bol postavený v roku 1893
Interiér priestoru pre pasažierov
Pilier gondolového mosta v Getxo
Gondolový most je 160 m dlhý a 45 m vysoký a je súčasťou verejnej dopravy, hoci naň neplatia niektoré druhy cestovných lístkov
Strop priestoru pre pasažierov ponúka historické fotografie na tento jedinečný most vrátane pohľadu na starú gondolu
Upevnenie lán piliera gondolového mosta
Zástavba na západe Bilbaa plynulo prechádza do mesta Portugalete, kde mestskú dopravu zabezpečujú regionálne autobusy
Citaro vychádza z paralelnej ulice, aby prekrižovalo protismer a zaradilo sa do pravého jazdného pruhu
#6415 KXW, 7844, linka 3115, Portugalete, Calle Gral. Castaños Kalea
Zastávkový označník regionálnych autobusov
Cestovné poriadky regionálnej dopravy obsahujú intervaly medzi spojmi
Konečná autobusov pod pozemnou lanovou dráhou Larreinetako funikularra
Bezbariérový vstup do vozňa lanovky
Bezbariérový interiér vozňa lanovky
Na rozdiel od väčšiny pozemných lanoviek má lanová dráha Larreinetako funikularra jednu stranu kabíny umiestnenú na podpere stojacej na podvozku, vďaka čomu je celá podlaha kabíny v jednej úrovni
Larreinetako funikularra bola otvorená v roku 1926, aktuálne kabíny vyrobila firma Irizar
Pozemná lanovka je dlhá 1198 metrov s výškovým rozdielom 342 metrov
Horná stanica lanovky Larreinetako funikularra
Nadväzný minibus pri hornej stanici lanovky Larreinetako funikularra
Larreinetako funikularra pôvodne slúžila aj pre nákladnú dopravu
Miesto pre bicykle a surfy v metre
Električková linka v Bilbau má v centre mesta jednokoľajné úseky
Jediná električková linka mala v roku 2021 dĺžku 5,6 km
Aj vzhľadom na jednokoľajné úseky má električková linka najlepší interval 10 minút
Dizajn električkovej zastávky Pio Baroja
Dvojjazyčný cestovný poriadok - v baskičtine a španielčine
Interiér električky CAF Urbos 1
Obe konečné električkovej linky sú jednokoľajné
Vyvýšená časť v električke CAF Urbos 1
Stanica úzkorozchodného metra San Namés
Informácie pre cestujúcich v stanici metra
#1953, 8AP 0643, linka 164, Čistovická ul.
#1953, 8AP 0643, linka 164, Čistovická ul.
Súčasťou verejnej dopravy v Bilbau sú aj šikmé výťahy, ktoré sa tu nazývajú lanovkami - na fotografii Funicular arangoiti
Šikmý výťah Funicular arangoiti
#5878 LGZ, 723, linka 18, Agirre Lehendakariaren Etorbidea
#5241 LGZ, 777, linka 71, Agirre Lehendakariaren Etorbidea
Konečná metra ďaleko za Bilbaom v Plentzii
Šikmý výťah zo stanice metra Aiboa
Šikmý výťah zo stanice metra Aiboa
V niektorých prípadoch šikmé výťahy prekonávajú len malý výškový rozdiel
Ostrovné nástupište na stanici metra Aiboa
Ostrovné nástupište na stanici metra Aiboa
Linka 1 metra využíva časti bývalej železničnej trate do mestečka Plentzia
Metro využíva pôvodný železničný tunel trate Bilbao - Las Arenas
Vlaková linka spája metro s ďalšou úzkorozchodnou železničnou traťou vedúcou z Bilbaa
Interiér úzkorozchodnej jednotky CAF EMU radu 950
Úvraťová stanica Sondika, kde vlaky z/do Bilbaa menia smer jazdy, a kde tiež začína prepojovacia železničná trať do stanice Lutxana
Interiér jednotky CAF EMU radu 950
Interiér jednotky CAF EMU radu 950
Konečná stanica úzkorochodnej železnice z Bilbaa
Turnikety vedúce k regionálnym vlakom
Konečná stanica úzkorochodnej železnice z Bilbaa
Spodná stanica pozemnej lanovej dráhy na kopec Artxanda
Spodná stanica pozemnej lanovej dráhy na kopec Artxanda
Lanovka slúži od roku 1915, hoci s prestávkami
Interiér vozňa lanovky s historickými fotografiami
Spodná časť trate vedie v tuneli
Horná stanica lanovej dráhy
Horná stanica lanovej dráhy
Lanovka ponúka pekné výhľady na Bilbao
Upozornenie na zmenu prevádzky električiek na LCD displeji na zastávke
Označenie električkovej linky A sa v praxi na vozidlách ani zastávkach nepoužíva
Električková linka mimoriadne ukončená na odstavnej koľaji počas konania demonštrácie
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie