imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Propagácia zlepšenia intervalu linky 15 na 7,5 minúty
#109, 8C2 4444, linka 10, obratisko Vidov, náves
Informačný systém v novej jednotke Stadler Capricorn
Interiér jednotky Stadler Capricorn
Interiér jednotky Stadler Capricorn s mapou celej siete RhB
Stanica Davos Platz s jednotkou Stadler Capricorn v popredí
Kabínka v spodnom úseku lanových dráh na Jakobshorn
Spodný úsek lanových dráh na Jakobshorn
#3, GR 43159, linka 303, Promenade
Zastávka autobusu pri spodnej stanici pozemnej lanovej dráhy na Schatzalp
#2, GR 81985, linka 304, Promenade
Spodná stanica pozemnej lanovej dráhy na Schatzalp
Vozeň #2 v spodnej stanici
V rámci opatreniu proti šíreniu vírusu SARS-CoV-2 boli jednotlivé oddiely kabín predelené plexisklom
Pozemná lanová dráha DSB je dlhá 702 metrov a prekonáva prevýšenie 304 m
Na lanovke DSB slúžia vozne Gangloff z roku 2001
Horná stanica pozemnej lanovej dráhy DSB
Horná stanica pozemnej lanovej dráhy DSB
Stredná stanica a horný úsek lanových dráh na Jakobshorn
Vozeň vychádza z hornej stanice
Pohľad z pozemnej lanovej dráhy DSB na visutú lanovú dráhu na Jakobshorn
Pozemná lanovka DSB bola sprevádzkovaná v roku 1899, vozne sú z roku 2001
#2, Schatzalpbahn
24-hodinové analógové hodiny v hornej stanici
V rámci opatrenia proti šíreniu vírusu SARS-CoV-2 boli jednotlivé oddiely kabín predelené plexisklom
Výhybňa lanovej dráhy DSB
Pohľad na spodnú stanicu lanovej dráhy DSB a Davos Platz
#12, GR 88321, linka 301, Promenade
Citaro s rozmazanou reklamou na očného lekára
#10, GR 178516, linka 304, Talstrasse
Jednotka Stadler Capricorn v stanici Davos Platz
Vlak vedený rušňom Ge 4/4 II
Vlak vedený riadicim vozňom Stadler Alvra
Panoramatický vozeň s opierkami a elektricky ovládanými oknami a strešnými roletkami
Spodná stanica pozemnej lanovej dráhy na Muottas Muragl
Spodná stanica pozemnej lanovej dráhy na Muottas Muragl
#GR 100112, linka 2, Punt Muragl
Spodná stanica pozemnej lanovej dráhy na Muottas Muragl
Pozemná lanová dráha na Muottas Muragl má dĺžku 2199 m a prekonáva prevýšenie 709 m
Dráha MMB bola otvorená v roku 1907
#2, Punt Muragl
#2, Punt Muragl
#GR 100103, linka 1, Punt Muragl
#GR 100103, linka 1, Punt Muragl, Talstation
Dopravca v St. Moritz bol jedným z mála, ktorí počas pandémie COVID-19 vo Švajčiarsku umožňovali nástup prednými dverami
Spodná stanica lanovej dráhy na medzistanicu Chantarella
Vozeň lanovej dráhy z rohu 1994
Trať prvého úseku (Chantarellabahn) začína tunelom
Vozeň lanovej dráhy z rohu 1994
Prvý úsek (Chantarellabahn) má dĺžku 451 m, prekonáva prevýšenie 157 m a má rozchod 1000 mm
Prvý úsek lanovej dráhy (Chantarellabahn) bol otvorený v roku 1913
Stanica Chantarella, kde sa stretávajú lanovky oboch úsekov
Jednotka lanovej dráhy z roku 1986 v hornej stanici
Horná stanica lanovej dráhy Corvigliabahn
Spodná stanica visutej lanovej dráhy na Piz Nair
Spodná stanica visutej lanovej dráhy na Piz Nair
Horný úsek (Corvigliabahn) je dlhý 1616 m, prekonáva prevýšenie 481 metrov a má rozchod 1600 mm
Na hornom úseku (Corvigliabahn) premávajú súpravy dvoch vozňov z roku 1986
Súprava vozňov má kapacitu 200 osôb (v čase pandémie COVID-19 bola znížená na 2/3 kapacity)
V roku 1986 bola pôvodná trať z roku 1928 kompletne prestavaná vrátane vybudovania nového tunelu
Pohľad cez zasnežené okno na výhybňu so širokým rozchodom 1600 mm
Výhybňa Chantarellabahn
Stará kabína lanovky slúži ako bar
#GR 100104, GR 100106, linka 2, 1, Schulhausplatz
#GR 154397, Via Serlas
#GR 100111, linka 9, Plazza da la Staziun, Bahnhof
Autobusová stanica v Chure
Autobusová stanica v Chure
Prestup na hrane medzi vlakom a nadväzným autobusom
Vlak na konci s motorovým vozňom SWA/SLM/ABB BDeh 4/4 z roku 1993 v konečnej stanici hybridnej ozubnicovo-adhéznej trate v Altstätten
Regionálny minibus na zavolanie - PubliCar
Vlak na konci 8-kilometrovej čiastočne ozubnicovej trate, kde je možné prestúpiť na električku do St. Gallen
Stadler Tango Be 4/6+ABe 4/6 #4001+4101 v spoločnosti vlaku vedeného vozňom SWA/SLM/ABB BDeh 4/4 #17 v prestupnej stanici Gais
Interiér električky Stadler Tango Be 4/6+ABe 4/6
Interiér električky Stadler Tango Be 4/6+ABe 4/6
Interiér električky Stadler Tango Be 4/6+ABe 4/6 s 1. triedou
Električky Stadler Tango ABe 4/6+Be 4/6 #4104+4004 a 4102+4002 na linke S21, ktorá vznikla spojením liniek S21 a S22 po prestavbe časti trasy linky S22 a stanice v St. Gallen
#SG 433810, linka 151, Bahnhofplatz
#SG 443904, linka 120, Bahnhofplatz
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie