imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Vnútorný informačný displej Trapeze - režim pri státí v zastávke
Vnútorný informačný displej Trapeze - režim medzi zastávkami s trasou linky, signalizáciou Stop preblikávajúcou s označením linky a signalizáciou akustického hlásenia preblikávajúcou s aktuálnym časom
Vnútorný informačný displej Trapeze - režim medzi zastávkami s trasou linky (2 najbližšie zastávky a cieľ)
Vnútorný informačný displej Trapeze - režim so zobrazenými prestupmi z najbližšej zastávky (bez cieľa aktuálneho spoja)
Vnútorný informačný displej Trapeze - režim medzi zastávkami s trasou linky (3 najbližšie zastávky a cieľ)
Počas pandémie COVID-19 sa situácia často menila, na čo niekedy ani švajčiarske informačné systémy nestihli reagovať
Priestor pre bicykle v jednotke Stadler Giruno
Zastávkový označník s informáciou o nadväznej lanovke
Informácie na zastávke
Podsvietený zastávkový označník
Cestný vlak Hess BusTrain / BusZug #161+501
Cestný vlak Hess BusTrain / BusZug #161+501
#163, ZG 88163, linka 2, Bahnhofplatz
Zastávky autobusov pred železničnou stanicou Zug
Konečná autobusovej linky 11 pri stanici pozemnej lanovky
Lanovka ZBB je plne automatizovaná
Automatické dvere v spodnej stanici
Interiér vozňa z roku 2009
Výhľad z lanovej dráhy ZBB na Zugské jazero
Trať ZBB v roku 2022 prejde prestavbou, pri ktorej budú koľajnice umiestnené na vyvýšenú oceľovú konštrukciu
Horná stanica lanovej dráhy ZBB
Horná stanica lanovej dráhy ZBB
Lanová dráha ZBB bola sprevádzkovaná v roku 1907, má dĺžku 1261 m, prevýšenie 366 m a rozchod 985 mm
Interiér vozňa z roku 2009
#73, ZG 88073, linka 11, Schönegg
#23, ZG 3373, linka 3, Baarerstrasse, zastávka Metalli/Bahnhof
#70, ZG 88070, linka 3, Baarerstrasse, zastávka Metalli/Bahnhof
Navigácia pri východe zo železničnej stanice
#102, ZG 88102, linka 13, Bahnhofplatz
Obratisko autobusov pred železničnou stanicou Zug
#91, LU 202615, linka 14, Seebrücke
#219, linka 6, Seebrücke
#213, linka 7, Seebrücke
#239, linka 1, Schwanenplatz
#172, LU 249623, Schwanenplatz
#241, linka 8, Schwanenplatz
#227, linka 6, Schweizerhofquai, zastávka Luzernerhof
#404, linka 8, Schweizerhofquai
Vnútorný informačný displej Trapeze v luzernských trolejbusoch
Loď verejnej dopravy premávajúca k pozemnej lanovke na Bürgenstock
Vnútorný informačný displej na lodi
Prístav Kehrsiten-Bürgenstock a spodná stanica pozemnej lanovej dráhy
Výťah Hammetschwand-Lift je najvyšším samostatne stojacim výťahom v Európe
Pozemná lanová dráha Bürgenstock-Bahn bola sprevádzkovaná v roku 1888 ako prvá na svete s elektrickým pohonom
V roku 2017 boli staré vozne nahradenými novými v starom dizajne vyrobenými firmou Shiptec
Lanová dráha má po kompletnej prestavbe v rokoch 2011 - 2017 dĺžku 929 m, prekonáva výškový rozdiel 440 m, rozchod koľají je 1000 mm
Interiér vozňa lanovej dráhy vyrobeného v roku 2017
Bürgenstock-Bahn ako prvá na svete použila výhybňu Abtového typu v oblúku
Horná stanica lanovej dráhy je umiestnená v hoteli, kvôli ktorému bola lanová dráha pôvodne postavená
Spodná stanica lanovky, ktorá slúžila na prepojenie hotela s kúpaliskom
V čase otvorenia (1924) bola Fürigenbahn najstrmšou pozemnou lanovou dráhou na svete s maximálnym sklonom 730 ‰
Vozeň pozemnej lanovej dráhy odpočíva v spodnej stanici od roku 2005
Fürigenbahn bola ako prvá pozemná lanová dráha vo Švajčiarsku vybavená diaľkovým ovládaním priamo z vozňov
15 rokov nepoužívaná trať lanovej dráhy s rozchodom 800 mm ukrytá v lese
Jednotka Stadler "Finken"
#10266, 5, OW 10002, Sarnen, Bahnhofplatz
Regionálna jednotka Stadler "Spatz"
Historický vozeň železnice Jungfraubahn ako súčasť výstavky pred železničnou stanicou hlboko v údolí pod vrcholom Jungfrau
#161, BE 752161, linka 21, Interlaken, Untere Bönigstrasse, stanica Interlaken Ost
#BE 610535, linka 103, Interlaken, Untere Bönigstrasse
Linka 21 pri stanici lanovej dráhy na Beatenberg
Spodná stanica lanovej dráhy TBB
Vozeň lanovej dráhy z roku 2005
Panoramatické vozne ponúkajú výhľad na horu Niesen
Pôvodná lanová dráha z roku 1889 fungovala na princípe zaťaženia horného vozňa vodou; bola trojkoľajnicová s Riggenbachovou ozubnicou, ktorá sa používala na brzdenie. Od roku 1911 má lanovka Abtovu výhybňu a je poháňaná elektrinou
Horná stanica lanovej dráhy TBB, z ktorej sa dá pokračovať na vrchol Niederhorn visutou lanovkou
Horná stanica lanovej dráhy TBB, z ktorej sa dá pokračovať na vrchol Niederhorn visutou lanovkou
Lanovka prechádza pôvodným tunelom z roku 1889
Spodná stanica s výhľadom na Niesen a Thunské jazero
Autobus linky 21 čaká na prestup cestujúcich z lanovej dráhy a pri tom si užíva pohľad na vrchol Niesen
Terminál MHD pred železničnou stanicou Thun
Terminál MHD pred železničnou stanicou Thun
V októbri 2020 boli do premávky zaradené prvé električky Bombardier Flexity Zürich
Interiér električky Bombardier Flexity Zürich
Interiér električky Bombardier Flexity Zürich
Interiér električky Bombardier Flexity Zürich s čalúnenými sedadlami v zadnej časti
#4001, linka 4, Limmatquai, zastávka Helmhaus
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie