imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Služby mikromobility pomaly dobíjajú mestá - a Praha nie je výnimkou
Označník zastávky Olšanské hřbitovy
#9382, linka 16, Vinohradská ul., zastávka Olšanské hřbitovy
Ráno s električkami na Vinohradskej
#8273, linka 13, Vinohradská ul., zastávka Olšanské hřbitovy
#9072, linka 5, Vinohradská ul.
#9355, linka 10, Vinohradská ul.
#8159, linka 16, Vinohradská ul.
Prechod z dláždenej časti električkovej trate na trávnatú časť
#8463, linka 11, Vinohradská ul.
#9395, linka 15, Vinohradská ul.
Škoda ForCity Alfa s celovozidlovou reklamou na Centrum architektúry a mestského plánovania
#8499, linka 16, Vinohradská ul.
Riešenie kríženia vyvýšenej električkovej trate s kolmo na ňu vedenou Hradeckou ulicou
Ranné stretnutie električiek na zastávke Flora
#9081 odchádza zo zastávky Flora
#8418, linka 13, Vinohradská ul., zastávka Flora
Aj v pražských električkách sa už dá platiť bezkontaktnou platobnou kartou
Aj pri prestupnom termináli Háje vznikli miesta K+R
Označovač Herman ETM 4.0 v testovanom hybridnom Solarise
Snímač systému automatického počítania cestujúcich (APC)
Koľajová spojka uprostred kruhovej križovatky
Pohľad do interiéru testovaného hybridného Solarisu
Solaris Urbino 12 IV hybrid #4999 odchádza z výstupnej zastávky autobusového terminálu Želivského
#3738, 4AH 8045, 5AF 9449, 6847, linka 124, Izraelská ul., obratisko Želivského
Solaris Urbino 12 IV hybrid #4999 čaká na svoj ďalší výkon na linke 213
#3297, AKA 76-64, linka 213, Izraelská ul., obratisko Želivského
Súprava električiek ČKD Tatra T3R.P #8520+8521 čaká na signál voľno
Míňanie sa električiek v križovatke Vinohradskej a ul. J. Želivského
#8267, linka 13, Vinohradská ul., Ul. Jana Želivského
Zastávkový LCD displej s najbližšími odchodmi vozidiel MHD pri východe zo stanice metra Želivského
Kamenná mozaika Jan Želivský a jeho doba od J. Adamcovej od roku 1979 zdobí vestibul stanice metra Želivského
Stavebný kameň 2. prevádzkového úseku trasy A
#2046, linka 8, Boulevard du Souverain
#1-HHX-445, 5713, Avenue Gustave Demey
Mercedes-Benz Intouro II #2SV 6963 čaká na ďalší výkon na linke 220058
Strom zakrýva časť priestoru električkovej zastávky
Stromy sú súčasťou viacerých električkových zastávok v Bruseli
#3026, linka 8, Roodebeek, Paul Hymanslaan
Autobus upozorňuje na zmenu trasy nápisom "redirected" na čelnom transparente
Vľavo dočasné, v strede trvalé upozornenie na električku na novej električkovej trati
#2016 na novej električkovej trati
#623, linka 108, Bulevar Mimara Sinana, zastávka Dobrinja škola A
#2027 na linke 8, ktorá nahradila pôvodnú linku 94 pri jej predĺžení o niekoľko zastávok
Konečná novej električkovej trate s oddeleným ostrovným výstupišťom a ostrovným nástupišťom (vzadu)
Zastávkový označník na novej električkovej konečnej Roodebeek
Zarážadlá na konci novej električkovej trate v Roodebeeku
#1-HLT-052, 1-WHE-375, 961300, 9831, linka 45, Roodebeek
Stanica metra Roodebeek pod rovnomennou konečnou električiek
Retro električka s rôznymi farebnými kombináciami používanými počas 150-ročnej histórie bruselských električiek (tramvají)
V popredí predchádzajúci náter bruselských električiek, ktorý bol nahradený art-nouveau strieborno-hnedou kombináciou, ktorá do Bruselu prišla s týmto typom električiek (Bombardier Flexity Outlook C)
#3068, linka 92, Chaussée de Haecht
Starý typ označníka s LCD monitormi
#1-NEN-627, 330327, Rue Royale
#1-VJJ-863, 9463, linka 65, Rue Royale
Dvojjazyčný oznam pre cestujúcich; angličtina sa v európskej metropole v MHD používa iba pri niektorých typoch informácií (pri výlukových oznamoch nie)
Kombinovaná ľavostranná zastávka pre električky a pravostranná pre autobusy s veľkou medzeru medzi nástupišťom a vozidlom
Retro električka pri príležitosti 150. výročia električiek (tramvají) v Bruseli
Dva predchádzajúce nátery bruselských električiek
Retro električka k 150. výročiu tramvají v Bruseli
Pravostranná zastávka pre autobusy, ľavostranná pre električky
Zastávka nad železničnou traťou
#3114, linka 55, Place Eugène Verboekhoven
SOR NB 12 City #3524 na linke 207
Krátky a kĺbový SOR pri Florenci
Šachovnica na križovatke signalizuje plochu so zákazom zastavenia
#4011, linka 7, Docks Bruxsel
Oznam o výluke linky 7
Vozidlo zobrazuje správnu výlukovú trasu linky 7, ale s bežným nevýlukovým cieľom
Konečná pre viac liniek počas výluky
Obratisko Esplanade pre jednosmerné električky aj obojsmerné vozidlá
Turistický autobus v horskom priesmyku La Raya (4335 m.n.m.)
Na bruselské pomery nezvyčajne plné obratisko električiek počas výluky
Škoda 15T #9330 pred obchodním centrom Palladium
SOR NB 12 City #3521 v centre Prahy
Turistický autobus v horskom priesmyku La Raya (4335 m.n.m.)
#427-BXC, 5463, linka 231, Avenue du Parc Royal
Hybridné Volvo pri oplotenom kráľovskom areáli
#4012, linka 7, Avenue des Croix du Feu
SOR NB 12 City #3521 prechádza okolo bočného vchodu do Palladia
Navigácia k bežnej a výlukovej linke
#4007, linka 7, De Wand
Brusel generálkuje staršie autobusy, ako napr. tento Van Hool newA330 z roku 2010, ktorý vyzerá ako nový
Vlajková ľod DPP prechádza centrom Prahy
V Bruseli autobusy náhradnej dopravy nesú rovnaké označenie ako nahradené električkové linky
Stopy po jazde mimo koľají
Autobus z roku 2010 ako nový
Na autobusoch, ktoré boli v roku 2019 najnovšie, sa používa zadný transparent aj s označením cieľa linky
Najnovšie vozidlá majú menšie označenie linky na čelnom transparentne než ich predchodcovia
#3139, linka 19, Secrétinlaan
#3144, linka 19, Secrétinlaan
Interiér elektrobusu Bluebus 12 m
Interiér elektrobusu Bluebus 12 m
Brusel je v elektrobusoch opatrnejší, v roku 2019 vlastnil v kategórii 12-metrových iba 5 vozidiel, zato hybridných autobusov rovnakej dĺžky (na fotke vľavo) mal 150
Jeden z prvých piatich bruselských elektrobusov dĺžky 12 m
#1-VBS-280, 1104, linka 13, UZ Brussel
Elektrobus Bluebus 12 m s "panoramatickými" oknami na ľavej strane
Svetlý interiér elektrobusu Bluebus 12 m
Interiér elektrobusu Bluebus 12 m s obrazovkou informujúcou o čase do odchodu
Interiér elektrobusu Bluebus 12 m
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie