imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Zastávka Nordbahnhof je umiestnená priamo pod stanicou S-Bahnu
S-Bahn prichádza na Nordbahnhof
Vlakoelektrička Bombardier ET 2010 prichádza po železničnej trati
Dvojsystémová vlakoelektrička ET 2010 dokáže jazdiť v napäťových sústavách 15 kV 16,7 Hz a 750 V =
Električková trať s vlakoelektričkou ET 2010
Tram-train ET 2010 v električkovom režime
Električková signalizácia pre vlečkový vlak (vľavo) a pre električku resp. tram-train (vpravo)
Križovanie železničnej vlečky s električkovou traťou, pričom železničné a električkové koľaje nie sú navzájom prepojené
Koľajová spleť železničnej vlečky s električkovou traťou bez vzájomného prepojenia
Čítačka na zastávke
Samostatná signalizácia pre električky (tram-trainy) a vlaky odbočujúce do logistickej firmy
Vlakoelektrička v električkovom režime
#11, HN VB 6011, linka 1, Bahnhofstraße, zastávka Bahnhofsvorplatz
Vlakoelektričky ET 2010 pred železničnou stanicou
Vlakoelektričky Bombardier ET 2010 sú 37 m dlhé a 2,65 m široké
Odstavné plochy pre tram-trainy v Heilbronne, vedľa ktorých (na prostredných koľajách) končí úsek s platnosťou električkových predpisov a začína úsek s platnosťou železničných predpisov
V meste Heilbronn jazdia iba tram-trainy, ktoré na troch linkách pokračujú v štyroch smeroch ďalej do regiónu
Duewag / ABB / Henschel GT8-100C/2S ako zástupca prvých sériovo vyrábaných dvojsystémových tram-trainov vyrábaných v rokoch 1991 - 1995
Zastávková informačná tabuľa od firmy iqu Systems GmbH
Minibus Mercedes-Benz
Míňajúce sa tram-trainy Bombardier ET 2010, ktoré boli v rokoch 2011 - 2018 vyrábané vo Viedni a Budyšíne
Bombardier ET 2010 v centre 120-tisícového mesta Heilbronn
Mercedes-Benz Citaro II LE Ü #73 pri radnici
#82, HN VB 6082, Kaiserstraße
#S RS 2315, Kaiserstraße
Minibus Mercedes-Benz pri vianočných trhoch
Bombardier ET 2010 v centre mesta Heilbronn
Vybrané spoje linky tram-trainovej linky S4 sú skrátené po Heilbronn a Schwaigern, časť pokračuje takmer 2 hodiny až do Karlsruhe
#79 prechádza okolo vianočných trhov v Heilbronne
Výška podlahy vlakoelektričiek ET 2010 je 646 mm resp. 889 mm pri prvých / zadných dverách
Interiér tram-trainu Bombardier ET 2010
Konečná linky S4 Öhringen-Cappel priamo na dvojkoľajnej železničnej trati
Interiér tram-trainu Bombardier ET 2010
Kampaň proti cestovaniu načierno
Zákaz vykladania si nôh na sedadlá, ktoré je v západnej Európe pomerne rozšírené
Cestovný poriadok linky S4 s viac ako stominútovou jazdnou dobou
Míňajúce sa vlakoelektričky v regióne
Minibus ako nadväzná doprava k vlakoelektričke
Úrovňové priechody cez železničnú trať, po ktorej jazdia tram-trainy
Lanovka s výhľadom na mesto
Interiér tram-trainu GT8-100D/2S-M
Prvá z električiek Citylink pre Karlsruhe vyrobená pod značkou Stadler Rail
#771 , KA VK 771, linka 10, Bahnhofplatz, zastávka Karlsruhe Hbf Vorplatz
Jednosystémová vlakoelektrička GT8-80C dokáže jazdiť v napäťovej sústave 750 V =
Schody do vlakoelektričky GT6-80C
Interiér vlakoelektričky GT6-80C
Z nízkych nástupíšť sa do vlakoelektričiek nastupuje po schodoch
Stadler Citylink míňa jeden z najstarších tram-trainov typu GT6-80C
Nízkopodlažná električka GT8-70D/N
GT8-70D/N pri vianočných trhoch
Stadler Citylink v Karlsruhe označovaný ako NET 2012 je dodávaný od roku 2011
Nízkopodlažná električka GT6-70D/N
Schodík pri vystupovaní z nízkopodlažnej električky
#710, KA VK 710, linka 50, Bahnhofplatz, zastávka Karlsruhe Hbf Vorplatz
Električka GT8-70D/N pred hlavnou stanicou
Električka GT8-70D/N pred hlavnou stanicou
#710, KA VK 710, linka 50, Bahnhofplatz
#KA HT 603, linka 62, Bahnhofplatz, zastávka Karlsruhe Hbf Vorplatz
Dva vzhľady jednotiek DT 8 (DT 8.12 a DT 8.4), ktoré bolo možné v roku 2018 vidieť v Stuttgarte
Pohľad z nízkeho električkového nástupišťa na vysoké
Nízke nástupište slúžilo električkám
Pozostatok električkovej prevádzky na Hlavnej stanici v podobe nízkeho nástupišťa
Pohľad z nízkeho električkového nástupišťa na meter vysoké nástupište mestskej dráhy
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie