imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
#420, linka 55, Stará ul., zastávka Hornická
Linka Piccadilly, Stanica King's Cross St Pancras
#884, linka Piccadilly, Stanica Leicester Square
#183, linka Piccadilly, Stanica Leicester Square
Interiér Solarisu Urbino 12 electric po facelifte
Interiér Solarisu Urbino 12 electric po facelifte
Interiér Solarisu Urbino 12 LE IV lite hybrid
Mercedes-Benz Citaro hybrid
Interiér nového autobusu SOR NS18 Diesel
Interiér SOR NS 18
Londýnske múzeum dopravy má hlavnú expozíciu v historickej budove, ktorá do roku 1971 slúžila ako tržnica
Pohľad na zadnú časť autobusu SOR NS 18
Interiér autobusu SOR NS 18
Interiér autobusu SOR NS 18
SOR NS 18 Diesel
Interiér autobusu MAN Lion's City 12
Zadná časť interiéru MAN Lion's City 12
Interiér MAN Lion's City 12
Nový MAN Lion's City
SOR NS 18 Diesel
SOR NS 18 Diesel
SOR NS 18 Diesel
Nový MAN Lion's City
Nový MAN Lion's City
Jeden z historických spôsobov osobnej dopravy bez kolies a bez animálneho pohonu z obdobia 1780 - 1800
SOR NS18 Diesel
Model taligy ťahanej človekom
SOR NS 18: Bočné displeje sa presunuli nad okná
Solaris Urbino 12 LE IV lite hybrid
Model fiakra
Model omnibusu
Taliga ťahaná človekom (model)
Model omnibusu so stanovenou trasou
Model drožky
Solaris Urbino 12 LE IV lite hybrid
Škoda 29BB
Škoda 29BB
Interiér Škody 29BB
Palubná doska Škody 29BB
Solaris Urbino 12 IV electric po facelifte
Model vozňa konky
Vzorky koľajníc, ktoré boli použité pre prvé konské tramvaje
Model poschodového vlečného vozňa
Poschodový omnibus
Model poschodového omnibusu
Súprava parného rušňa a poschodového vlečného vozňa
Model poschodového autobusu bez pneumatík
Pohľad zhora na električku #102 a trolejbus typu K2
Model výstavby podzemnej železnice s pomocou parných strojov
Model podzemnej železnice
Pohľad na expozíciu múzea dopravy
AEC Routemaster a AEC Regent III RT Park Royal
Interiér vozňa Metropolitnej železnice z roku 1900
Interiér vozňa Metropolitnej železnice z roku 1900
Parný rušeň podzemnej Metropolitnej železnice z roku 1866
Parný rušeň podzemnej Metropolitnej železnice z roku 1866 sa používal 80 rokov
Vozeň typu Q23 z roku 1923, ktorý jazdil na District line
Interiér vozňa typu Q23 s americkou strechou
Interiér vozňa typu Q23 s americkou strechou
Elektrické vozne metra z rokov 1922 (vľavo) a 1923 (vpravo)
Autobus typu B 2737 z roku 1914
Pohľad zhora na trolejbus Leyland typu K2, ktorého bolo vyrobeného viac ako 150 kusov
Detský kútik sa hrá na metro
Detský kútik s časťou autobusu Optare
Dizajn manuál Transport for London je dodržaný aj v detskom kútiku
Vozeň metra z roku 1938
Čelo autobusu Wright Eclipse Gemini z roku 2005 slúži v múzeu pre deti
Plagát s reklamou na metro
Plagát s reklamou na 400 električiek za hodinu na nábreží
V 80. rokoch 20. storočia sa nedarilo predať všetky reklamné plochy v metre a z toho dôvodu boli poskytnuté umelcom
Autobus Leyland X2 z roku 1908 v spoločnosti poschodového autobusu AEC Regent III RT Park Royal z roku 1954
Interiér električky z roku 1910 vyrobenej firmou United Electric Car Co
Schody električky z roku 1910 vyrobenej firmou United Electric Car Co
Interiér električky z roku 1910 vyrobenej firmou United Electric Car Co
Trolejbus Leyland K2 z roku 1939, ktorý v Londýne premával až do roku 1961
Interiér trolejbusu Leyland K2 z roku 1939
Interiér trolejbusu Leyland K2 z roku 1939
Umelý vodič s bambusovou tyčou, ktorá slúžila na manipuláciu so zberačmi
Pracovisko vodiča trolejbusu Leyland K2 z roku 1939
Autobus typu B 2737 z roku 1914
#970, linka 11, Obratisko Zábřeh
Električka z roku 1910 vyrobená firmou United Electric Car Co
Kontrolér firmy Westinghouse v električke #102
Pracovisko vodiča jednej z prvých elektrických lokomotív londýnskeho metra
Pracovisko vodiča jednej z prvých elektrických lokomotív londýnskeho metra
Pracovisko vodiča jednej z prvých elektrických lokomotív londýnskeho metra
Model konky s dvojpodlažným vozňom
Jeden z vozňov prvého elektrického metra na svete
Prvé vozne prvého elektrického metra na svete pojali 72 cestujúcich
Jeden z prvých vozňov prvého elektrického metra na svete z roku 1890
Do prvých vozňov prvého elektrického metra sa nastupovalo cez plošiny na koncoch vozňov
Pracovisko vodiča metra vo vozni z roku 1938
Pracovisko vodiča metra vo vozni z roku 1938
Interiér vozňa metra z roku 1938
Interiér vozňa metra z roku 1938
Pracovisko vodiča metra vo vozni z roku 1938
Model dvojpodlažnej električky
Autobus Leyland X2 z roku 1908 je jedným z prvých motorových poschodových autobusov
Interiér autobusu AEC Regent III RT Park Royal z roku 1954
Interiér autobusu AEC Regent III RT Park Royal z roku 1954
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie