imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Nové kĺbové trolejbusy Hess SwissTrolley 5 v Berne doplní ešte dvojkĺbový variant
Zastrešený autobusový terminál pred železničnou stanicou
Autobusový terminál prevažne s hybridnými autobusmi
Polopriehľadné prestrešenie autobusového terminálu s výrezom uprostred
Autobusový terminál a za ním železničná stanica s typickými švajčiarskymi hodinami
Pohľad od autobusového terminálu smerom k centru mesta
Cestovné poriadky s odchodmi nočných a regionálnych liniek
Autobusový terminál pred železničnou stanicou
#46, AG 8446, linka 6, Bahnhofstrasse
Scania N310UA / Hess SwissDiesel
Scania N310UA / Hess SwissDiesel vedľa tulipánových sklápacích sedadiel
Prestup medzi vlakmi a autobusmi na jednej hrane
Nadväzná autobusová doprava
Vlaky v koncovej stanici Schöftland
Depo v Schöftlande
Vlak na čele s Be 4/4 z rokov 1978 - 1979
Elektrický motorový vozeň z rokov 1978 - 1979 v stave po modernizácii
Vlak zložený zo starého vozňa Be 4/4 a nového Stadler ABt
Depo v Schöftlande
Stanica Schöftland
Interiér jedného článku jednotky ABe 4/8
Interiér jedného článku jednotky ABe 4/8
Zastrešená stanica Menziken s odstavnými koľajami
Odstavené vozne v stanici Menzinken, ktorá bola vybudovaná v rámci preložky pôvodnej trate
Solaris Urbino 18 v obci Menzinken v miestach, kadiaľ pôvodne viedla železnica
Prestup medzi vlakmi a autobusmi v obci Menziken
Odstavné koľaje v stanici Menziken
Krytá stanica Menziken
Krytá stanica Menziken
Trať dráh v údoliach Wynetal a Suhrental má dĺžku 32 km a rozchod 1000 mm s napájaním 750 V =
Stadler Flirt na regionálnej železničnej trati, ktorá križuje cestu podobne ako električka
Zobrazenie trasy na najnovších staničných displejoch
Bombardier Flexity 2 Be 6/8
Vnútorný informačný displej so zobrazením prestupov
Dočasná zastávka so špeciálnym fašiangovým cestovným poriadkom
Nový typ zastávkovej vitríny v Bazileji
Schéma liniek a mapka okolia na zastávkovom označníku
Nový typ zastávkového označníka v Bazileji
Súprava Schindler Cornichon Be 4/4 #491 + Schindler / FFA B4 #1495
Interiér električky Bombardier Flexity 2 Be 6/8
Interiér električky Bombardier Flexity 2 Be 6/8
Električka Bombardier Flexity 2 Be 6/8 na švajčiarsko-francúzskej hranici
Električka Bombardier Flexity 2 Be 6/8 na švajčiarsko-francúzskej hranici
Električka Bombardier Flexity 2 Be 6/8 na spoji, ktorý začína na švajčiarsko-francúzskej hranici
Vedenie električkovej trate na švajčiarsko-francúzskej hranici
Schéma okolia zastávky na švajčiarsko-francúzskej hranici
Zastávka električky na námestí, ktoré pred výstavou električkovej trate slúžilo do značnej miery ako parkovisko
Nová električková trať s pripraveným predĺžením
Bazilejská električka Bombardier Flexity 2 Be 6/8 na konečnej pred železničnou stanicou vo francúzskom Saint-Louis
Umelecké dielo zo zrkadiel na konečnej električky
Bazilejská električka Bombardier Flexity 2 Be 6/8 na konečnej pred železničnou stanicou vo francúzskom Saint-Louis
Bazilejská električka Bombardier Flexity 2 Be 6/8 na konečnej pred železničnou stanicou vo francúzskom Saint-Louis
Interiér električky Bombardier Flexity 2 Be 6/8
Historická električka Be 4/4 #413 "Pythagoras" z roku 1948 slúži ako párty vozeň
Moderná električka Stadler Tango míňa historický vozeň
Vnútorný informačný displej v električke Stadler Tango
Priestor pre autobusy pred železničnou stanicou
Súprava zložená z BDe 4/4 a Bt v údolnej stanici
Vlak doplnený uprostred noci počas fašiangových slávností
Počas fašiangov sa nešetrí konfetami
Zastávkový označník a mimoriadny oznam v dedine Oberdorf
Horná stanica Waldenburskej dráhy
Waldenburgerbahn má rozchod 750 mm a v pláne je jeho zmena na 1000 mm
Koncová stanica Waldenburg s vozidlami z rokov 1985 - 1993
Historický vozeň B 48
Zázemie železnice vo Waldenburgu
Vlaky vo Waldenburgu
Interiér vozňa na rozchode 750 mm
Jazda po hlavnej ulici jednej z obcí
Súprava Waldenburskej dráhy pri fašiangovom sprievode
Stadler Flirt na regionálnej jednotke, ktorá sa chystá prekonať kopce po pôvodnej hlavnej trati
Náhradné zastávky počas fašiangových slávností
#4, BL 160218, linka 108, Oristalstrasse
#8, BL 7143, linka 107, Oristalstrasse
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie