imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Aj keď má Miláno rozsiahlu električkovú sieť, boli časy, keď bolo tratí v meste oveľa viac
Električka Ventotto vychádza z historického centra bránou Porta Nuova z 12. storočia
Niektoré neprevádzkované trate sa dočkali obnovy, to však nie je prípad tejto trate
Električková trať na ulici Via Palestro zrušená niekedy medzi rokmi 1964 a 1975
Depo záhradného vláčika
Vo verejnej záhrade je možnosť povoziť sa malým vláčikom
Pôvodne mali všetky električky Ventotto tyčový zberač
Električka Ventotto pred známym nákupným centrom Galleria Vittorio Emanuele II
Električka Ventotto vyrobená spoločnosťou Società Italiana Ernesto Breda pred svetoznámym divadlom La Scala
Adtranz Eurotram v pozadí s nákupným centrom Galleria Vittorio Emanuele II
Električky Adtranz Eurotram boli dodané v rokoch 1999 - 2000
Bočný pohľad na kabínu vodiča električky Adtranz Eurotram
Jedna z prvých sériových električiek radu 1500 vyrobená firmou Società Italiana Carminati & Toselli na námestí, ktorému dominuje dóm
AnsaldoBreda Sirietto na jednej z "obchodných" ulíc v Miláne
AnsaldoBreda Sirietto na jednej zo štyroch tratí prichádzajúcich do blízkosti dómu
Električka OMS / TIBB / Breda série 4700 pod chrámom sv. Sebastiána
Električka Stanga série 7900 smeruje k dómu
Električka Fiat Ferroviaria série 7900 prichádza z jednokoľajnej trate popri stĺporadí sv. Lorenza zo 4. storočia
Mercedes-Benz Citaro G prechádza po prvom mestskom okruhu
Tustistický autobus v spoločnosti električky Fiat Ferroviaria série 4900 pod stredovekou bránou Porta Ticinese z 12. storočia
AnsaldoBreda Sirietto prichádza do centra od novšej brány Porta Ticinese
Električka Fiat Ferroviaria série 4900 prichádza od novšej z dvoch brán s názvom Porta Ticinese, ktorá bola postavená v roku 1815
AnsaldoBreda Sirietto pod bránou Porta Ticinese z roku 1815
AnsaldoBreda Sirietto prechádza ponad kanál Naviglio Grande v Miláne
Dlhšia verzia električky AnsaldoBreda Sirietto na moste nad kanálom Naviglio Grande
Električková trať pozdĺž časti kanála Naviglio Grande bola presunutá na inú ulicu niekedy medzi rokmi 1980 a 1985
Električková trať pozdĺž časti kanála Naviglio Grande bola bola presunutá na inú ulicu niekedy medzi rokmi 1980 a 1985
Irisbus Citelis 12M odbočuje na most ponad kanál Naviglio Grande
Električková trať pozdĺž časti kanála Naviglio Grande bola presmerovaná do novej polohy niekedy medzi rokmi 1980 a 1985, stopy po starej trati boli viditeľné aj v roku 2018
Irisbus 591.12.29 CityClass na spoločnej trase s električkou
Električka OMS / TIBB / Breda série 4700 prechádza ponad kanál Naviglio Grande
Električka Stanga série 4900 sa pomaly prediera pomedzi všade prítomné autá
Električky Sirietto a Ventotto a autobus Citelis 12M pred stanicou Milano Porta Genoa
AnsaldoBreda Sirietto pred stanicou Milano Porta Genoa, kde je možné vidieť niektoré zrušené koľaje
Lišta pre bicykle v staršej stanici metra
Jednotka metra AnsaldoBreda Leonardo
Jednotka ATI AnsaldoBreda / Firema Meneghino
Jednotka metra Leonardo, toho času najnovší typ nasadený na linku M2
Jednotka ATI AnsaldoBreda / Firema Meneghino
Autobusy Mercedes-Benz Citaro G pod budovou Castello Cova
Modernizovaná jednotka z prvých sérií jednotiek zeleného metra
Električka Ventotto (výrobca: Società Italiana Ernesto Breda) prechádza popri hand-made ceduli
Mercedes-Benz Citaro G na konečnej pri hrade Sforzesco
Solaris Urbino 12 pri hrade Sforzesco
AnsaldoBreda Sirio pri hrade Sforzesco
AnsaldoBreda Sirio pri hrade Sforzesco
Električkám Ventotto sa nevyhýbajú celovozidlové reklamy, no na rozdiel od iných typov neprekrývajú okná
Električka Ventotto od firmy Società Italiana Carminati & Toselli pred Oblúkom mieru (Arco della Pace)
Električky Ventotto AKA Peter Witt vystriedali počas svojho (v čase fotografovania) 90-ročného pôsobenia v Miláne tri nátery, až sa vrátili k prvému z nich
Električka Ventotto vyrobená firmou Officine Meccaniche di Reggio Emilia pôvodne nemala zadné dvere
Električková trať zrušená niekedy medzi rokmi 1948 a 1964 je viditeľná aj v roku 2018
Solaris Urbino 12 prechádza po dávno zrušenej električkovej trati
#6242, DS 483PV, linka 58, Via San Vittore
#6250, EP 904BX, linka 50, Viale di Porta Vercellina
Oprava dlažby na električkovej trati krompáčom
Výlukový oznam
Zastávkový označník s priviazaným výlukovým oznamom
Zadná strana výlukového oznamu s mapkou
Autobus Iveco Urbanway 18M Hybrid z roku 2017
Interiér autobusu Iveco Urbanway 18M Hybrid
Interiér autobusu Iveco Urbanway 18M Hybrid
Interiér autobusu Iveco Urbanway 18M Hybrid
Kabína vodiča v milánskom autobuse Iveco Urbanway 18M Hybrid pripomína kabínu TAM-BUSov
Poohýbané tyče v autobuse Iveco Urbanway 18M Hybrid
Čítačka bezkontaktných kariet od firmy ascom v autobuse Iveco Urbanway 18M Hybrid
Po trati na ulici Via delle Forze Armate prestali električkové linky jazdiť niekedy medzi rokmi 1964 a 1975, koľajnice však zostávajú aj pri opravách asfaltu zachované
Iveco Urbanway 18M Hybrid
Bredabus 4001.18 na okružnej linke premávajúcej v smere hodinových ručičiek
V roku 2018 boli v prevádzke v Miláne štyri trolejbusové linky, z nich dve boli okružné protismerné
Irisbus Cristalis 18 na jednej z dvoch zostávajúcich okružných trolejbusových liniek, ktoré boli v 1970. rokoch plánované na nahradenie električkami radu 4900, k čomu však už neprišlo
Trolejbusy Irisbus Cristalis 18 boli dodané v roku 2005 v počte 10 kusov
Okružné trolejbusové linky 90 a 91 sú vďaka preferencii na značnej časti trás a dynamickým vlastnostiam trolejbusov jedny z najrýchlejších povrchových liniek MHD v meste
Združený cestovný poriadok dennej a nočnej linky
Električka Adtranz Eurotram na spoločnom úseku s trolejbusmi
Van Hool AG300T na krátkom spoločnom úseku s električkami, ktorého súčasťou je aj spoločná zastávka
Van Hool AG300T na spoločnej zastávke s električkami a autobusmi
Trolejová križovatka električka-trolejbus na konci spoločnej trasy
BMC Procity 250 SLF na električkovo-trolejbusovo-autobusovej zastávke
Míňajúce sa trolejbusy Bredabus 4001.18 a Van Hool AG300T na dvoch protismerných okružných linkách
Aj okružné linky majú svoju konečnú
Zastávkový prístrešok s výveskami a elektronickou tabuľou
Socimi / Iveco 2470 na zastávke
Socimi / Iveco 2470 v spoločnosti trolejovej veže
Socimi / Bredabus / Iveco 2480 vo večernom Miláne
Socimi / Iveco 2470
Iveco 491E.12.29 CityClass na spoločnom nástupišti s električkami s prístreškom umiestneným tesne vedľa električkovej trate
Zúžená zadná časť modernizovanej električky Fiat Ferroviaria série 4900
Interiér modernizovanej električky Fiat Ferroviaria série 4900
Modernizovaná električka Fiat Ferroviaria série 4900 pod istým uhlom fotografovania vyzerá, ako keby mala symetrické predné čelo, čo však nemá
Náhradná konečná autobusov v protismere
Dve električky rovnakého typu a predsa rôzne druhy
Jednosmerná električka Adtranz Eurotram
AnsaldoBreda Sirio v historickom centre mesta
Jednotka metra prvej série na linke M3
Linka M2 bola sprevádzkovaná v roku 1969, má rozchod 1435 mm a napájanie 1,5 kV = z trolejového vedenia
Jednotka metra linky M1, ktoré bolo sprevádzkované v roku 1964, má rozchod 1435 mm a je napájané z tretej koľajnice prúdom s napätím 750 V =
Električky Ventotto AKA Peter Witt na obraze vo výklade obchodu na Via Giuseppe Ponzio
Stopy po električkovej trati zrušenej niekedy medzi rokmi 1964 a 1975
Stopy po električkovej trati zrušenej niekedy medzi rokmi 1964 a 1975 a nevyužívaná trolejbusová trať
Stretnutie trolejbusu Socimi / Iveco 2470 s električkou OMS / TIBB / Breda
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie