imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
#1275, YX17 NWV, linka 394, Islington High St
#DE1628, YX58 FPL, linka 214, Islington High St
#1280, YX17 NWO, linka 394, Islington High St
MCV EvoSeti
Železničná stanica King's Cross
Predvianočný historický parný vlak
Oznam o plánovaných výlukách v metre pri vstupe do stanice
Schéma trás liniek metra z jednotlivých nástupíšť
Metro v historickej stanici Baker Street
Historická stanica Baker Street
Stanica Baker Street bola sprevádzkovaná v roku 1863 v rámci otvorenia prvej podzemnej železnice na svete
Stanica Baker Street z roku 1863 slúži aj po 155 rokoch svojmu pôvodnému účelu
Stanica Baker Street z roku 1863
Stanica Baker Street z roku 1863
Interiér uceleného vlaku metra Bombardier S7 dlhého 117 metrov
Moderná jednotka Bombardier S7 v historickej stanici Latimer Road z roku 1868 v pozadí s neslávne známou budovou Grenfell Tower, pri požiari ktorej v roku 2017 zahynulo 72 ľudí
Jednotky Bombardier S7 sa míňajú v stanici Latimer Road
Nástupište na starej stanici je vyššie ako výška podlahy metra Bombardier S7
Železničná stanica London Paddington z roku 1854
Staničná budova pochádza z roku 1854, samotná stanica London Paddington funguje od roku 1838
Staničnú budovu navrhol Isambard Kingdom Brunel
Na prvý pohľad ucelená ulica s domami
Rozdiel medzi pravou a falošnou fasádou
Pohľad zo zadnej strany na falošnú fasádu
Jednotky Bombardier S7 na konečnej stanici vo Wimbledone
Separátne validátory pre železnicu a električku
#2564, linka Trams, Wimbledon
Konečná električiek vo Wimbledone
Interiér električky Stadler Variobahn
Interiér električky Stadler Variobahn
Londýnske električky sú ladené do zelena - na schémach liniek a aj vo vozidlách
#SK17 HJX, SLS 30, linka 410, Croydon, Station Rd
Bombardier CR4000
Bombardier CR4000 na začiatku strmého klesania v centre mesta
Označovanie novodobých električiek pokračuje číslovaním po poslednej električke, ktorá dojazdila v roku 1952 (#2529)
Bombardier CR4000 na ulici v centre Croydonu vyhradenej len pre električky
Prvá z električiek Variobahn, ktoré začali jazdiť v roku 2012
#2502, YY64 TZB, linka 109, Croydon, Station Rd
Autobusy medzi železničnou stanicou a autobusovou stanicou v západnom Croydone
#LX09 BXP, SOE31, linka 455, Croydon, Station Rd, West Croydon
Propagácia londýnskej verejnej dopravy
Po ukončení predaja papierových cestovných lístkov boli všetky automaty prekryté plachtami
Bombardier CR4000 odchádza ku križovatke tratí pri zastávke Sandilands, ktorá sa smutne zapísala do histórie novodobých londýnskych električiek
Električky Bombardier CR4000 sú dlhé 30 m, široké 2,65 m a jazdia po tratiach s rozchodom 1435 mm maximálnou rýchlosťou 80 km/h
Bombardier CR4000 na konečnej New Addington, kam vedieť trať po kopcovitom teréne
Cestovné lístky na električky je možné kúpiť už len v elektronickej podobe
Konečná električiek na železničnej stanici Elmers End
Konečná električiek na železničnej stanici Elmers End s pohodlným prestupom
Bombardier CR4000 na križovatke tratí
Bombardier CR4000 a Stadler Variobahn boli v roku 2018 jedinými dvomi typmi električiek prevádzkovaných v Londýne v celkovom počte 35 ks (1 električka CR4000 vyradená po nehode)
Interiér električky Bombardier CR4000 s oknom a sedením v kĺbe
Interiér električky Bombardier CR4000
Bombardier CR4000 na konečnej Beckenham Junction
Midibus pri konečnej električiek a železničnej stanici
#36642, YX17 NXG, linka 380, Maze Hill, Prince Charles Road
Autobusy pri Temži v centrálnej časti Greenwich
Súčasťou londýnskej verejnej dopravy sú aj lode, cestujúci si však za ne musia priplatiť
Rýchloloď BSC Marine River Runner 200 Mark 2B s označením Aurora Clipper z roku 2008
Rýchloloď BSC Marine River Runner 200 Mark 2B s označením Meteor Clipper z roku 2008
Lode spájajú prevažne husto obývané oblasti a turistické lokality
Loď BSC Marine River Runner 200 Mark 2B z roku 2007 pod mrakodrapmi pri prístave Canary Wharf
Súkromné Routemastery
#LT61, LTZ 1061, linka 88, Broad Sanctuary
Interiér vozňa metra typu "1972 Stock" z prvej polovice 1970. rokov
Interiér vozňa metra typu "1972 Stock" z prvej polovice 1970. rokov
Súprava metra typu "1972 Stock" z prvej polovice 1970. rokov
New Routemaster v predvianočnom Londýne
Autobusy New Routemaster sa označujú aj ako New Bus for London
Zadné schody v autobuse New Routemaster
Zadné dvere autobusu New Routemaster
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie