imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Súprava T4D-M1 + NB4
Súprava T4D-M1 + NB4 #2114+922
Súprava T4D-M1 + NB4 #2114+922
DWA / Siemens NGT8
Hybridný autobus Hess O 2790 BGH-N2C
Hybridný autobus Hess O 2790 BGH-N2C
Hybridný autobus Hess O 2790 BGH-N2C
Solaris Urbino 18 na spoločnej električkovej a autobusovej zastávke
Súprava T4D-M1 + NB4 #2181+905
Zastávka Galeria Warmińska
Moderná električková trať s kvalitne riešenými cyklotrasami
Prvé olštýnske Tramino prechádza okolo OC Galeria Warmińska
#3000 na ceste do centra Olštýna
Kĺbové Urbino #2009 odbočuje na sídlisko Nagórki
#3011 smeruje na sídlisko Jaroty
Zastávkový cestovný poriadok
Solaris Urbino 18 IV #14174
Solaris Urbino 18 IV na ulici so zrušenou električkovou dopravou
Zrušená električková trať do mestečka Markkleeberg
DWA / Siemens NGT8 s reklamou
Bombardier Flexity Classic NGT12-LEI classicXXL
Interiér autobusu Solaris Urbino 18 IV
Interiér autobusu Solaris Urbino 18 IV
Bývalá električková konečná Markkleeberg-West po tom, čo boli električky v roku 2015 nahradené autobusmi
Solaris Urbino 18 IV ako trvalá náhrada za električky
Zastávkový označník s malým LCD displejom s najbližšími odchodmi
Lano vedúce zo strojovne k plošine na prepravu lodí aj s ochranou pred nárazom plavidiel
Vnútorný informačný systém so zobrazením najbližších zastávok a prestupov
Kanał Elbląski
Lanová dráha na vrchole stúpania
#Ostroda, Kanał Elbląski
Trojička 2x T4D-M1 + NB4WE s vlečným vozňom pôvodom z Rostocku (tam #752)
Trojička 2x T4D-M1 + NB4WE
Vlečný vozeň NB4WE (v Lipsku označovaný ako NB4) pôvodom z Rostocku (tam #752)
#Birkut, Kanał Elbląski
Interiér vlečného vozňa NB4WE (v Lipsku označovaný ako NB4) pôvodom z Rostocku (tam #752)
Strojovňa lanovej dráhy
Interiér strojovne
Strojovňa výťahu
Nepoužívaná električková trať na Richard-Lehmann-Straße
Bombardier Flexity Classic NGT12-LEI classicXXL pod pamätníkom Bitka národov
Elektronická tabuľa s odchodmi električkových liniek
Cestovné poriadky električiek
Návod na prvú pomoc na stene zastávkového prístrešku
Konstal 805Na s celovozidlovou reklamou
PESA 121N
Autobus opúšťa zastávku, v pozadí kostol sv. Mikuláša
Konstal pred budovou hlavnej pošty v Elblągu
#043, linka 4, Pocztowa
Spolok Tramwaje Elbląskie umiestnil pod bránou koľaje, ktoré pripomínajú zaniknutú trať
Vnútorný informačný systém v električke Bombardier Flexity Classic NGT12-LEI classicXXL
Brama Targowa
Pohľad spod brány na Stary Rynek
Cenník lístkov na okne predajného stánku
Električková trať na Ulici 1. mája
Električky Bombardier Flexity Classic MGT-K a Duewag / Siemens MGT6Z na konečnej 31 kilometrov dlhej regionálnej električkovej trate do Bad Dürrenberg
Aj vďaka 31 kilometrov dlhej regionálnej električkovej trati do Bad Dürrenberg je električková sieť v Halle nad Sálou a okolí jednou z najrozsiahlejších s rozchodom 1000 mm v Nemecku
Koľajová splietka na rozchode 1000 mm pred konečnou Bad Dürrenberg
Cestovný poriadok električkovej linky 5 s dĺžkou jazdy až 100 minút
Znázornenie trasy aktuálneho spoja
Pesa 121N pri pohľade z nákupného centra Ogrody
Linka 1 smeruje na konečnú Ogólna, ktorá je vzdialená už len 3 zastávky
Prenosný zastávkový prístrešok
Duewag/Siemens MGT6D
Duewag/Siemens MGT6D
Duewag/Siemens MGT6D
Duewag/Siemens MGT6D
Duewag/Siemens MGT6D na električkovom priecestí v centre Halle nad Sálou
Historická Gotha ET57 #523 v Halle nad Sálou, kde električky jazdia od roku 1891 a pred nimi od roku 1882 mestskú dopravu zabezpečovala konka
Bombardier Flexity Classic MGT-K2 na zastávke v úplnom centre mesta
Dvojička Bombardier Flexity Classic MGT-K
Duewag/Siemens MGT6D
Električky Duewag/Siemens MGT6D na križovatke v centre mesta
Súprava 2x Bombardier Flexity Classic MGT-K
Súprava 2x Bombardier Flexity Classic MGT-K na mimoúrovňovej križovatke električkových tratí s cestami
Električka Duewag/Siemens MGT6D prichádza z konečnej zastávky v protismere, aby sa v rámci križovatky električkových tratí dostala na správnu koľaj
Duewag/Siemens MGT6D pri hlavnej stanici
Súprava Bombardier Flexity Classic MGT-K2 v tesnej blízkosti hlavnej stanice
Obratisko regionálnej električkovej linky 11 v mestečku Schkeuditz
Bombardier Flexity Classic NGT12-LEI classicXXL na regionálnej električkovej linke
Historická električková vozovňa Möckern
Historické električky vo vozovni Möckern
Historické električky vo vozovni Möckern
Aj takto môže vyzerať propagácia dobrého intervalu medzi spojmi
Bombardier Flexity Classic NGT12-LEI classicXXL pred univerzitou
Dvojica LFB/FBL/HeiterBlick / Kiepe NGTW6 pred univerzitou
Dvojica LFB/FBL/HeiterBlick / Kiepe NGTW6 v centre mesta
Vstup do stanice S-Bahnu Markt
Stanica S-Bahnu Markt
Trojica 2x T4D-M + B4D-NF
MAN NL253 Lion's City Hybrid
DWA / Siemens NGT8
Sólo jazdiaca električka LFB/FBL/HeiterBlick / Kiepe NGTW6
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie