imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Škoda 21 Tr #485 na jedinej trolejbusovej nočnej linke
Škoda 21 Tr #485 na jedinej trolejbusovej nočnej linke
#485 na konečnej linky N7 v Novej Hospode
#485 na konečnej linky N7 v Novej Hospode
#485 na konečnej linky N7 v Novej Hospode
Škoda 21 Tr #485 počas krátkej prestávky neďaleko prestupného uzla Mrakodrap
Škoda 21 Tr #485 na jedinej trolejbusovej nočnej linke
Škoda 21 Tr #485 na nástupnej zastávke Nová Hospoda čaká na cestujúcich linky N7
Iveco Crossway 12M pred železničnou stanicou v Brigu
Stanica úzkorozchodných dráh pred železničnou stanicou "veľkej" železnice v Brigu
MAN Lion's City pred železničnou stanicou v Brigu
Jednotka ABe 8/8T na talianskom konci trate Domodossola - Locarno
Oba konce trate Domodossola - Locarno sú umiestnené v podzemí pod železničnými stanicami normálnorozchodnej železnice
Depo v Domodossole
Centovalli Express na regionálnej trati spájajúcej Švajčiarsko s Talianskom
Švajčiarsky koniec trate v Locarne s panoramatickou jednotkou
Citaro s kávovou reklamou
811 metrov dlhá pozemná lanová dráha bola sprevádzkovaná v roku 1906
Zatiaľ čo k pútnickému kostolu Madonna del Sasso vedie pozemná lanová dráha, od neho pokračuje visutá lanová dráha na vrchol Cardada
Vozeň z roku 1958 na výhybni pod kostolom Madonna del Sasso
Horná stanica pozemnej lanovej dráhy Locarno via alle Romogna 2 - Orselina via Santuario 4
Vozeň z roku 1958 v hornej stanici
Visutá lanová dráha na kopec Cardada vo výške 1340 metrov nad morom bola vybudovaná v roku 1952 a v roku 2000 bola kompletne prestavaná do podoby na fotografii
Pozemná lanová dráha vedúca popri Santuario della Madonna del Sasso prekonáva najvyššie stúpanie 30 % a má rozchod 1000 mm
Stanica pozemnej a stanica visutej lanovky
Priestor pre vodiča lanovky vo vozni z roku 1958
Na trati pozemnej lanovej dráhy sa nachádza jeden tunel
Vozne lanovej dráhy sú upravené na prepravu bicyklov
Interiér vozňa pozemnej lanovej dráhy vyrobeného v roku 1958
Solaris Urbino 12 LE III prechádza okolo spodnej stanice pozemnej lanovej dráhy Madonna del Sasso umiestnenej v obytnom dome
Solaris Urbino 10 z roku 2008
26 Tr a dominanta predstaničného priestoru
Škoda 26 Tr #325 prichádza na vynovené námestie pred stanicou
Škoda 26 Tr #328 odchádza z vynoveného námestia pred stanicou
#328 odchádza zo stanice popri lese dopravných značiek
Označníky s LED a LCD displejmi
Irisbus Citelis 12M CNG #214 odchádza zo stanovišťa č. 2
Cestovné poriadky z jednotlivých stanovíšť na jednom mieste
Irónia osudu: Citelis propaguje operatívny lízing osobných áut
Plynový Citelis v cieli svojej cesty na linke 15
Pri rekonštrukcii sa myslelo aj na cyklistov
Plynové Citelisy pri stanici
Citelis #216 vyráža na linku 12 do Mnětíc
Škoda 28 Tr #402 s celovozidlovou reklamou vyráža na linku 3
Všetky stanovištia sú vybavené tzv. kasselskými obrubníkmi
Irisbus Citelis 12M CNG #200 pristavuje k zastávke
Iveco Urbanway 12M #188 prichádza k železničnej stanici
Iveco Urbanway 12M #188 prichádza k železničnej stanici
Iveco Urbanway 12M #187
Škoda 26 Tr #325
Citelis #213 pristavil k 4. nástupišťu
Kryté stanovište je popri budove stanice ďalšou dominantou námestia
Irisbus Citelis 12M CNG #213 odchádza do Ohrazeníc
Stanovištia 1 a 2 sú vybavené iba prístreškami
Iveco Urbanway 12M #187
Detail riešenia krytého nástupišťa
Schéma stanovíšť MHD a reklama na tohtoročné trolejbusové výročie
Posedenie pod strechou
Obrovské kryté parkovisko pre bicykle pri železničnej stanici
Spodná stanica elektrickej železnice na vrch Monte Generoso
Bicyklová veža
Fontána
Škoda 28 Tr #403 prichádza k hlavnej železničnej stanici
Riadiace prvky jednotky SLM Bhe 4/8
Interiér jednotky SLM Bhe 4/8 z rokov 1981 - 1982
Škoda 26 Tr #328 prichádza k cieľu svojej cesty na linke 33
Nová výhybka Elektroline
Škoda 26 Tr #328 prichádza k cieľu svojej cesty na linke 33
Zastávka Autobusové nádraží v rekonštrukcii
Plynový Citelis na linke 8 odchádza na Dubinu
Malá oddychová zóna pri železničnej stanici
Automaty na cestovné lístky
Zákaznícke centrum pardubického DP
Ozubnicová železnica na Monte Generosso bola vybudovaná počas 16 mesiacov v rokoch 1889 - 1890
Horská dráha sa dá využiť aj na prevoz bicyklov
Tri zo štyroch elektrických jednotiek SLM Bhe 4/8 na vrcholovej stanici tesne pri hranici Švajčiarska s Talianskom
Konštrukcia novej vyhliadkovej veže (otvorená na jar 2017) si vyžiadala zastavenie prevádzky ozubnicovej železnice v rokoch 2014 - 2016
Pohľad na elektrické jednotky SLM Bhe 4/8 dodané v rokoch 1981 - 1982
Jednotky SLM Bhe 4/8 čakajú na odchod k jazeru Lugano
Depo pri dolnej stanici v obci Capolago
Trať ozubnicovej železnice vedie až do prístavu, odkiaľ je možné pokračovať loďou
Rôznofarebné CP na zastávke
Pragoimex VarioLF #235 pri hlavnej železničnej stanici
Solaris Urbino 12 III #619
Solaris Urbino 12 IV #653 pristavuje k zastávke pred železničnou stanicou
Rekonštrukcia električkovej trate na Ulici 1. mája
Do niektorých častí jazera Lugano sa dá dostať len loďou, iné ako napríklad Capolago sú dobre obslúžené aj vlakom či cestnou dopravou
Nový Solaris na krátkej okružnej linke X namiesto električiek
Nový Solaris na krátkej okružnej linke X namiesto električiek
Novučičký Solaris ako náhrada za električky
Súprava obojsmerných Várií v obratisku Fibichova
Rôzne Urbina s motormi Euro 5 a Euro 6
Rôzne Varia v obratisku Fibichova
Spodná stanica lanovky Lugano Paradiso - San Salvatore
Pozemná lanová dráha na horu San Salvatore bola sprevádzkovaná v roku 1890
Vozeň spodnej sekcie lanovej dráhy na San Salvatore
Keďže pôvodne sa uvažovalo so stavbou ozubnicovej železnice, lanová dráha je rozdelená na dva samostatné rovnako dlhé úseky
Lanová dráha na San Salvatore dosahuje maximálne stúpanie 61 %
Panoramatický vozeň lanovej dráhy na San Salvatore umožňuje výhľad na Lugano aj cez strechu
Rozdielny sklon dvoch úsekov lanovej dráhy je zjavný pri prestupe v strednej stanici
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie