imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Stretnutie vozidiel v obratisku Terminál HD
#138, 1H1 2138, 71, linka 1, Terminál HD
Škoda 30 Tr SOR #23
#23, linka 6, Terminál HD
Vitrína s cestovnými poriadkami
Škoda 30 Tr SOR #23 na jednom zo stanovíšť terminálu
Terminál hromadnej dopravy v Hradci Králové
Interiér terminálu
Nabíjacia stanica pre elektrobus
Digitálne panely
Kruhový objazd so zaujímavým upevnením trolejového vedenia
Škoda 31 Tr SOR #66
Škoda 30 Tr #25
Citelis pred terminálom
Míňajúce sa autobusy linky 9
#66 a terminál
Škoda 31 Tr SOR #66
Renault-Karosa City bus 12M #127
Škoda 30 Tr SOR #19
Škoda 30 Tr SOR #19
#153, 17, 2H8 2027, linka 1, 22, Riegrovo náměstí, Hlavní nádraží
#153, 2H8 2027, linka 22, Riegrovo náměstí, Hlavní nádraží
#168, 3H9 5168, linka 10, Riegrovo náměstí, Hlavní nádraží
Odstránené kríženie
Mercedes-Benz Conecto G vo vilovej štvrti Krakova
Interiér autobusu Mercedes-Benz Conecto G so zaujímavým čalúnením sedadiel
Automat na cestovné lístky Trapeze ticomat.9010
Pesa Twist 2014N Krakowiak na okraji centra
Bombardier Flexity Classic NGT8
Pesa Twist 2014N Krakowiak na zastávke viedenského typu, ktorou práve prechádza taxík
Mercedes-Benz Conecto G na zastávke viedenského typu
Bombardier Flexity Classic NGT6-2 s reklamou, ktorá nebráni cestujúcim vo výhľade
Označovač cestovných lístkov R&G KRG-8 v električke Bombardier Flexity Classic NGT8
Sedadlá v električke Bombardier Flexity Classic NGT8 s čalúnením s témou mesta Krakov
Imitácia historickej električky na odhadom dvojmetrovom rozchode v múzeu v budove Schindlerovej emailovej továrne
Električka prechádza bránou židovského geta počas 2. sv. vojny
Koľajová trať pod bránou židovského geta počas 2. sv. vojny
Modernizovaná električka Rotax/MPK EU8N (pôvodom z Wiener Linien E6 #4916)
Historický double decker z okolia Leeds a Bradfordu v Anglicku skončil ako pojazdný bufet
Historická električková vozovňa sa zmenila na komplex múzeí mesta Krakov
Historická električková vozovňa sa zmenila na komplex múzeí mesta Krakov
Pohľad na historické električky Sanok PN2 #530 z roku 1938 a Konstal N #26 z roku 1949
Konstal N #26 z roku 1949
Sanok SN1 #37 z roku 1912 ako zástupca prvých normálnorozchodných električiek v Krakove
Gottfried Lindner Tw (SN4) z roku 1941 ako jeden zo štyroch kusov týchto električiek jazdiacich v Krakove
MAN Bw (PN3) z roku 1941, kedy bol Krakov okupovaný Treťou ríšou, resp. jej súčasťou
Detail spriahnutia električiek Konstal N #26 a Sanok PN2 #524
Električka Linke-Hofmann #1076 pôvodom z Vroclavi sa dostala do Krakova v roku 1985 už ako historické vozidlo
Vlečný vozeň Sanok PN2 z roku 1939
Druhá z historických električkových vozovní slúži ako reštaurácia a malý pivovar
Irisbus City bus 12M #6H2 2428
Krakov si na rozdiel od Bratislavy či Košíc historickú halu električkovej vozovne nezbúral a môže ju využívať ako miesto spoločenských podujatí
Irisbus City bus 12M #6H2 2428
Historický double decker z okolia Leeds a Bradfordu v Anglicku skončil ako pojazdný bufet
Historická vozovňa električiek vo štvrti Kazimierz
Historický double decker z okolia Leeds a Bradfordu v Anglicku
Historická súprava na čele s #M 262.007
Súprava MDC ŽSR s #M 262.004
Rýchlik z Banskej Bystrice vychádza zo zastávky Bratislava - Vinohrady
Mercedes-Benz Conecto G pri bastione
Solaris Urbino 12 pod zaujímavou vežou
Bombardier Flexity Classic NGT6-2 s reklamou, ktorá nebráni cestujúcim vo výhľade
Bombardier Flexity Classic NGT8 na zastávke viedenského typu (s povoleným prejazdom len pre cyklistov)
Veľký bočný LCD informačný displej v električke Pesa Twist 2014N Krakowiak ukazuje zastávky, medzi ktorými sa presúva gulička, a mapu s aktuálnou polohou vozidla (mimo tunelov)
Interiér električky Pesa Twist 2014N Krakowiak
Priestor dverí v električke Pesa Twist 2014N Krakowiak
Stretnutie električiek v obratisku Wzgórza Krzesławickie
Pesa Twist 2014N Krakowiak s dĺžkou 42,830 metra
Modernizovaná električka Rotax/MPK EU8N (pôvodom z Wiener Linien postavená z vozňov E6 #4911 a c6 #1917)
Interiér električky Rotax/MPK EU8N modernizovanej v roku 2010
Cestovný lístok sa dá v Krakove kúpiť aj cez QR kód či NFC na nálepke
Bombardier Flexity Classic NGT6-2 na konečnej Mistrzejowice
Bombardier Flexity Classic NGT6-2 a súprava Konstal 105Na #HZ246 + Konstal 105NaD #HZ247
Jelcz M181MB
Pesa Twist 2014N Krakowiak a Lohner E1 (ex Wiener Linien #4464)
Lohner E1 pôvodom z Viedne
Električka Konstal/Protram 405N-Kr vznikla spojením troch vozňov Konstal 405Na do 40,550-metrov dlhého vozidla
Jediný vyrobený kus električky Konstal/Protram 405N-Kr
Električka Konstal/Protram 405N-Kr z roku 2012
Lohner E1 na skrátenej trase linky 21 počas rekonštrukcie trate
Pesa Twist 2014N Krakowiak na výlukovej trase linky 4 v tuneli pod Hlavnou stanicou
Dopravný podnik kvôli víkendovej výluke jedinej električkovej križovatky prelepil cestovné poriadky približne tretiny liniek v celom meste a preprogramoval palubné počítače aj zastávkové tabule tak, aby cestujúci mali k dispozícii správne informácie aj počas výluky
Modernizovaná električka Rotax/MPK EU8N v tuneli pod Hlavnou stanicou
Solaris Urbino 12 pred železničnou stanicou
Navarovanie koľajníc za každého počasia
Spomienka na rozchod 900 mm, na ktorom jazdila konka a neskôr električka v rokoch 1882 - 1953 (od roku 1913 sa používal aj rozchod 1435 mm)
Označovač a automat na cestovné lístky v autobuse Mercedes-Benz Conecto G
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie