imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Stadler STAR Be 4/8 #113 z roku 2011
Pracovné vozidlá odstavené v stanici Langenthal
Elektrické jednotky Be 4/8 #113 Be 4/4 #12 spoločnosti Aare Seeland mobil (ASm) Be 4/4 #12 spoločnosti Aare Seeland mobil (ASm)
Vozeň Be 4/4 na odstavných koľajách pôvodnej železnice Langenthal–Jura-Bahn vybudovanej v roku 1907
Interiér vozňa Stadler STAR Be 4/8 #113 z roku 2011
Dvojrozchodová trať 1000/1435 mm s napájacím napätím 1200 V DC
Vozne Stadler STAR Be 4/8
Krátky prestup medzi autobusom a vlakom
Historické vozidlá odstavené v stanici Balsthal
Elektrický vlak na konci s RBe 206
Krátka 4-km dlhá regionálna trať OeBB bola vybudovaná v roku 1899 s rozchodom 1435 mm a elektrifikovaná v roku 1943 napäjacím napätím 15 kV 16 2/3 Hz AC
Elektrické rušne Ce 2/2 z roku 1947
Autobusový terminál je vybudovaný v tesnej blízkosti nástupíšť železnice na stanici Balsthal
Mercedes-Benz O 530G Citaro prechádza v regionálnej doprave z linky na linku
Mercedes-Benz O 530G Citaro v tesnej blízkosti železničnej stanice
Prestup medzi autobusom a nadväzujúcim vlakom na jednej hrane
Interiér vozňa Waldenburgerbahn
Elektrický vlak s vozňami BDe a Bt
13-kilometrov dlhá trať Waldenburgerbahn bola vybudovaná v roku 1880 a elektrifikovaná v roku 1953, hoci pôvodne sa plánovala elektrifikácia už v roku 1912
Interiér vlečného vozňa Schindler / FFA B4
Pohľad z vlečného vozňa do vlečného vozňa Schindler / FFA B4
Súpravy električiek Schindler Cornichons Be 4/4 + Schindler / FFA Schweizer Standardwagen B4 na zastávke, kde linka 1 plynule prechádza na linku 14 a naopak
Električka Bombardier Flexity 2 Be 6/8 #5002 bola v čase fotografovania najnovšou električkou v Bazileji
Interiér električky Bombardier Flexity 2 Be 6/8 z roku 2014
Interiér električky Bombardier Flexity 2 Be 6/8 z roku 2014
Bazilejské električky Bombardier Flexity 2 Be 6/8 z roku 2014 majú drevené sedadlá
Bombardier Flexity 2 Be 6/8 z roku 2014
Električková vozovňa Wiesenplatz
Zastávková výveska
Výcviková jazda novej električky Bombardier Flexity 2 Be 6/8 z roku 2014
Výcviková jazda novej električky Bombardier Flexity 2 Be 6/8 z roku 2014
Oprava električkovej trate za plnej prevádzky, pričom autá jazdili na pokyn pracovníka v protismere
Obratisko električiek vo Weil am Rhein z roku 2014
Siemens Combino na konci električkovej trate predĺženej zo švajčiarskeho Bazileja do nemeckého mesta Weil am Rhein
Klasický priechod cez električkovú trať dokončenú v roku 2014 s upozornením, že električka má prednosť
Nová električková trať dokončená v roku 2014 je riešená čiastočne ako spoločná s cestnou dopravou, a to tak, aby autá nemohli predbehnúť električku, a to ani v zastávkach
Zastávka električiek Weil am Rhein Grenze je umiestnená priamo na hraničnom priechode medzi Nemeckom a Švajčiarskom
Električka smeruje z Nemecka do Švajčiarska
Hraničný priechod medzi Švajčiarskom a Nemeckom, cez ktorý od decembra 2014 premávajú aj električky
Hraničný priechod medzi Švajčiarskom a Nemeckom, cez ktorý od decembra 2014 premávajú aj električky, a ktorý sa nachádza v blízkosti trojhraničného bodu Švajčiarsko-Nemecko-Francúzsko
Zastávka električiek Weil am Rhein Grenze je umiestnená priamo na hraničnom priechode medzi Nemeckom a Švajčiarskom
Súčasťou zastávky električiek Weil am Rhein Grenze je aj colnica, kde je možné podať colnú deklaráciu
Priechody cez električkovú trať sú označené upozornením na prednosť električky; v intraviláne je zvršok električkovej trate buď zatrávnený alebo na pojazďovaných úsekoch s asfaltovým zákrytom
Siemens Combino po príchode zo Švajčiarska na nemecké územie
Električka zo švajčiarského Bazileja do nemeckého Weil am Rhein je využívaná aj preto, že hneď za hranicou sa nachádza veľké nákupné centrum, kde je možné nakúpiť tovar za podstatne nižšie ceny ako vo Švajčiarsku
Nová električková trať s dĺžkou 2,8 km s dvoma mostami stála 104 mil. frankov
Peší priechod cez električkovú trať je vedený v tvare písmena L iba na strane zastávkového nástupišťa
Peší priechod cez električkovú trať je vedený v tvare písmena L iba na strane zastávkového nástupišťa
Účelne využitý uličný priestor na všetky druhy dopravy
Zastávka autobusov tesne pred kruhovou križovatkou znemožňuje predbiehanie vozidiel MHD
Zastávka autobusov tesne pred kruhovou križovatkou znemožňuje predbiehanie vozidiel MHD
Električková trať prechádza cez (pre cestnú dopravu kruhovú) križovatku
Nová električková zastávka s informačným displejom a širokým nástupišťom
Bazilej v rokoch 2014 - 2016 zakúpi 44 električiek Bombardier Flexity 2 Be 6/8
Bazilej v rokoch 2014 - 2016 zakúpi 44 električiek Bombardier Flexity 2 Be 6/8
Siemens Combino na upokojenej ulici
Mercedes-Benz O 530 Citaro na moste cez Rýn
Siemens Combino prechádza ponad Rýn
Siemens Combino prechádza ponad Rýn
Súprava Schindler Cornichons + Schindler / FFA B4 (so strednou nízkopodlažnou časťou) + Schindler / FFA B4
Vlečný vozeň Schindler / FFA B4 #1435 na rozchode 1000 mm
Mercedes-Benz O 530 Citaro FL na linke do Francúzska
Mercedes-Benz O 530 Citaro FL na linke do Francúzska
Interiér električky Schindler Be 4/4 z roku 1967/1968
Takmer 50 rokov stará súprava električiek Schindler Be 4/4 + Schindler / FFA B4 bude v blízkej dobe po fotografovaní nahradená novou električkou Bombardier Flexity 2
Schindler Guggummere Be 4/6 S #666
Úsporný zastávkový prístrešok
Dožívajúca súprava električiek Schindler Be 4/4 + Schindler / FFA B4 po vyradení pravdepodobne poputuje do juhovýchodnej Európy
Súprava Schindler Be 4/4 + Schindler / FFA prechádza popri záhradách
Súprava Schindler Be 4/4 + Schindler / FFA prechádza popri záhradách
Volvo 7900 Hybrid na autobusovej linke prevádzkovanej regionálnou dopravnou spoločnosťou Baselland Transport (BLT)
Zastávková informačná tabuľa so zobrazovaním informácie, že vozidlo uviazlo v kolóne ("Stau")
Električka Schindler Cornichons Be 4/4 s reklamou na mestskú políciu
V rámci uzla Aeschenplatz sú priechody pre chodcov umiestnené aj v strede križovatky tak, aby boli pešie vzdialenosti medzi nástupišťami čo najmenšie
Súprava Schindler Cornichon + Schindler / FFA B4 (so strednou nízkopodlažnou časťou) + Schindler / FFA B4
Oznam na dočasnej zastávke počas výluky
Súprava električiek SWP Be 4/8 + Be 4/6 na regionálnej električkovej linke v centre mesta
V prestupnom uzle Aeschenplatz zastavujú električky čo najbližšie k sebe
Trojkoľajná koľajová splietka na rozchode 1000 mm
Interiér vozňa SWP Be 4/6 z roku 1971/1972
Interiér vozňa SWP Be 4/6 z roku 1971/1972
Interiér vozňa SWP Be 4/6 z roku 1971/1972
Pri príležitosti 40. výročia založenia regionálneho podniku BLT bola súprava električiek v roku 2014 nastriekaná do retro náterov predchodcov BLT
Prestup medzi regionálnym vlakom a regionálnou električkou je riešený na rovnakom nástupišti
Električka SWP Be 4/6 z roku 1971/1972 v retro nátere Birseckbahn, pred ňou časť vozňa SWP Be 4/8 v retro nátere Birsigthalbahn vrátane retro nápisu "nefajčiari"
Električka SWP Be 4/6 z roku 1971/1972 v retro nátere Birseckbahn pri príležitosti 40. výročia založenia podniku BLT
Električka SWP Be 4/6 z roku 1971/1972 v retro nátere Birseckbahn pri príležitosti 40. výročia založenia podniku BLT
Regionálne autobusy čakajú na termináli Dornach Bahnhof, kde sa prestupuje medzi vlakmi, električkami a autobusmi
Blízkosť nástupíšť železničnej, autobusovej a električkovej dopravy prispieva k vysokej atraktivite verejnej dopravy vo Švajčiarsku
Súprava električiek SWP Be 4/8 + SWP Be 4/6 sa otáča na konečnej v regióne
V roku 2015 najstaršia prevádzkovaná električka v podniku BLT - SWP Be 4/6 z roku 1971
Koľajová splietka v záverečnom úseku regionálnej električkovej trate
Súprava električiek SWP Be 4/8 + SWP Be 4/6 vošla do úseku s riadenou obojsmernou premávkou
Stadler Tango Be 6/10
Interiér električky Stadler Tango Be 6/10
Interiér čiastočne nízkopodlažnej električky Stadler Tango Be 6/10
Interiér električky Stadler Tango Be 6/10
Zastávka typu "pojazďovaný mys" je na Slovensku viac známa ako "zastávka viedenského typu"
Pojazďovaný zastávkový mys ("zastávka viedenského typu") v Bazileji má pomerne vysoké nástupište
V tesnej blízkosti zastávky regionálnych električiek sa nachádzajú stojany pre bicykle
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie