imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Všetky vozne Oranžovej linky vyrobili firmy Hawker-Siddeley a General Electric v rokoch 1979 - 1981
Čakanie na odchod z konečnej stanice
Pôvodne týmto úsekom mala viesť priamo do centra mesta diaľnica, nakoniec bol využitý pre metro
Stanica metra z 1980-tych rokov nahradila pôvodnú nadzemku
Prevoz bicyklov autobusmi (NABI 40-LFW CNG) je možný len na čelných držiakoch
Interiér autobusu NABI 40-LFW CNG
Autobus ElDorado E-Z Rider II vykonáva školskú dopravu pre MIT
Turistické autobusy pri vysokej škole MIT
Turistické autobusy prechádzajú popri budove vysokej školy MIT "Ray and Maria Stata Center", ktorá sa stala centrom pozornosti kvôli svojej architektúre
Autobus ElDorado E-Z Rider II Max pri komplexe vysokej školy MIT (Massachusetts Institute of Technology) na kyvadlovej doprave
Nova Bus RTS T80 206 ako napájač na metro v Cambridgei
Autobus ElDorado E-Z Rider II Max na univerzitnej kyvadlovej doprave
Minibus Ford E450 Aerotech na zmluvnej doprave
Súprava UTDC / Westinghouse na Longfellow Bridge
Súprava Bombardier / General Electric vychádza z podzemnej časti trasy v Cambridgei na most ponad rieku Charles
Súpravy Bombardier / General Electric boli dodané v rokoch 1993 - 1994 a v roku 2014 boli najnovšími vozňami na červenej linke metra
Súprava Bombardier / General Electric ide po moste z mesta Cambridge do centra Bostonu
Na vodnej nádrži vytvorenej prehradením rieky Charles (v pozadí) je čulá osobná doprava, ide však o turistickú a rekreačnú prevádzku
Súpravy Pullman-Standard / Westinghouse boli dodané v rokoch 1969 - 1970 a zo 76 kusov ich v roku 2014 stále jazdilo 74
Stanica Charles/MGH je jednou z mála nadzemných staníc metra, ktoré ešte v Bostone zostali
Jeden z posledných úsekov bostonskej nadzemky
Zastávka posledného nadzemného úseku metra v centre Bostonu
Konečná stanica metra Ashmont
Na okraji bostonskej aglomerácie sa na metro napája električková linka, ktorú dopravný podnik MBTA poskytuje spolu s metrom pod spoločným názvom Red Line
Obratisko električiek nad konečnou stanicou metra
Električková trať Ashmont - Mattapan High Speed Line je poslednou traťou s nepretržitou prevádzkou električiek PCC s elektro-pneumatickou výzbrojou v USA
Aj keď má električka PCC #3262 už 68 rokov, stále slúži cestujúcim v bežnej premávke v pôvodnej podobe aj s tyčovým zberačom
Interiér električky PCC typu "Wartime PCC"
Prestupný uzol Mattapan medzi električkami a autobusmi
Električka "Wartime" PCC bola vyrobená firmami Pullman-Standard / Westinghouse a pochádza zo série z rokov 1945 - 1946
Odstavené električky PCC pri depe Mattapan čakajú na náhradné diely
Všetky električky PCC prevádzkované v Bostone v roku 2014 boli vyrobené v rokoch 1945 - 1946 firmami Pullman-Standard a Westinghouse
Jednoduché depo na údržbu električiek PCC v Mattapane
Niektoré z električiek PCC slúžia ako náhradné diely pre ostatné vozidlá
Malá hala údržby pre električky PCC
Odstavené električky PCC
Diesel-elektrický autobus New Flyer DE60LFR
Otvorené pracovisko vodiča v električke PCC s povinným nástupom prednými dverami
Bostonské električky PCC dostali okolo roku 2000 historický náter z čias ich dodania v 1940-tych rokoch
Modernizovaný interiér vozňa metra Pullman-Standard / Westinghouse na Červenej linke
Stanica metra Park Street, ktorá umožňuje výstup na bočné aj ostrovné nástupište
Prvá podzemná stanica električky si doteraz pripomína jej otvorenie v roku 1897 prostredníctvom tituliek z dobových novín
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie