imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Duewag M8S (ex Essen) na novozrekonštruovanom moste
Vozovňa električiek je návratom do Nemecka a Rakúska niekoľko desaťročí dozadu
Vozovňa električiek s vozidlami z druhej ruky
Súprava Duewag GT6 #304 + Duewag B4 (ex Rhein-Neckar ex Bielefeld) je vybavená aj záclonkami a nasadzovaná na regionálnu električkovú trať
Budova depa električiek
Duewag GT8 (ex Essen) s Mickey Mousom
Duewag GT8 (ex Essen) s Mickey Mousom, ktorý však má cez hlavu nainštalovaný štítok s EČV
Duewag M8S (ex Essen)
Električky Esslingen GT4 (ex Ulm ex Stuttgart) a Duewag M8S (ex Essen) vo vozovni
Duewag M8S (ex Essen)
Pôvodom innsbrucké električky Lohner GT6 #77 a Duewag GT6 #42 (ex Bielefeld)
Električková trať do vozovne v dezolátnom stave
Duewag GT6ZR (ex Würzburg ex Hagen) v mieste pripojenia trate z vozovne
Duewag GT6ZR (ex Würzburg ex Hagen)
Duewag GT6 (ex Innsbruck ex Bielefeld)
Aradské električkové trate do priemyselných oblastí majú jedno spoločné - električkové zastávky sú veľmi ďaleko od objektov, a tak sú nevyužívané cestujúcimi
Esslingen GT4 (ex Stuttgart)
Duewag GT8 (ex Essen) vchádza na zrekonštruovaný most
Esslingen GT4 (ex Ulm ex Stuttgart) na zrekonštruovanom moste cez rieku Mureș
Esslingen GT4 (ex Ulm ex Stuttgart)
Stanica metra Moskovskaja na modrej linke
Petrovščina - jedna z najnovších staníc metra
Wegmann GT4 (ex Brémy) prichádza na prvú zastávku linky 6
Kontinentálna električka Wegmann GT4 (ex Brémy)
Stanica metra Ploščaď Lenina
Autobus MAZ-215.069 na linke 1
Mercedes-Benz Conecto na expresnej linke
Elektronická tabuľa s najbližšími odchodmi liniek
Autobus typu MAZ 215 na "letiskovej" linke 100 počas majstrovstiev sveta v ľadovom hokeji
Škoda 24 Tr Irisbus bola v roku 2014 jediným typom prevádzkovaných trolejbusov v Temešvári
Označovač cestovných lístkov EMtest EM 316 io v trolejbuse Škoda 24 Tr Irisbus
MAZ 105 na linke 123 počas majstrovstiev sveta v ľadovom hokeji
Wegmann GT4 (ex Brémy) pri opevnení Temešvátu
Hansa GT4c (ex Brémy) vychádza z centra
Hansa GT4c (ex Brémy) s mentolovou reklamou
Hansa GT4c (ex Brémy) v rozkopanom centre mesta
BKM 60102 prichádza k hlavnej železničnej stanici
Na električkovú zastávku Vokzal pri hlavnej železničnej stanici v Minsku sa blíži spoj linky 7
S nefunkčným predným transparentom zdoláva električka na linke 7 posledný úsek od železničnej stanice na konečnú Ploščaď Mjasnikova
Cestovný poriadok na zastávke Ploščaď Mjasnikova
Električka #080 čaká na odchod linky 4 z obratiska Ploščaď Mjasnikova
Električka #080 čaká na odchod linky 4 z obratiska Ploščaď Mjasnikova
#070 s nefunkčným informačným systémom v obratisku Ploščaď Mjasnikova
#134 sa prichádza otočiť do obratiska Ploščaď Mjasnikova
BKM 321 na linke 36
Koľajnice v obratisku Ploščaď Mjasnikova majú najlepšie roky už za sebou
Pohľad do interiéru električky BKM 60102
Električka BKM 60102 naberá prvých cestujúcich linky 3 na nástupnej zastávke DS Ozero
BKM 60102 #154 v stromami obklopenom obratisku DS Ozero
Na linke 3 zostáva električke 114 prejsť posledný krátky medzizastávkový úsek
Električka BKM 60102 na linke 5 mieri do obratiska DS Ozero
Električka na linke 3 pred sídliskovou zástavbou
Hansa GT4c (ex Brémy) na presmerovanej linke 5 počas výluky
Električka #114 s rebríkom na zadnom čele
Na zastávku pri stanici metra Traktornij zavod prichádza električka linky 6
Aj Rumunsko zvládne zložitú koľajovú križovatku
Stanica metra Traktornij zavod
Interiér električky Hansa GT4c
Zábrany pri dverách vozidiel Hansa GT4c slúžia zvnútra ako dopytové otváranie dverí, pri nástupe zvonka ich treba po stlačení dopytového tlačidla potiahnuť smerom von
Stanica metra Pěrvomajskaja s postrannými nástupišťami
Hansa GT4c na konečnej linky 5
Schémy siete metra s názvami staníc aj v latinke
Neoplan N4421 v službách okresu
Hansa GT4c (ex Brémy) na ulici s električkou a stožiarmi trakčného vedenia uprostred
Brúsič Schörling SS2 v spoločnosti trolejovej veže
DWM GT6 (ex Karlsruhe) s poklesnutou prednou časťou
Zatiaľ čo električka Timiș 2 je jedným z posledných existujúcich tohto rumunského typu a bola vyrobená v roku 1990, dopravný podnik RATT dal v prevádzke radšej prednosť aj o 30 rokov starším vozidlám z druhej ruky z Nemecka
DWM GT6 (ex Karlsruhe)
Vlečný vozeň Hansa GB4c (ex Brémy)
Zadný vjazd do električkovej vozovne stráži pes
Mercedes O 345 Conecto nahradil električky na regionálnej linke 3 po jej zrušení
Hansa GT4c v temešvárskom nátere
Hansa GT4c (ex Brémy)
Hansa GT4c s celovozidlovou reklamou
Wegmann GT4 (ex Brémy)
Wegmann GT4 (ex Brémy)
Second-hand električky prešli úpravou v prednej časti vozidla - doplnením kabíny vodiča
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie