imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Na zastávku Ulica Bogdana Khmelnickogo prichádza električka linky 6
Po ulici Jakuba Kolasa prechádza električka na linke 6
BKM 60102
Smerom do centra mesta prechádza po ulici Jakuba Kolasa električka na linke 1
BKM 60102 #125 po výmene cestujúcich na zastávke Ulica Doroševiča pokračuje na linke 1
BKM 60102 #053 s celovozidlovou reklamou
Spoj linky 6 stojí na zastávke Ulica Doroševiča
Električka BKM 60102 na linke 5 prichádza na zastávku Ulica Pugachevskaja
"Šestka" čaká pred križovatkou na odbočenie doľava
Označovač cestovných lístkov v električke ULF
Interiér električky SGP ULF A1
SGP ULF A1
Malý elektrický rušeň bol vyrobená firmou Katharinahütte v nemeckom meste St. Ingbert v roku 1905 a v Oradei slúžil až do roku 1994 v nákladnej električkovej doprave
Malý elektrický rušeň bol vyrobená firmou Katharinahütte v nemeckom meste St. Ingbert v roku 1905 a v Oradei slúžil až do roku 1994 v nákladnej električkovej doprave
SGP ULF A1 na zatrávnenej trati
SGP ULF A1 na zatrávnenej trati
T4D+B4D na zatrávnenej trati v centre mesta
SGP ULF A1 na zatrávnenej trati
T4D-MS+B4D-MS (ex Drážďany) na zelenej trati v Oradei
T4DM+B4D-MS (ex Magdeburg a Drážďany) sa zelená na zeleni
Solaris Urbino 12
Medzera medzi posledným schodom električky a hranou nástupišťa v kombinácii s extrémne malou šírkou nástupišťa
KT4D (ex Berlin) na rozkopanej ulici
Rekonštrukcia ulice počas prevádzky električiek nebráni mechanizmom prechádzať krížom cez otvorený koľajový zvršok
T4D+B4DM (ex Magdeburg) v obratisku Ioşia
Nastupovanie do električky z rozkopanej ulice je pomerne náročné
Interiér vlečného vozňa B4DM (ex Magdeburg)
Interiér vlečného vozňa B4DM (ex Magdeburg)
SGP ULF A1 uprostred kruhovej križovatky
Zastávka "rumunského typu" - električková trať prechádza z cesty do zastávkového priestoru
Súprava T4D-MS+B4D-MS (ex Drážďany)
Električka na linke 6 pri stanici metra Partizanskaja
Električka na linke 6 pri stanici metra Partizanskaja
Električka na linke 7 pri stanici metra Partizanskaja
Električka na linke 6 stojí na zastávke pri stanici metra Partizanskaja
Električka na linke 3 stojí na zastávke pri stanici metra Partizanskaja
Električka na linke 6 stojí na zastávke pri stanici metra Partizanskaja
Električky v obratisku DS Serebrjanka
Do obratiska DS Serebrjanka vchádza električka BKM 60102
Električky v obratisku DS Serebrjanka
Bývalé depo regionálnej elektrickej železnice Arad – Podgoria pri mestečku Pâncota sa zmenilo po 23 rokoch od skončenia prevádzky na ruinu
Električka na linke 6 prichádza na nástupnú zastávku DS Serebrjanka
Bývalá stanica regionálnej elektrickej železnice Arad – Podgoria, ktorá končila práve v mestečku Pâncota
K výstupnej zastávke DS Serebrjanka sa blíži typický "vláčik" troch električiek na linkách 7, 3 a 6
BKM 60102 #139 prichádza ku konečnej zastávke DS Serebrjanka
Bývalé depo regionálnej elektrickej železnice Arad – Podgoria, ktorá do týchto končín prestala byť prevádzkovaná v roku 1991
Trolejbus typu BKM 321 na linke 35
Trolejbus typu BKM 321 na linke 36 kúsok od zastávky Svisloch
Električka na linke 3 vyrazila z nástupnej zastávky na cestu do centra
Spoj linky 6 sa blíži na konečnú zastávku DS Serebrjanka
Bývalá zastávka Galșa na regionálnej elektrickej železnici Arad – Podgoria
Električka typu BKM 60102 čaká na ukončenie nástupu cestujúcich
BKM 60102 #087 a kríženie električkového a trolejbusového vedenia
Trať mala rozchod 1000 mm a rovnaký rozchod zostal na doteraz prevádzkovanom úseku
Koľajový triangel v mestečku Ghioroc, ktoré bolo uzlom regionálnej elektrickej železnice Arad – Podgoria
Pohľad na ukončenie trate v roku 2014, v tom čase však neprevádzkovanom z dôvodu výstavby nového mosta cez železničnú trať
Do roku 1991 trať pokračovala ďalej do mestečka Pâncota, neskôr zostali koľaje slepé a slúžili ako nástupište pre smer do Aradu
Vznik regionálnej železnice Arad – Podgoria sa datuje do roku 1906
Depo regionálnej električky v Ghiorocu slúži ako múzeum električiek
Historické električky Gotha T57 a Gotha T2D + Gotha B2-64
Pohľad na zatvorené múzeum električiek pri Arade
Muzeálna súprava rumunských električiek Timiş2
Električka ITB Vo56 v múzeu
Prítomnosť regionálnej električkovej trate v burine naznačujú stožiare s trakčným vedením
Originálny zastávkový prístrešok vybudovaný s použitím laminátových "škrupín" z električiek Tatra
Najkapacitnejšie električky jazdia do regiónu. Raz za niekoľko hodín
Dočasná konečná zastávka linky 11 so súpravou Duewag ET6 #1014 + Duewag EB6 #1054 počas rekonštrukcie mosta do mestečka Ghioroc
Veľkokapacitné obratisko električiek z roku 1978 pri chemickom kombináte sa zmenilo na ruinu podobne ako samotný kombinát
V obratisku pri chemickom kombináte zhrdzavela už aj tabuľka s maximálnou povolenou rýchlosťou električiek 5 km/h
Zarastené výstupište električiek s neplatnými cestovnými poriadkami a nefunkčná predajňa cestovných lístkov
Zarastená trať ku chemickému kombinátu bola vybudovaná v roku 1978 ako odbočka z trate regionálnej električky do Podgorie
Duewag GT8 (ex Essen) k opustenému areálu kombinátu nepriviezol ani neodviezol žiadnych cestujúcich
Duewag GT8 (ex Essen) na dvojkoľajnej električkovej trati za hranicou Aradu
Koľajová križovatka dvojkoľajnej regionálnej električkovej trate s rozchodom 1000 mm a jednokoľajnej železničnej trate s rozchodom 1435 mm
Duewag GT6 (ex Rhein-Neckar) na výpadovke z mesta
Lohner GT6 (ex Innsbruck) nesie nielen pôvodné evidenčné číslo dopravcu IVB, ale aj pôvodnú reklamu v nemčine
Extrémne úzka zastávka električiek umožňuje prístup len v zástupe
Električka Esslingen GT4 pôvodom zo Stuttgartu prežíva aj po zrušení prevádzkovania klasických električiek v tomto nemeckom meste
Úzka zastávka v Arade
Duewag GT8 (ex Essen)
T4D (ex Halle)
T4D (ex Halle)
Esslingen GT4
Duewag GT8 (ex Essen) vchádza na mestský bulvár
Duewag GT6ZR (ex Würzburg ex Hagen) v historickom centre
Duewag GT6 (ex Bochum) sa míňa s električkou T4D (ex Halle)
Duewag GT6 (ex Innsbruck ex Bielefeld) stále propaguje vodný svet pri Innsbrucku
T4D+B4D (ex Halle) pred radnicou
Trolejbus BKM 333 na mimoriadnej linke k zimnému štadiónu Čižovka-Arena
Spomienka na pôvodnú konečnú stanicu regionálnej električkovej trate Arad – Podgoria v Arade, na ktorej mieste je dnes kruhová križovatka
Volkswagen T4 / Kutsenis City III (ex Halle ex Bazilej) má ešte pôvodnú linkovú orientáciu
Koľajová križovatka úzkorozchodnej električkovej trate so železnicou
Kríženie električky so zvyškom železničnej koľaje
Esslingen GT4 (ex Ulm ex Stuttgart) vychádza z obratiska na dvojkoľajnú električkovú trať
Kanál priamo pod výhybkou
T4D (ex Halle) na konečnej Piaţa Gai s ulicou a zastávkou po rekonštrukcii
Vratná výhybka na konci jednokoľajnej trate so slučkou
Obratisko Piaţa Gai pri západe slnka
T4D (ex Halle)
Označovač Elgeba MC 600mo
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie