imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Trolejbus Hess / Kiepe BGT-N2D pred železničnou stanicou
Trolejbus Hess / Kiepe BGT-N2C s reklamou
Trolejbus Hess / Kiepe BGT-N2D
Trolejbusy Hess / Kiepe BGT-N2C
Nasledujúca zastávka na vozidlovom displeji
Trasa linky s trvaním cesty a self-promo na displeji vo vozidle
Veľký názov zastávky s označením čísla linky a zastávky na znamenie na prístrešku
Prevažná časť trate metra M1 sprevádzkovanej v roku 1991 je jednokoľajná
Metro blížiace sa na konečnú Renens-Gare, kde je umožnený prestup na hrane na vlak
Výstavba novej trolejbusovej trate
Neoplan N4522 v mieste budúcej trolejbusovej trate
Zatávková elektronická tabuľa s chybovým hlásením
Interiér vlečného vozidla Hess / Lanz + Marti
Plne vybavený zastávkový prístrešok s označením čísiel liniek, informáciami a automatom na cestovné lístky
Vnútorný informačný systém vo vlečnom vozidle Hess / Lanz + Marti
Zastávkový informačný displej spolu s elektronickou schémou nástupíšť
Viditeľné označenie zastávky a automat pod prístreškom
Interiér trolejbusu Hess / Kiepe BGT-N2D
Detail informačného displeja - zobrazená trasa linky s trvaním cesty a prestupy
Detail informačného displeja - informačná kampaň objasňujúca, prečo vozidlo nemôže čakať dobiehajúcich cestujúcich
Interiér trolejbusu Hess / Kiepe BGT-N2D
Interiér trolejbusu Hess / Kiepe BGT-N2D
Interiér trolejbusu Hess / Kiepe BGT-N2D
Interiér trolejbusu Hess / Kiepe BGT-N2D - miesto na bicykel, kočík alebo vozíček spolu s možnosťou upevnenia
Konečná trolejbusovej linky 8 na okraji Lausanne s podzemným parkoviskom P+R
Hess / Kiepe BGT-N2D na konečnej
Smerovo oddelené jazdné pruhy so zastávkami v nich sú jedným z prvkov preferencie MHD
Smerovo oddelené jazdné pruhy so zastávkami v nich umožňujú bezpečný prístup cestujúcich na zastávku
Jasná preferencia vybraných dopravných prostriedkov pri vstupe do mesta
Ochotný vodič trolejbusu vystúpil a pomáha cestujúcej so zakúpením cestovného lístka
Den Oudsten Alliance City postáva na bývalej autobusovej, trolejbusovej a predtým aj električkovej stanici
Den Oudsten Alliance City postáva na bývalej autobusovej, trolejbusovej a predtým aj električkovej stanici
Neoplan N4522 vchádza do krátkeho cestného tunela
Ani na dočasnej zastávke nechýbajú oznamy a automat na cestovné lístky (napájaný cez solárny článok)
Súprava trolejbusu NAW / Lauber / BBC-Sécheron s vlečným vozidlom Hess / Lanz / Marti na konečnej linky 7, odkiaľ je možné sa ďalej prepraviť taxíkom (vpravo) jazdiacim v rámci MHD
Taxík jazdiaci ako linka MHD 940 na zavolanie
Súprava trolejbusu NAW / Lauber / BBC-Sécheron s vlečným vozidlom Hess / Lanz / Marti
Súprava trolejbusu NAW / Lauber / BBC-Sécheron s vlečným vozidlom Hess / Lanz / Marti
Vlečné vozidlo Hess / Lanz / Marti
Cestovný poriadok a obsluhovaná oblasť taxibusom
Neoplan N4522
Aj vo Švajčiarsku občas vypadne vnútorný informačný systém
Upozornenie pre vodiča trolejbusu na nutnosť použitia reflexnej vesty
Regionálna električková trať vedie po kraji ulice
Zastávkové tlačidlo znamenia vodičovi
Signál, ktorý sa rozsvieti po stlačení tlačidla s požiadavkou na zastavenie regionálnej električky
Madlo pri dverách v jednotke Stadler RBe 4/8
Elektrická jednotka Stadler RBe 4/8 jazdiaca na úzkorozchodnej regionálnej trati
Stadler RBe 4/8 na konečnej stanici
Vozeň Be 4/8 z roku 1991
Stadler RBe 4/8 z roku 2010 na konečnej Lausanne-Flon
Konečná stanica regionálnej železnice LEB Lausanne-Flon
Stanica plne automatizovaného metra
Pobyt vlakov metra je na staniciach nastavený na 25, 35 alebo 70 sekúnd
Výhybka pneumatikového metra
Trať metra na pneumatikách
Premávka metra M2 s vozňami MP 89 CA je plne automatizovaná, a tak cestujúci môžu stáť aj v miestach, kde by pri iných metrách bola kabína strojvodcu
Dilatácia na trati metra na pneumatikách
Trať metra prechádzajúca mostom
Kontrola cestovných lístkov pri výstupe z metra
Trolejbus Hess / Kiepe BGT-N2D
Nástupištia MHD pred železničnou stanicou
Bývalá vozovňa a vedľa nej špeciálne značenie buspruhu
Trolejbus Hess / Kiepe BGT-N2D
Dvojička Bombardier Transportation (Vevey) / Stadler Beh 4/8 z roku 2001 odpočíva na železničnej stanici v Bex
Zakončenie úzkorozchodnej železnice pred železničnou stanicou "veľkej" železnice
Zakončenie úzkorozchodnej železnice pred železničnou stanicou "veľkej" železnice
Dobre viditeľné ozubené kolesá na osiach obojživelného vozidla
MAN Lion's City M na regionálnej autobusovej linke
MAN Lion's City M na regionálnej autobusovej linke prechádza popri regionálnom vlaku
SWS/SLM Be 2/3 z roku 1948 odpočíva v depe pri meste Bex
Depo úzkorozchodnej regionálnej električkovej dráhy, ktorá bola sprevádzkovaná v roku 1898
Výhybňa uprostred lesa, kde dochádza k výmene strojvodcov
Pohľad na ozubnicový úsek trate
Ozubnica vedúca cez tunelový úsek
Obojsmerná trať vedie aj po cestnej komunikácii, takže vlaky jazdia aj v protismere
Informačná tabuľa s najbližšími odchodmi a schémou regionálnych liniek
Oddelený horný úsek regionálnej trate od spodného z dôvodu rôznej tarify
Pracovisko strojvodcu v riadiacom vozni Schindler/SAAS Bt z roku 1977
Zastávka pod horským hotelom
O prepravu lyží a sánok smerom nadol nie je veľký záujem
Železnica na vrchol Col de Bretaye využíva Abtov ozubnicový systém
Riadiaci vozeň Schindler/SAAS Bt z roku 1977
Pohľad na trať z riadiaceho vozňa
Železnica vykonáva podobnú funkciu ako vleky a lanovky
Motorový vozeň ACMV (Vevey)/SLM/BBC BDeh 4/4 z roku 1976
Osobný vozeň SWS/SLM Be 2/3 z roku 1948 v spoločnosti nákladného vozňa
SWS/SLM Be 2/3 z roku 1948
Dvojčika Bombardier Transportation (Vevey)/Stadler Beh 4/8
Trojosobý vozeň SWS/SLM Be 2/3 z roku 1948
Volvo/Berkhof B6B pôvodom z La Chaux-de-Fonds vykonáva miestnu dopravu v lyžiarskom stredisku
Volvo/Berkhof B6B pôvodom z La Chaux-de-Fonds vykonáva miestnu dopravu v lyžiarskom stredisku
Regionálny hybridná železnička vedie aj protismerom cestných komunikácií
Auto sa zaraďuje po obídení v protismere idúceho vlaku
Zastávka súčasťou cestnej komunikácie
Prechádzanie trate z jednej strany cesty na druhú
Ostrovné nástupište regionálnej železnice v mestečku Bex
Obojsmerná trať vedie aj ulicami, kde nie je možné sa pomaly idúcemu vlaku vyhnúť inak než vycúvaním z nich
Obojsmerná trať vedie aj ulicami, kde nie je možné sa pomaly idúcemu vlaku vyhnúť inak než vycúvaním z nich
Vlak má na kruhovej križovatke prednosť
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie