imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Koľajový vysávač
Prestup medzi vlakmi InterCity a lokálkami do lyžiarskych stredísk v stanici Interlaken Ost medzi dvoma jazerami
Nízkopodlažná zubačka
Spodná stanica lanovky Lauterbrunnen - Mürren slúžila pôvodne pre pozemnú lanovku
Aj keď väčšinu dopravy v lyžiarskych strediskách v okolí obce Lauterbrunnen vykonávajú dráhy, miesto sa nájde aj pre autobusy, ktoré vykonávajú nadväznú dopravu
Aj keď väčšinu dopravy v lyžiarskych strediskách v okolí obce Lauterbrunnen vykonávajú dráhy, miesto sa nájde aj pre autobusy, ktoré vykonávajú nadväznú dopravu
Aj keď väčšinu dopravy v lyžiarskych strediskách v okolí obce Lauterbrunnen vykonávajú dráhy, miesto sa nájde aj pre autobusy, ktoré vykonávajú nadväznú dopravu
Visutá lanovka nahradila v roku 2006 pôvodnú pozemnú lanovku
K izolovanej úzkokoľajke Grütschalp - Mürren sa dá dostať len visutou lanovkou
Pohľad z kabíny osobného vozňa na snežný pluh na izolovanej úzkokoľajke Grütschalp - Mürren
Pracovisko strojvodcu v osobnom vozni #22 vyrobenom firmami SIG, BBC a SAAS v roku 1967
Krytá konečná stanica v Mürren
V turistickom mestečku Mürren tesne pod Alpami s prístupom lanovkou a následne ostrovnou elektrickou železničkou existoval v rokoch 1894 - 1930 ďalší dopravný systém - konka
Konka (vpravo) slúžila na prepravu cestujúcich a tovaru od železničnej stanice k hotelom
Konka na 455-metrov dlhej trati s rozchodom 500 mm prevádzkovanej iba v letnom období
Konka bola v prevádzke v rokoch 1894 - 1914 a 1923 - 1930 a denne bolo na nej vykonaných 3 - 5 obojsmerných jázd
Pozemná lanovka je v prevádzke od roku 1912
Spodná stanica lanovky SMA z horského strediska Mürren na alpské končiare
Míňajúce sa vozne lanovky
Panoramatický vozeň lanovky z roku 1999
Pôvodne 551-metrov dlhá lanová dráha s rozchodom 1000 mm slúžila na zjednodušenie obchodovania medzi komúnami
Visutá lanovka na Birg v lyžiarskom stredisku Mürren - Schilthorn
Vistuá lanovka na Schilthorn vo výške 2970 m n. m.
Lanovka "do neba"
Stanica lanovky na vrchole Schilthorn vo výške 2970 m n. m.
Kabínka lanovky na Schilthorn
Motorový vozeň vyrobený firmami SIG, BBC a SAAS s vozíkom na lyže, snowboardy a sánky
Izolovaná horská elektrická železnica
Horská železnica slúži nielen pre lyžiarov, snowboardistov a sánkarov, ale aj na zásobovanie horského mestečka Mürren
Kvalitnú dopravu je možné vykonávať aj bez najnovších výdobytkov techniky
#23, Winteregg
#23 v záveji
Križovanie pendlujúcich vozňov z roku 1967
#23 v malebnej krajine
Pôvodná trasa pozemnej lanovky
Pozemná lanovka bola v roku 2006 nahradená visutou lanovkou, koridor však zostal
Z pôvodnej pozemnej lanovky zostali aj mosty
Tri vlaky ozubnicovej dráhy za sebou - jazdí sa na dohľad a získa sa tak maximálna kapacita trate
Jazdu bielou krajinou je možné vychutnávať aj priamo zo sedadla pri strojvodcovi, kde je povolené sedieť
Kyvadlová doprava je zabezpečená do večerných hodín
Aj keď je cesta zaviata, vlak premáva
Technické zázemie pre 4-km dlhú trať s rozchodom 1000 mm sa nachádza na oboch koncoch trate
Konečná stanica Mürren
Vystavený vozeň miestnej konky
V depe odpočíva aj motorový vozeň #11 z roku 1913
Z bývalej konečnej stanice pozemnej lanovky sa stalo prekladisko nákladov medzi visutou lanovkou a horskou železničkou
Model pôvodnej pozemnej lanovky
Nízkopodlažná jednotka spája Lauterbrunnen s hlavnou traťou
Oznam o výluke je nalepený aj na automatoch na cestovné lístky
Volvo 7700A CNG
Mercedes-Benz O 530 G Citaro ako posilová doprava po skončení športového zápasu
Autobusy pripravené na posilovú dopravu po trase električky po skončení športového zápasu
Tri varianty zobrazenia najbližších odchodov
Volvo 7700A CNG vykonáva posilovú dopravu po trase električky
Mercedes-Benz O 530 G Citaro ako posilová doprava po skončení športového zápasu
Odchod autobusu z električkovej zastávky
Volvo 7700A CNG "dočisťuje" zastávku po skončení športového zápasu
Neporiadok po fanúšikoch a zničený držiak na letáky
Aj najmodernejší informačný systém občas zlyhá - na posilovej doprave bez cestovného poriadku
Konfety na električkovej trati
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie