imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
MAN NL313 Lion's City A26CL CNG
Volvo B10LA-52 CNG / Säffle vprichádza z centra
Volvo B9LA CNG / Säffle 7500
MAN Lion's City A21 CNG
MAN Lion's City A21 CNG
Súprava metra Bombardier C20 na moste medzi časťami Slussen a Gamla Stan
Prímestská železnica Saltsjöbanan sa v budúcnosti plánuje konvertovať na regionálnu električku
Volvo B7RLE 6x2 / Säffle 8900LE
MAN NL313 Lion's City A26CL CNG s výhľadom na historické centrum
Volvo B9SA LE / Säffle 8500LE
Volvo B9SA LE / Säffle 8500LEA
Prejazd autobusov z buspruhu na okraji ulice do buspruhu uprostred aj s vyznačenou zónou so zákazom zastavenia
MAN NL313 Lion's City GL A23 CNG na pobreží
MAN NL313 Lion's City GL A23 CNG na pobreží
Scania CK 270 UB6x2*4 LB OmniLink II
Historický autobus Leyland Atlantean LPDR1/1 / Park Royal Double Deck z roku 1967
Leyland Atlantean LPDR1/1 / Park Royal Double Deck pred múzeom električiek
Interiér historického autobusu Leyland Atlantean LPDR1/1 / Park Royal Double Deck z roku 1967
Interiér historického autobusu Leyland Atlantean LPDR1/1 / Park Royal Double Deck z roku 1967
Interiér historického autobusu Leyland Atlantean LPDR1/1 / Park Royal Double Deck z roku 1967
Interiér historického autobusu Leyland Atlantean LPDR1/1 / Park Royal Double Deck z roku 1967
Interiér historického autobusu Leyland Atlantean LPDR1/1 / Park Royal Double Deck z roku 1967
Pracovisko vodiča historického autobusu Leyland Atlantean LPDR1/1 / Park Royal Double Deck z roku 1967
Stredný vstup do historického autobusu Leyland Atlantean LPDR1/1 / Park Royal Double Deck z roku 1967
Historický autobus vtesnaný do vchodu do električkového múzea
Električka ASEA/UEG A2 z roku 1905 dodaná pre elektrifikáciu severnej časti električkovej siete
Historický zastávkový označník
Otvorený vlečný vozeň #386 bol vyrobený firmou Arlöfs Waggonfabrik v roku 1908
Vlečný vozeň typu B7 z roku 1905 vznikol na podvozku staršieho vozňa konky
Interiér vozňa #573
Autobus Scania-Vabis 8406 z roku 1928
Niektoré časti historických vozidiel boli nájdené v rôznom stave
Jedna z prvých elektrických električiek vo Švédsku - AEG/UEG z roku 1901
Autobus Leyland "Tiger" z roku 1928
Trolejová veža Scania-Vabis z roku 1930
Trolejová veža Scania-Vabis z roku 1930
Trolejbus Scania-Vabis / Hägglunds / ASEA F1 z roku 1940
Interiér trolejbusu Scania-Vabis / Hägglunds / ASEA F1
Interiér trolejbusu Scania-Vabis / Hägglunds / ASEA F1 z roku 1940
Autobus Scania-Vabis / ASJ z roku 1951
Turistický autobus Scania-Vabis B62 / Hägglunds z roku 1953 a trolejbus Scania-Vabis / Hägglund & Söner / ASEA F3 z roku 1947
Trolejbus Scania-Vabis / Hägglund & Söner / ASEA F3 z roku 1947
Interiér trolejbusu Scania-Vabis / Hägglund & Söner / ASEA F3 z roku 1947
Interiér trolejbusu Scania-Vabis / Hägglund & Söner / ASEA F3 z roku 1947
Interiér trolejbusu Scania-Vabis / Hägglund & Söner / ASEA F3 z roku 1947
Historický zastávkový oznančník
Staršia električka A5 po modernizácii v roku 1947
Interiér električky A5 #52
Interiér električky A5 #52
V múzeu električiek si svoje miesto našli aj zastávkové čakárne
Električka General Motors Nordiska / ASEA A25 "Mustang" z roku 1946 slúžila až do prechodu na pravostrannú premávku v roku 1967
Vlečný vozeň ASEA B29 z roku 1940
Interiér vlečného vozňa ASEA B29 z roku 1940
Už dávno je známe, koľko cestujúcich z áut pojme metro
Interiér električky Hägglund & Söner A29 #170 z roku 1954
Interiér električky Hägglund & Söner A29 #170 z roku 1954
Vstup do električky Hägglund & Söner A29 #170 z roku 1954
Električky typu A29 mali plánovanú životnosť len 10 rokov, keďže v roku 1964 mala byť (a aj bola) otvorená linka metra
Výrobky továrne Hägglund & Söner - B25 #992 z roku 1952 a A29 #170 z roku 1954
Interiér vozňa B25 #992
Prímestská električka ASEA A24 z roku 1944
Prímestská električka ASEA A24 z roku 1944
Prímestská električka ASEA A24 z roku 1944
Scania-Vabis H24 z roku 1961
Scania-Vabis H24 z roku 1961
Scania-Vabis H24 z roku 1961
Scania-Vabis H24 z roku 1961
Prímestský vlak X1 #3020
Prímestský vlak X1 #3020
Vozeň prímestskej železnice typu C10 z rokov 1974 - 1975 a vozeň metra typu C2 z roku 1950
Pracovisko strojvodcu vo vozni typu C2
Scania-Vabis CF7661 z roku 1966
Interiér vozňa typu C2
Scania-Vabis H24 z roku 1961
Scania-Vabis CF7661 z roku 1966
Ukážka interiérov staníc metra
Volvo B58-60 / Hägglund & Söner z roku 1967
Vozeň prímestskej železnice ASEA X7p z roku 1949
Scania CR112 z roku 1981
Interiér autobusu Scania CR112 z roku 1981
Interiér autobusu Volvo B58-55 / Hägglund & Söner z roku 1972
Autobus Volvo B58-55 / Hägglund & Söner z roku 1972
Scania CR111M z roku 1976
Scania CR111M z roku 1976
Scania CR111M z roku 1976
Peugeot J7 #7607
Vozeň metra ASEA / ASJ C2
Volvo B10M-55 Led / Säffle z roku 1983
Skriňa električky CAF Urbos AXL
Vzorový interiér električky CAF Urbos AXL
Porovnanie historickej (C7, 1908) a modernej električky (A35, 2013)
Historický vozeň lokálnej železnice z roku 1893 vyrobený firmami Atlas a Mather & Platt
Trolejová veža z roku 1905 ťahaná koňmi
Otvorený vozeň pre konku z roku 1890 od firmy Atlas
Vozeň konky z roku 1877 vyrobený firmou Atlas
Model vozňa metra C20 z lega
V električkovom múzeu je možné nájsť aj model nadzemky z lega
Lego-električka
Staršie lego-električky
Omnibus z roku 1887 vyrobený firmou Kockums Mekaniska Verkstad
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie