imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Z haly bývalej električkovej vozovne sa stala tržnica
Z haly bývalej električkovej vozovne sa stala tržnica, na pôvodnom trolejovom vedení je umiestnené osvetlenie
Vjazd do zrušenej električkovej vozovne
FAP A-537.2
Súprava Duewag GT6 (Be 4/6) #608 + BVB/SLM B3 #1338 z rokov 1967 a 1958 bola podobne ako ostatné súpravy týchto typov venovaná z Bazileja
Ikarbus IK-103 patriaci firme Veolia Transport
CAF Urbos 3 prechádza bulvárom
KT4YUB s lízankovou reklamou
Ikarbus IK-202
Ikarbus IK-112N
Niektoré čítačky čipových kariet nevydržali ani 3 mesiace od spustenia prevádzky
Jednoduchá linková orientácia s preklápaním segmentov
Interiér vlečného vozňa BVB/SLM B3
Interiér vlečného vozňa BVB/SLM B3
MAZ / BIK 103
Bielorusko-srbská spolupráca: autobus MAZ / BIK 103
Ikarbus IK-201
Ikarbus IK-112N
Súprava Duewag GT6 (Be 4/6) #614 + BVB/SLM B3 #1339 s pôvodnými bazilejskými číslami
Vlečný vozeň FFA B4 z roku 1948
Trojosový vlečný vozeň BVB/SLM B3 z roku 1960
Súprava Duewag GT6 (Be 4/6) #614 + BVB/SLM B3 #1339
Mercedes-Benz Conecto
Ikarbus IK-112N
Ikarbus IK-201
MAZ / BIK 203 CNG - bielorusko-srbský plynový autobus
Odťahovanie Volva 8700 B7R #027
Ikarbus IK-201
Vstup do podzemnej časti siete regionálnych železníc Beovoz
Vlak Beovozu as chystá na svoju jazdu
Vlak Beovozu as chystá na svoju jazdu
Beovoz jazdí aj po jednokoľajnej trati na Pančevački moste
Vo vlaku Beovozu je problém "označiť" si cestovný lístok v podobe elektronickej karty
Držiak na čítačku čipových kariet v Beovoze - avšak bez čítačky
Beovoz zobrazený na stanici Beovozu
Karosa B 932E
Karosy B 932E boli (nielen) do Belehradu dodávané ešte so zadnými čelami z radu 700
Ikarbus IK-201
MAZ-BIK 203 CNG
Interiér autobusu MAZ-BIK 203 CNG
Ikarbus IK-206
Ikarbus IK-103 uháňa bez cestujúcich s otvorenými dverami
Ikarbus IK-202
Turecký autobus Güleryüz Cobra GM-290
Mercedes-Benz O 405
MAN SG 313 ako dar Japonska
LiAZ 5256
FAP A 537.5 u jedného z mnohých dopravcov belehradskej autobusovej MHD
Low entry autobus dopravcu Lastat
Ikarbus IK-218N Avancity krátko po zaradení do premávky
Ikarbus IK-112N
Autobusy v Belehrade jazdia od roku 1925
Güleryüz Cobra GM-290
Ikarbus IK-201 z roku 2001
Ikarbus IK-206
FAP A 537.3
Ikarus (Ikarbus) IK-166 z roku 1992
Ikarus (Ikarbus) IK-166
Ikarbus IK-201 na doprave pre Valeo
Interiér nového plne klimatizovaného autobusu Ikarbus IK-218N Avancity
Interiér autobusu Ikarbus IK-218N Avancity
Interiér autobusu Ikarbus IK-218N Avancity
Interiér autobusu Ikarbus IK-218N Avancity
Interiér autobusu Ikarbus IK-218N Avancity
Ikarbus IK-218N Avancity krátko po dodaní
Ikarbus IK-218N Avancity krátko po dodaní
ТролЗа-62052.01 / Trolza 62052.01 z roku 2003
Trolejbus AKSM 321.04С z prvej série z roku 2005
Ikarbus IK-218N Avancity krátko po dodaní
AKSM-321 z veľkej 83-kusovej série z roku 2010
Mercedes-Benz 518 CDI Sprinter na expresnej linke E1
Mercedes-Benz 518 CDI Sprinter na expresnej linke E1
Trolejbus AKSM-201 prežil aj po dodaní nových vozidiel AKSM-321
Interiér trolejbusu AKSM-201
Interiér trolejbusu AKSM-201
AKSM-201
Atypicky riešené predné dvere na trolejbuse AKSM-321, pri ktorých sa obe krídla otvárajú do ľavej strany
AKSM-321 z 1. série
AKSM-321
Ikarbus IK-201
Ikarbus IK-201
Električky KT4YUB na sídlisku Nový Belehrad
CAF Urbos 3 z roku 2012
Interiér električky CAF Urbos 3 s vyznačeným priestorom pre invalidný vozík
KT4YUB #409 z roku 1997 v retro nátere
KT4YUB #409 z roku 1997 v retro nátere
CAF Urbos 3 z roku 2012
KT4YUB #330
Ikarbus IK-112N a LiAZ 5226 v predstaničnom priestore
KT4YUB pred železničnou stanicou
Duewag GT6 (Be 4/6) #617 + FFA/SWP B4 #1431 pred železničnou stanicou
KT4YUB #282
KT4YUB #375
Karosa B 932E pred NATOm zlikvidovaným ministerstvom obrany
Ikarbus IK-203 pred bývalým juhoslovanským ministerstvom obrany zničenom pri bombardovaní NATO v roku 1999
KT4YUB #236
KT4YUB pred bývalým juhoslovanským ministerstvom obrany zničenom pri bombardovaní NATO v roku 1999
LiAZ 5256
Mercedes-Benz 518 CDI Sprinter na expresnej linke E2
Ikarbus IK-201
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie