imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Lohner E #710 (ex Wiener Linien #4432) je prírastkom z roku 2007
Lohner E #710 (ex Wiener Linien #4432)
Lohner E #710 (ex Wiener Linien #4432)
Električka LHB 10G #816 (ex GVB Amsterdam #812) z roku 1980 bola v roku 2009 posledným amsterdamským prírastkom v Sarajeve
Satra II #503
Ikarbus IK206 #416
KT8D5 #300 a T3YU #128
Električka LHB 9G #804 (ex GVB Amsterdam #790) vyrobená v roku 1979 do Sarajeva prišla v roku 2009, no súdiac podľa nezmenených evidenčných čísiel odvtedy stojí vo vozovni
Električka LHB 9G #806 (ex GVB Amsterdam #792) do Sarajeva prišla v roku 2009, no súdiac podľa nezmenených evidenčných čísiel odvtedy stojí vo vozovni a zrejme slúži aj ako zdroj náhradných dielov (má dve chýbajúce okná)
Električka LHB 9G #808 (ex GVB Amsterdam #795) do Sarajeva prišla v roku 2009, no súdiac podľa nezmenených evidenčných čísiel odvtedy stojí vo vozovni
Satra II #502 (ex K2YU #224)
Električky na radiále jazdia vo veľmi krátkych intervaloch a napriek tomu plné
K2YU #248
Stretnutie električiek z prvej a poslednej série K2 dodaných do Sarajeva
K2 #7038 by v Bratislave zrejme čakal šrot, nakoniec však skončila v Sarajeve ako #292
Satra II #508 (ex K2YU #232)
K2YU #207 smeruje do vozovne
Stretnutie električiek Satra III a Satra II
Satra III #603 vznikla modernizáciou K2YU #223 a vložením stredného nízkopodlažného dielu v roku 2009
Satra III #603
K2YU #202 z roku 1973
K2YU #207 čaká na výjazd na linku
Napriek rôznorodosti typov električiek v uliciach stále dominujú vozidlá K2YU
K2YU #240
K2YU #244
Vodič električky Satra II #502 ide prestaviť výhybku tyčou zapichnutou v snehu
Satra II #502 (ex K2YU #224)
MAN SG313 #405
LHB 10G #815 (ex GVB Amsterdam #808)
LHB 10G #815 (ex GVB Amsterdam #808) z roku 1980
Satra III #601 vznikla prestavaním brnianskeho vozidla K2 #1104 s vložením stredného nízkopodlažného dielu v roku 2003
Satra III #601
MAN SG312 #465
Lohner E #707 (ex Wiener Linien #4440) vyrobená v roku 1964 a získaná v roku 2007
Lohner E #707 (ex Wiener Linien #4440)
K2YU #209 smeruje do vozovne
Satra II #511 smer "Za Remizu"
Modernizovaná T3PV.O #0715 (papierovo ex T3YU #7215)
Celkovo 17 električiek T3 prešlo v rokoch 2005 - 2007 modernizáciami na typ T3PV.O, pri ktorých dostali novú skriňu VarCB3, informačný systém, dvere i interiér
Modernizovaná T3PV.O na konečnej v centre mesta
T3PV.O #0608 so zaujímavým označením
T3PV.O #0714 (papierovo ex T3YU #6808, 6846) z 1. dodanej série v roku 1968
Električky v Osijeku neodmysliteľne patria k mestu
Do električiek sa nastupuje výlučne prednými dverami, na fotografii typ T3PV.O
T3PV.O / VarCB3 #0601 (oficiálne ex T3YU #6809, 6847)
Električka T3D #8223 je jedným z vozidiel, ktoré odmietol nemecký zákazník ČKD a skončili v Osijeku
V roku 2012 jazdilo viacero zámerne pomaľovaných vozidiel a spolu s reklamnými vozidlami tak vytvárali pestrofarebný vozový park
MAN Lion's Classic SL 283 #42 z roku 2007 prechádza popri električkovej trati na Višnjevac, ktorá vedie po oboch stranách ulice
Interiér T3PV.O #0712 (oficiálne ex T3YU #7218)
Čítačka čipových kariet v systéme check-in check-out
Interiér T3PV.O #0712 (papierovo ex T3YU #7218)
T3PV.O #0712 (papierovo ex T3YU #7218) na konečnej na okraji Osijeku
Interiér T3PV.O #0712 (papierovo ex T3YU #7218)
Bočná smerová tabuľa BUSE s "teplomerom"
T3PV.O / VarCB3 #0606 (papierovo ex T3YU #7214)
Informačné nápisy pri dverách
MAN NL313 Lion's City #49 z roku 2009
Linka 2 je sčasti vedená po jednokoľajnej trati, a to vrátane kruhovej križovatky, kde sa jazdí aj v protismere
T3PV.O / VarCB3 #0610 (papierovo ex T3YU #6804, 6842) v korporátnom nátere odchádza z výhybne
Zastávkový cestovný poriadok so zväčša 11-minútovým intervalom
T3PV.O / VarCB3 #0715 (papierovo ex T3YU #7215) na konečnej linky 2
Jedna z výhybní na linke 2
Dve nástupištia, jedna koľaj
T3PV.O / VarCB3 #0602 (papierovo ex T3YU #7212) opúšťa výhybňu
Električka Duewag GT6 #9528 (ex MVV Verkehr Mannheim #325) z roku 1960 sa dostala do Osijeku po 35 rokoch prevádzky
Siemens Combino NF12B #2016
Siemens Combino NF12B #2002
Ikarus 260.46 #03-06
Električky Ganz KCSV7 #1359, Ganz CSMG2 #1464 a Ganz KCSV7 #1331
HÉV na konečnej Vágóhíd
HÉV na konečnej Vágóhíd
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie