imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Mercedes-Benz O 530 G Citaro
Siemens Combino #654
Tram 2000 s doplneným nízkopodlažným článkom
Mercedes-Benz O 530 G Citaro
Tram 2000 na novej trase po predĺžení cez centrum
Interiér električky Tram 2000
Interiér električky Tram 2000 po doplnení nízkopodlažného dielu
Obojsmerná električka Tram 2000 na konečnej Worb Dorf nepotrebuje prejsť cez obratisko
MAN Lion's City v prestupnom termináli v obci Worb
MAN Lion's City M v prestupnom termináli v obci Worb
Súprava typu "Mandarinli" Be 4/12 na regionálnej trati do Bernu otvorenej v roku 1913
MAN Lion's City M v prestupnom termináli v obci Worb
Regionálna električka, regionálna železnica (obe na rozchode 1000 mm) a autobusy v prestupnom termináli v obci Worb
Tram 2000 odchádza popri stanici regionálnej železnice z Worbu
MAN Lion's City M v prestupnom termináli v obci Worb
Tram 2000 prichádza do Worbu
Interiér vozňa Be 4/12
Pre rozchod 1000 mm je max. povolená rýchlosť 45 km/h, pre rozchod 1435 mm rýchlosť 40 km/h
"Mandarinli" Be 4/12 z roku 1974 na konečnej v Berne
Súrpava NExT RABe 4/12 na konečnej regionálnej trate s rozchodom 1000 mm
Pohľad na konečnú regionálnych vlakov
Modernizovaná súprava "La Prima" Be 4/12 (2010) na regionálnej trati
NAW / Hess / Kiepe Elektrik BGT-N2 (Swisstrolley 2) #6
Siemens Combino na novej električkovej trati otvorenej v decembri 2010
Vevey / ABB / Duewag Be 4/8 na rozdvojení nových električkových tratí z roku 2010
Vevey / ABB / Duewag Be 4/8 na novom obratisku Bümplitz kedysi obsluhovanom trolejbusmi
Vevey / ABB / Duewag Be 4/8 #742
Vevey / ABB / Duewag Be 4/8 na konečnej novej linky 7
Nová kruhová križovatka aj s električkovou traťou, kde má samozrejme električka absolútnu prednosť
Nová električková trať z roku 2010 vedie po cestnej komunikácii
V miestach zastávok nie je možné električku predbehnúť
Siemens Combino #670
Vnútnorný LCD monitor
Siemens Combino na regionálnej linke do Worbu
Vevey / ABB / Duewag Be 4/8 #737
Volvo 7700A s celoplošnou reklamou
Schéma nástupíšť pred železničnou stanicou
Mapa okolia zastávky
Informácia, že vo vozidlách nie sú označovače, a tak si treba cestovný lístok označiť v automate na zastávke
Aj trolejbusová linka môže mať 3-minútový interval
NAW / Hess / Kiepe Elektrik BGT-N2 (Swisstrolley 2) na konečnej pri parkovisku P+R
Nástupištia zastávky sú oddelené, aby nebolo možné predbehnúť vozidlo stojace v zastávke
Do centra Bernu nevedú žiadne 4-prúdovky, ale len úzke cesty s plnou preferenciou MHD a obmedzeniami pre autá
Prví dostanú signál voľno cyklisti, potom MHD a nakoniec autá
Horná stanica lanovky Drahtseilbahn Marzili - Stadt Bern
Kabínka pojme 30 osôb
Prevádzková rýchlosť je 1,4 m/s, maximálna 3 m/s
Lanová dráha DMB
Dolná stanica lanovky DMB
Pôvodný vozeň lanovky s pohonom na princípe protiváhy vody je vystavený neďaleko dolnej stanice
Pôvodný vozeň lanovky
Interiér pôvodného vozňa lanovky DMB
Pôvodný vozeň lanovky DMB
Tram 2000 na moste Kirchenfeldbrücke
Od rieky ku kostolu na Münsterplattform vedie výťah Mattenlift (Senkeltram)
Výťah začal premávať v roku 1897
Siemens Combino na Kirchenfeldbrücke
Výťah Mattenlift
Investujte do cestovných lístkov
Tram 2000 smeruje mimo Bernu
Zastávkový označník kyvadlového nočného spoja
Volvo 7700A nahradzuje trolejbus počas výluky
Volvo 7700A pod Zytglogge
Hess / Vossloh BGGT-N2C lighTram3 #68 pred železničnou stanicou
Bombardier / Alstom Cobra #3087 pred roky rekonštruovanou stanicou
Bombardier / Alstom Cobra #3081
Modernizovaná električka Tram 2000 Sänfte Be 4/8 #2112 po doplnení stredného článku
Modernizovaná električka Tram 2000 Sänfte Be 4/8 #2118 pred železničnou stanicou
Hess BGGT-N2C lighTram3 na konečnej Hegibachplatz
Dvojkĺbový trolejbus Hess BGGT-N2C lighTram3 pokračuje po električkovej trati
Výjazd trolejbusov na električkovú trať
Jednoduchá prestupná zastávka Hegibachplatz
Mercedes-Benz O 530 Citaro #611
Stretnutie ekologickej dopravy
Mercedes-Benz / ABB O 405 GTZ #110
Aj dvojkĺbový trolejbus Hess BGGT-N2C lighTram3 sa otočí na malom námestí
Prestup z električky Bombardier / Alstom Cobra do trolejbusu Hess BGGT-N2C lighTram3
Schéma regionálnej električkovej linky S18
Regionálna električka Stadler Be 4/6 opúšťa Zürich
Cestovný poriadok linky S18
Schéma tarifných zón na automate
Súprava električiek Tram 2000 Be 4/6 (zadný vozeň bez kabíny vodiča)
Mercedes-Benz / ABB O 405 GTZ #139
Hess BGT-N2C Swisstrolley 3 #149 na dlhej linke 33
Namiesto križovatky zaberajúcej plochu celého námestia sú v Zürichu preferované riešenia so zastávkami MHD uprostred
"Húsenica" Stadler Be 4/6 na regionálnej linke
Hess BGGT-N2C lighTram3 - radšej dvojkĺbový a v rovnakom intervale ako električky než kratší a častejšie, ale mimo intervalu
Trať ozubnicovej železnice Dolderbahn
Ozubnicová železnica Dolderbahn slúži od roku 1898, má dĺžku 1,33 km, ozubnicový systém Von Roll, rozchod 1000 mm a napájanie 600 V DC
Vozeň ozubnicovej železnice Bhe z roku 1973 s kapacitou 100 cestujúcich
Informácia o rekonštrukcii lanovky Seilbahn Rigiblick
Pozemná lanovka Seilbahn Rigiblick bola otvorená v roku 1901, má dĺžku 385 m, maximálne stúpanie 36% a rozchod 1000 mm
Aj lanovka má číslo ako bežná linka MHD
Dolná stanica lanovky Seilbahn Rigiblick
Bombardier / Alstom Cobra na zastávke pri lanovke
Trolejbusy v Zürichu využívajú v maximálnej miere súbežné električkové trate
Náhradná doprava za lanovku v podobne minibusu Renault Master s prívesným vozíkom
Náhradná doprava za lanovku v podobne minibusu Renault Master
Vnútorný LCD monitor
Mercedes-Benz O 530 Citaro #614
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie