imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Pohľad na palubný počítač s dotykovou obrazovkou
Bombardier / Alstom Cobra #3047
Mercedes-Benz O 530 Citaro #614
Vnútorný LCD monitor
Náhradná doprava za lanovku v podobne minibusu Renault Master
Náhradná doprava za lanovku v podobne minibusu Renault Master s prívesným vozíkom
Trolejbusy v Zürichu využívajú v maximálnej miere súbežné električkové trate
Bombardier / Alstom Cobra na zastávke pri lanovke
Dolná stanica lanovky Seilbahn Rigiblick
Aj lanovka má číslo ako bežná linka MHD
Pozemná lanovka Seilbahn Rigiblick bola otvorená v roku 1901, má dĺžku 385 m, maximálne stúpanie 36% a rozchod 1000 mm
Informácia o rekonštrukcii lanovky Seilbahn Rigiblick
Vozeň ozubnicovej železnice Bhe z roku 1973 s kapacitou 100 cestujúcich
Ozubnicová železnica Dolderbahn slúži od roku 1898, má dĺžku 1,33 km, ozubnicový systém Von Roll, rozchod 1000 mm a napájanie 600 V DC
Trať ozubnicovej železnice Dolderbahn
Hess BGGT-N2C lighTram3 - radšej dvojkĺbový a v rovnakom intervale ako električky než kratší a častejšie, ale mimo intervalu
"Húsenica" Stadler Be 4/6 na regionálnej linke
Namiesto križovatky zaberajúcej plochu celého námestia sú v Zürichu preferované riešenia so zastávkami MHD uprostred
Hess BGT-N2C Swisstrolley 3 #149 na dlhej linke 33
Mercedes-Benz / ABB O 405 GTZ #139
Súprava električiek Tram 2000 Be 4/6 (zadný vozeň bez kabíny vodiča)
Schéma tarifných zón na automate
Cestovný poriadok linky S18
Regionálna električka Stadler Be 4/6 opúšťa Zürich
Schéma regionálnej električkovej linky S18
Prestup z električky Bombardier / Alstom Cobra do trolejbusu Hess BGGT-N2C lighTram3
Aj dvojkĺbový trolejbus Hess BGGT-N2C lighTram3 sa otočí na malom námestí
Mercedes-Benz / ABB O 405 GTZ #110
Stretnutie ekologickej dopravy
Mercedes-Benz O 530 Citaro #611
Jednoduchá prestupná zastávka Hegibachplatz
Výjazd trolejbusov na električkovú trať
Dvojkĺbový trolejbus Hess BGGT-N2C lighTram3 pokračuje po električkovej trati
Hess BGGT-N2C lighTram3 na konečnej Hegibachplatz
Modernizovaná električka Tram 2000 Sänfte Be 4/8 #2118 pred železničnou stanicou
Modernizovaná električka Tram 2000 Sänfte Be 4/8 #2112 po doplnení stredného článku
Bombardier / Alstom Cobra #3081
Bombardier / Alstom Cobra #3087 pred roky rekonštruovanou stanicou
Hess / Vossloh BGGT-N2C lighTram3 #68 pred železničnou stanicou
Volvo 7700A pod Zytglogge
Volvo 7700A nahradzuje trolejbus počas výluky
Zastávkový označník kyvadlového nočného spoja
Tram 2000 smeruje mimo Bernu
Investujte do cestovných lístkov
Výťah Mattenlift
Siemens Combino na Kirchenfeldbrücke
Výťah začal premávať v roku 1897
Od rieky ku kostolu na Münsterplattform vedie výťah Mattenlift (Senkeltram)
Tram 2000 na moste Kirchenfeldbrücke
Pôvodný vozeň lanovky DMB
Interiér pôvodného vozňa lanovky DMB
Pôvodný vozeň lanovky
Pôvodný vozeň lanovky s pohonom na princípe protiváhy vody je vystavený neďaleko dolnej stanice
Dolná stanica lanovky DMB
Lanová dráha DMB
Prevádzková rýchlosť je 1,4 m/s, maximálna 3 m/s
Kabínka pojme 30 osôb
Horná stanica lanovky Drahtseilbahn Marzili - Stadt Bern
Prví dostanú signál voľno cyklisti, potom MHD a nakoniec autá
Do centra Bernu nevedú žiadne 4-prúdovky, ale len úzke cesty s plnou preferenciou MHD a obmedzeniami pre autá
Nástupištia zastávky sú oddelené, aby nebolo možné predbehnúť vozidlo stojace v zastávke
NAW / Hess / Kiepe Elektrik BGT-N2 (Swisstrolley 2) na konečnej pri parkovisku P+R
Aj trolejbusová linka môže mať 3-minútový interval
Informácia, že vo vozidlách nie sú označovače, a tak si treba cestovný lístok označiť v automate na zastávke
Mapa okolia zastávky
Schéma nástupíšť pred železničnou stanicou
Volvo 7700A s celoplošnou reklamou
Vevey / ABB / Duewag Be 4/8 #737
Siemens Combino na regionálnej linke do Worbu
Vnútnorný LCD monitor
Siemens Combino #670
V miestach zastávok nie je možné električku predbehnúť
Nová električková trať z roku 2010 vedie po cestnej komunikácii
Nová kruhová križovatka aj s električkovou traťou, kde má samozrejme električka absolútnu prednosť
Vevey / ABB / Duewag Be 4/8 na konečnej novej linky 7
Vevey / ABB / Duewag Be 4/8 #742
Vevey / ABB / Duewag Be 4/8 na novom obratisku Bümplitz kedysi obsluhovanom trolejbusmi
Vevey / ABB / Duewag Be 4/8 na rozdvojení nových električkových tratí z roku 2010
Siemens Combino na novej električkovej trati otvorenej v decembri 2010
NAW / Hess / Kiepe Elektrik BGT-N2 (Swisstrolley 2) #6
Modernizovaná súprava "La Prima" Be 4/12 (2010) na regionálnej trati
Pohľad na konečnú regionálnych vlakov
Súrpava NExT RABe 4/12 na konečnej regionálnej trate s rozchodom 1000 mm
"Mandarinli" Be 4/12 z roku 1974 na konečnej v Berne
Pre rozchod 1000 mm je max. povolená rýchlosť 45 km/h, pre rozchod 1435 mm rýchlosť 40 km/h
Interiér vozňa Be 4/12
Tram 2000 prichádza do Worbu
MAN Lion's City M v prestupnom termináli v obci Worb
Tram 2000 odchádza popri stanici regionálnej železnice z Worbu
Regionálna električka, regionálna železnica (obe na rozchode 1000 mm) a autobusy v prestupnom termináli v obci Worb
MAN Lion's City M v prestupnom termináli v obci Worb
Súprava typu "Mandarinli" Be 4/12 na regionálnej trati do Bernu otvorenej v roku 1913
MAN Lion's City M v prestupnom termináli v obci Worb
MAN Lion's City v prestupnom termináli v obci Worb
Obojsmerná električka Tram 2000 na konečnej Worb Dorf nepotrebuje prejsť cez obratisko
Interiér električky Tram 2000 po doplnení nízkopodlažného dielu
Interiér električky Tram 2000
Tram 2000 na novej trase po predĺžení cez centrum
Mercedes-Benz O 530 G Citaro
Tram 2000 s doplneným nízkopodlažným článkom
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie