imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Schéma siete liniek po ich prečíslovaní
Čítačka čipových kariet v trolejbuse
Interiér trolejbusu Van Hool AG 300 T
Van Hool AG 300 T na pôvodnej linke 1 prečíslovanej na 201
Spodná stanica lanovky z Vevey na Mont-Pèlerin
Pozemná lanovka bola postavená v rokoch 1899 - 1900 a má rozchod 1000 mm
Vzhľadom na maximálne 54-% stúpanie trate sú v spodnej stanici vozne značne nahnuté
Interiér vozňa lanovky na Mont-Pèlerin
Lanovka sa šplhá do vinohradov nad Švajčiarskou riviérou
Spodná stanica lanovky na Mont-Pèlerin
Mostík ponad lanovku z vinohradu do vinohradu
Lanovka prešla v roku 2009 modernizáciou
Trať na dĺžke 1584 m prekonáva výškový rozdiel 414 m
Chemin de fer funiculaire Vevey - Chardonne - Mont Pèlerin
Pohľad na trať z miesta najväčšieho stúpania
Horná stanica lanovky
Lanovka je plne automatizovaná a vo vozni je potrebné stlačiť tlačidlo s požadovanou stanicou
Van Hool AG 300 T pred dolnou stanicou lanovky na Mont Pèlerin
Van Hool newA308L #36
Trolejbusové depo
Vývesky na konečnej regionálnej trolejbusovej trate vo Villeneuve
Van Hool AG 300 T #5 na konečnej vo Villeneuve
Van Hool AG 300 T #5
Van Hool AG 300 T #6 na konečnej
Trolejbusy Van Hool AG 300 T boli dodané v rokoch 1994 - 1996 a predpokladá sa ich životnosť do roku 2020
Van Hool AG 300 T #17 odbočuje na konečnú
Posledný z trolejbusov Van Hool AG 300 T
Van Hool AG 300 T sa blíži k zámku Chillon
SLM/Siemens Bhe 4/8 z roku 1983
Vozeň SLM/BBC Bhe 2/4 #204 bol vyrobený v roku 1939
V čase fotografovania najnovší vozeň MOB Chernex / Siemens Bhe 4/8 #305 z roku 2010
Príprava zubačky s vozíkmi pre lyže a sánky na odchod
Spriahnutie vozidiel
Pracovisko strojvodcu vo vozni MOB Chernex / Siemens Bhe 4/8 #305
SLM/Siemens Bhe 4/8 z roku 1983
Výhľad strojvodcu
Dnešná trať vznikla spojením dvoch železníc
Väčšina zastávok na trati má nástupište iba pre jedny dvere
MOB Chernex / Siemens Bhe 4/8 na vrcholovej stanici
MOB Chernex / Siemens Bhe 4/8 na vrcholovej stanici vo výške 1973 m n. m.
MOB Chernex / Siemens Bhe 4/8 na vrcholovej stanici po prekonaní výškového rozdielu 1578 m
Ozubnica Abtovho typu
Ozubnicová trať je Abtovho typu, má rozchod 800 mm a napájanie 850 V DC
Interiér vozňa MOB Chernex / Siemens Bhe 4/8
Van Hool AG300T #8
Van Hool AG300T #17
Van-Hool A308 #30
Zastávkový prístrešok
Vozne SLM/BBC Bhe 2/4 odstavené na mieste pôvodnej konečnej, odkiaľ sa dalo nadol dopraviť len lanovkou
Vozeň lanovky vyrobený firmou Carrosserie Gangloff
Zubačka smeruje k jazeru
SLM/BBC Bhe 2/4 s prídavnou batériou
SLM/BBC Bhe 2/4 z roku 1939
Vozne SLM/BBC Bhe 2/4 z rokov 1939 a 1949
Staršie vozne sú označené názvom vrcholovej stanice
Pamätník postevený pri príležitosti 100. výročia ozubnicovej dráhy (1892 - 1992)
Opotrebované ozubené koleso vozňa slúži ako pamätník
Prevádzka lanovky je od roku 2009 plne automatizovaná
Interiér vozňa od Carrosserie Gangloff
Samoobslužná prevádzka na lanovke - cesta bez cestovného lístka vyjde draho
Asymetrická výhybňa na trati s rozchodom 1000 mm
Sklonové pomery trate sú náročné
Nenápadná stanica Territet
Pôvodné vozidlo najstaršej pozemnej lanovky vo Švajčiarsku
Starý a nový vozeň lanovky v stanici Territet
Vstup do stanice Territet
Vozový park pozostával výlučne z trolejbusov Van Hool AG 300 T
#897, linka 14, Plainpalais
#876, 880, linka 17, Place de Neuve
Mercedes-Benz O 405 G
#126, linka 20, Bel Air (Cité)
#126, linka 20, Bel Air (Cité)
#813, linka 12, Molard
Niektoré vozidlá typu ACMV / Duewag / BBC Be 4/8 vznikli pridaním stredného článku do typu Be 4/6
Kombinovaný informačný a reklamný panel
Schéma električkových tratí s vyznačením novej trate do CERNu s termínom otvorenia máj 2011
ACMV / Duewag / BBC Be 4/6 #813
Automat na cestovné lístky
Všetky vozidlá sú vybavené transparentami umožňujúcimi farebné odlíšenie liniek
Bombardier Flexity Be 6/8 #865
#103, GE 960078, linka E, Rue du Lac
Električka ACMV / Duewag / BBC Be 4/8 #832 v takejto podobe slúži od výroby
Označníky a najbližšie odchody
Cestovné poriadky liniek
Električky ACMV / Duewag / BBC Be 4/6 premávajú aj v súpravách
NAW/Hess BGT 5-25 #699
NAW/Hess BGT 5-25 #699
Hess BGT-N2C Swisstrolley 3 #756
Mercedes-Benz O 530 G Citaro
Vyhliadkový turistický autobus
Hess BGT-N2C Swisstrolley 3 #753
Bombardier Flexity Be 6/8 #876
Minibus Mercedes-Benz Sprinter obsluhuje historické centrum
Vyhliadkový turistický vláčik
Záložné vozidlo Bombardier Flexity Be 6/8 #880
Súprava električiek ACMV / Duewag / BBC Be 4/6
Mercedes-Benz O 530 G Citaro #114
Bombardier Flexity Be 6/8 #876
Električky Bombardier Flexity Be 6/8
Hess BGT-N2C Swisstrolley 3 #754
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie