imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Linka 5 má viacero konečných a spoje sú rozlíšené písmenom na prvom mieste
Hess / Kiepe BGT N2C Swisstrolley III má podobne ako ostatné vozidlá farebne odlíšené číslo linky aj na transparente
Duobus Neoman / Hess / Kiepe NGT 204 F na okružnom úseku linky 2 bez trolejového vedenia
Interiér duobusu Neoman / Hess / Kiepe NGT 204 F
Interiér duobusu Neoman / Hess / Kiepe NGT 204 F
Natrolejovanie na zastávke Moncor
Vyznačenie hrany, kde musí duobus zastaviť, aby sa natrolejil
Prvý fribourský duobus Neoman / Hess / Kiepe NGT 204 F z roku 2004
Švajčiarske označenie samoobslužného systému vo vozidlách
Interiér duobusu Neoman / Hess / Kiepe NGT 204 F
Zastávka Méridienne jasne preferuje MHD
Jeden z trolejbusov Hess / Kiepe BGT N2C Swisstrolley III dodaných v roku 2010
Hess / Kiepe BGT N2C Swisstrolley III stojí v zastávke v jazdnom pruhu
Moderné riešenie zastávky v jazdnom pruhu
Problém s diakritikou na vnútorných transparentoch sa nevyskytuje len na Slovensku...
Hess / Kiepe BGT N2C Swisstrolley III na konečnej Schoenberg
Automat na cestovné lístky a karty
Hess / Kiepe BGT N2C Swisstrolley III v centre mesta
Zastávkové cestovné poriadky
Mercedes-Benz O 530 G Citaro
Navigácia k historickej mestskej lanovke
Horná stanica 121-metrov dlhej a 58-metrov výšky prekonávajúcej lanovky
Mercedes-Benz O 530 G Citaro v 35-tisícovom Fribourgu
Pri križovaní pešej zóny platia pravidlá ako pre obytnú zónu
12 trolejbusov Hess / Kiepe BGT N2C Swisstrolley III z rokov 2010 - 2011 je vybavených aj 100-kW dieselagregátom
Jasné rozlíšenie rôznych trás linky 5
Mercedes-Benz O 530 G Citaro #595
Lanovka z roku 1899 má rozchod 1200 mm
Lanovka medzi St-Pierre a Neuveville
Lanovku vyrobila firma Doppelmayr-Von Roll a ako posledná vo Švajčiarsku funguje na princípe protiváhy vody
Lanovka je zachovaná v rovnakom stave, v akom bola v roku 1899 skonštruovaná
Historický vozeň lanovky
Dolná stanica lanovky
Míňajúce sa vozne lanovky
MAN NM 243 Lion's City M z roku 2007
V mieste zastávky je vozovka zúžená
Midibusová linka 4 sa prepletá aj úzkymi mostami v starom meste
MAN NM 243 Lion's City M vchádza na historický drevený most
9-metrový MAN NM 243 Lion's City M sa zmestí aj do úzkeho starého mesta
Trolejbusy od roku 1949 vo Fribourgu nahrádzali električky, až do ich zániku v roku 1965
Volvo 8700 LE na autobusovej stanici umiestnenej pod železničnou stanicou
Volvo 8700 LEA čaká na výkon na prímestskej linke
Pohľad do autobusovej stanice ležiacej pod železničnou stanicou
Vstup do plne automatizovaných vozňov metra na linke M2
Vozne na linke M2 jazdia na pneumatikách na najstrmšej trati tohto druhu v Európe
Pohľad na zastávku Gare CFF
Najbližšie odchody metra
Neoplan N4522 #603
Neoplan N4522 #603
Van Hool AG300 #543
Van Hool newAG300 #571
Van Hool newA330N CNG #304
Najbližšie odchody liniek
Vlek Rochat/Lauber z 1970-tych rokov
Súprava FBW/Hess/BBC #746 + Rochat/Lauber #968
Van Hool newA330 #456
Trolejbusy NAW/Lauber/BBC-SAAS boli dodané v druhej polovici 1980-tych rokov
Súprava NAW/Lauber/BBC-SAAS #755 + Rochat/Lauber #963
Zadné dvere vozňa Rochat/Lauber #963 boli znefunkčnené zrejme kvôli nedostatočnému výhľadu vodiča
Interiér vleku Rochat/Lauber #963
Súprava FBW/Hess/BBC + Rochat/Lauber
Posledný trolejbus FBW/Hess/BBC z roku 1984
Spodná stanica metra kedysi patrila ozubnicovej dráhe a predtým pozemnej lanovke
Automatizované metro sa pripravuje na odchod
Interiér metra na pneumatikách typu Alstom MP 89 CA
Po trati M2 kedysi viedla ozubnicová dráha taktiež nazývaná metrom (1958 - 2006) a predtým pozemná lanovka (1877 - 1958)
MAN NG 363 #243
MAN NL 313 #221
Po dodávke trolejbusov v rokoch Hess / Vossloh-Kiepe BGT-N2C Swisstrolley 3 v rokoch 2009 - 2011 je možné garantovať nízkopodlažné spoje na trolejbusových linkách bez autobusov
Pred dolnou stanicou pozemnej lanovky La Coudre - Chaumont kedysi existovalo obratisko trolejbusov
Lanovku využívajú aj cyklisti, ktorí cestou nadol stihnú lanovku predbehnúť adrenalínovou jazdou po lese
Mosty lanovky sú postavené iba na šírku rozchodu
Meniaci sa sklon trate
Horná stanica lanovky La Coudre - Chaumont
Horná stanica lanovky La Coudre - Chaumont
Dolná stanica lanovky La Coudre - Chaumont
Interiér trolejbusu Hess / Vossloh-Kiepe BGT-N2C Swisstrolley 3
Hess / Vossloh-Kiepe BGT-N2C Swisstrolley 3 v novom jednoduchšom neuchâtelskom nátere
Porovnanie dvoch generácií neuchâtelskych trolejbusov: NAW / Hess / ABB BGT 5-25 a Hess / Vossloh-Kiepe BGT-N2C Swisstrolley 3
Útroby lanovky Funiculaire Ecluse Plan
Lanovka Funiculaire Ecluse Plan pripomína schody do neba
Lanovka Funiculaire Ecluse Plan je plne automatizovaná a na dvoch prostredných zastávkach zastavuje len po stlačení tlačidla podobne ako vo výťahu
NAW / Hess / ABB BGT 5-25 #118
Míňajúce sa trolejbusy NAW / Hess / ABB BGT 5-25
NAW / Hess / ABB BGT 5-25 sa na konečnej linky 2 zdržal len 1 minútu
NAW / Hess / ABB BGT 5-25 #120
Zobrazenie trasy linky s možnými prestupmi
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie