imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Vozne T1300 #1341 a 1343 jazdili až do marca 2010
Eskalátory na stanici Nydalen
Stanica Nydalen so svetlami zapustenými do podlahy signalizujúcimi blížiaci sa vlak
MX3000 #3156 pri blikajúcom páse signalizujúcom prítomnosť vlaku
Konečná linky 5 Storo
MX3000 na najnovšej trati T-bane
SL95 #172
MAN NL 263 #404 na zasneženej konečnej Grefsenkollen
MAN NL 263 #404 na zasneženej konečnej Grefsenkollen
Elektronické tabule električiek SL79 riadi palubný počítač BUSE BS 230
MAN NL 273 Lion's City #567
Osobný vlak začlenený do systému integrovanej dopravy
MAN NL 273 Lion's City #545
Typický zastávkový označník na menších zastávkach
MAN NL 273 Lion's City #557
MAN NL 263 #402
Na niektorých linkách na autobusy číhajú aj losy
MAN NG 313 / MAN A23 Lion's City GL #689
MAN NG 313 / MAN A23 Lion's City GL pred Nórskou vysokou školou manažmentu
Eskalátory zo stanice Nydalen okrem rôznych farieb vydávajú aj podivné zvuky
Eskalátory zo stanice Nydalen okrem rôznych farieb vydávajú aj podivné zvuky
Súprava MX3000 #3143 pri svietiacom páse
Obojživelné vozne T1300 sa pomaly stávajú históriou
Posilová doprava na svetový šampionát v podaní autobusov MAN NG 313 / MAN A23 Lion's City G
Mercedes-Benz O 530 G Citaro na náhradnej doprave za T-bane
Mercedesy O 530 G Citaro na posilnených variantoch linky 1 počas prestavby T-bane
Prestávkujúce autobusy Mercedes-Benz O 530 G Citaro #461 a Scania OmniCity #596 pred bývalou električkovou vozovňou, dnes múzeom MHD
Rôzne spôsoby predaja cestovných lístkov počas dlhej histórie MHD v Osle
Električka Strømmen / NEBB E2 z roku 1937 prezývaná Kolíska
Historická vozovňa slúži historickým vozidlám
"Kolíska" #163
Autobus Berliet / Skabo #2 bol v prevádzke u spoločnosti Ekebergbanen v rokoch 1924 - 1931
Električka Skabo / SSW S/S #1001 z roku 1917 prezývaná "žehlička" alebo "vikingská loď"
Električka výrobcov van der Zypen & Charlier / SSW typu A #3 vyrobená v roku 1924 pre Bærumsbanen
E2 #163 upravená na prepravu lyží
Interiér električky S/S #1001
Vozeň metra T1000 #1051 na údržbe v depe
T1000 #1034 na trati Lambersterbanen
T1000 #1085 na trati Grorudbanen
Ovládanie električky S/S #1001
Električka Kristiania Sporveisselskab / Siemens HaWa #121 z roku 1922
Autobus Scania-Vabis / Per Schøyen B63S #A-15163 (ex SBC 163) z roku 1951
Interiér autobusu Scania-Vabis / Per Schøyen B63S
Pracovisko vodiča v autobuse Scania-Vabis / Per Schøyen B63S
Nezvyčajne usporiadané sedadlá v autobuse Scania-Vabis / Per Schøyen B63S
Scania-Vabis / Per Schøyen B63S (od roku 1968 výrobca používa už iba názov Scania)
Autobus Arna #0431
Volvo/Larvik z roku 1955 pôvodne patriace NSB
Volvo B615 / A. W. Iversens Karosserifabrikk predstavuje typický nórsky autobus
Interiér medzimestského autobusu Volvo B615 / A. W. Iversens Karosserifabrikk
Medzimestský autobus Volvo B615 / A. W. Iversens Karosserifabrikk bol vybavený aj rádiom a hodinami
Autobusy Strømmens Værksted premávali v Osle medzi rokmi 1935 a 1959
Interiér autobusu Strømmens Værksted z roku 1939
Interiér autobusu Strømmens Værksted z roku 1939
Pracovisko vodiča autobusu Strømmens Værksted z roku 1939
Volvo/Larvik z roku 1955 pôvodne patriace NSB
Trolejbus NEBB / Strømmen z roku 1951 bol zaradený do premávky o rok neskôr na začiatok zimnej olympiády
Citroën HZ z roku 1959 slúžiaci ako predajňa cestovných lístkov
Citroën HZ slúžiaci ako predajňa cestovných lístkov
Interiér trolejbusu NEBB / Strømmen z roku 1951
Zadná plošina trolejbusu NEBB / Strømmen so zníženou podlahou
Interiér trolejbusu NEBB / Strømmen z roku 1951
Pracovisko vodiča trolejbusu NEBB / Strømmen čaká na rekonštrukciu
Trolejbus NEBB / Strømmen z roku 1951
Električka Skabo / ELIN /AEG #183 z roku 1940 premávala úctyhodných 45 rokov
Obojsmerný vlečný vozeň HaWa #634 bol vyrobený v Hannoveri v roku 1924 a premával až do roku 1967
Kristiania Sporveisselskab / AEG Union #6 je výsledkom modernizácie 32 električiek z roku 1899
Kristiania Sporveisselskab / AEG Union #6 predstavuje typickú električku 1930- a 1940-tych rokov v Osle
Električka Kristiania Elektriske Sporvei / Siemens #322 z roku 1918
Úzke čelá električky S/S #1001 umožnili vyhýbanie sa vozidiel aj v ostrých oblúkoch v centre
Električka Kristiania Sporveisselskab / Siemens HaWa #121 z roku 1922
V Osle sa už v roku 1917 nastupovalo vo výške 35 mm - rovnako ako v dnešných nízkopodlažných električkách
Električka Kristiania Elektriske Sporvei / Siemens #322 z roku 1918
Autobus Skabo / Berliet z roku 1924
UEG / Falkenried typ Union #32 z roku 1899 po rekonštrukcii do pôvodného stavu
Vozidlo #6 bolo jedným z 22 kusov, ktoré v roku 1875 otvárali premávku mestskej koňky
Herbrand / Siemens-Schuckert typ SS #307 z roku 1913 v nátere spoločnosti Kristiania elektriske Sporvei
Skabo / Siemens-Schuckert typ SS #95 z roku 1914 v nátere spoločnosti Kristiania Sporveisselskab
Električka Skabo z roku 1911 vyrobená priamo v Osle
Skabo / Siemens-Schuckert typ SS #96 z roku 1914
Hønefoss Karosserifabrikk / Hägglund & Söner Høka #234 z roku 1957 a Skabo / Siemens #1013 z roku 1932 (v tom čase najmodernejšia električka v Nórsku)
Hønefoss Karosserifabrikk / Hägglund & Söner Høka #234 z roku 1957 slúžila až do roku 1994
Interiér električky Skabo / Siemens #1013 z roku 1932
Kontrolér električky Skabo / Siemens #1013 z roku 1932
Interiér električky Hønefoss Karosserifabrikk / Hägglund & Söner Høka #234 z roku 1957
Interiér električky Hønefoss Karosserifabrikk / Hägglund & Söner Høka #234 z roku 1957
Pracovisko električky Hønefoss Karosserifabrikk / Hägglund & Söner Høka #234 z roku 1957 s typickým "volantom"
Stanovište sprievodcu v trolejbuse NEBB / Strømmen
Modernizovaná električka Strømmen #563 z roku 1956
Modernizovaná električka Strømmen #563 z roku 1956
Modernizovaná električka Strømmen #563 z roku 1956
Modernizovaná električka Strømmen #563 z roku 1956
Električky SM83 vznikli prestavbou starších vozidiel Høka
Pracovisko vodiča modernizovanej električky SM83
Ovládanie modernizovanej električky SM83
Interiér modernizovanej električky SM83
"Zápalková škatuľka" #8 z roku 1898 pre Holmekolbanen
Vozeň Skabo / Westinghouse #110 postavený pre Holmekolbanen v roku 1930 slúžil až do roku 1964
Høka #661 je zástupcom typu električiek prezývaných "nepoddajné sane" kvôli ich správaniu v prevádzke
Vlečný vozeň Høka #661 z roku 1956
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie