imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Cestovné poriadky na zastávke
Cestovný poriadok nočných spojov a výlukový oznam
Volvo B10L / Säffle #2643 mimo linky
Dopravu v meste Bergen zabezpečujú trolejbusy a najmä autobusy
Volvo B12BLE6X2 / Carrus (Volvo 8700LE) #2528 na regionálnej linke
Pohľad na hornú stanicu Fløyen lanovky „Fløibanen” z mesta
Volvo B12M #820
Volvo B10M #2614
Scania L113 #6543
Volvo B12BLE / Carrus (Volvo 8700LE) #6139 vo štvrti Bryggen zapísanej na listine svetového dedičstva UNESCO
Volvo B10M #2614 v 2. najväčšom nórskom meste
Volvo B12BLE / Carrus (Volvo 8700LE) #6138 v daždi
Volvo B12B / Carrus #2353 (Volvo 8700) na linke na letisko
Volvo B10M-CNG / Carrus K204 City #2610
Volvo B12BLE / Carrus (Volvo 8700LE) #6136
Volvo B12M #820 z roku 2006
Volvo B10L #6184 pod pevnosťou
Výstavba lanovky Fløibanen v roku 1915
Zničený most na prepravu kameňov
Jedno z pôvodných vozňov lanovky vchádza do stanice Fjellveien v roku 1918
Dolná stanica lanovky Fløibanen
Dolná stanica lanovky Fløibanen
„Nárazníky“ a lanové spojenie vozňov v dolnej stanici lanovky
Pracovisko strojvodcu lanovky
Modrý vozeň lanovky („Blåmann” = modrá) v hornej stanici Fløyen
#02 sa vracia naspäť do mesta
Dolná stanica lanovky Fløibanen na kopec Fløyen
Červená čiapočka #01 stúpa k hornej stanici lanovky
Pohľad na mesto z hornej stanice pozemnej lanovky
Vozne lanovky Fløibanen boli navrhnuté dizajnérskou spoločnosťou Espen Thorup a vyrobené firmami Doppelmayr a Gangloff v roku 2002
Vozeň #02 "Blåmann" sa šplhá na kopec Fløyen
Vozeň #01 pomenovali ako "Rødhette", čo v preklade znamená "Červená čiapočka"
Jediná verejná pozemná lanovka v Škandinávii bola postavená v rokoch 1914 - 1918 a zmodernizovaná vrátane vozňov v roku 2002
Ponad trať lanovky vedú nadjazdy a v spodnej časti sa nad ňou nachádza obytná zástavba
Lanovka Fløibanen slúži aj na miestnu obsluhu
Stanice pozemnej lanovky sú vybavené čítačkami čiarového kódu a bez platného cestovného lístka nie sú cestujúci pustení na nástupište
Automat na cestovné lístky v strednej stanici pozemnej lanovky
Trať lanovky so zastávkou v smere od dolnej podzemnej časti k vrcholu
Modrá #02 schádza do mesta
Cestovný poriadok lanovky Fløibanen
Schéma rozmiestnenia nástupíšť v centre spolu s linkami, ktoré na nich zastavujú
Výhybňa lanovky Fløibanen blízko stanice Fjellveien
Stanica Fjellveien lanovej dráhy Fløibanen
Neoplan N6221TG / MAN / Kiepe #6336
Neoplan N6221TG / MAN / Kiepe #6336
Historický trolejbus Sunbeam/Munck/NEBB #621 „Sputnik” z roku 1957 zaparkovaný vo vozovni
Neoplan N6221TG / MAN / Kiepe #6339
Neoplan N6221TG / MAN / Kiepe #6339
Cestovné poriadky liniek 2 a 7 v konečnej zastávke trolejbusov Birkelundstoppen
Vozovňa v daždi
Neoplan N6221TG / MAN / Kiepe #6337 vo vozovni
Vozovňa trolejbusov a autobusov
Scania OmniLink ide do vozovne
Podnik prevádzkujúci trolejbusy (tide) zachoval aj historický trolejbus Sunbeam/Munck/NEBB
Volvo B10L / Säffle #2649 vo vozovni
Trolejbus Neoplan N6221TG / MAN / Kiepe #6338 na jedinej trolejbusovej linke v Nórsku
Trolejbus Neoplan N6221TG / MAN / Kiepe #6338 na jedinej trolejbusovej linke v Nórsku
Trolejbusy vyšli v Bergene prvý raz do ulíc v roku 1950 ako náhrada električkovej linky a prežili aj ich navrhované zrušenie
Prímestská elektrická jednotka #69651
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie