imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Konečná stanica Sirec otvorená v roku 2004
Interiér metra typu 81-71
Súpravy metra Еж (Ež) sa míňajú na "Moste metro" cez Dneper v blízkosti stanice Dnipro
Súprava metra Еж (Ež) #5455 z roku 1972 prešla cez Dneper a blíži sa k podzemnej časti systému
Dopravu na linke 81 zabezpečujú v podstate pojazdné vraky typu Ikarus 280
Autobus ЛАЗ 52523 (LAZ 52523) v prestupnom terminále Lisová
Dožívajúce Ikarusy 280 v Kyjeve
Dožívajúce Ikarusy 280 v Kyjeve
Nízkopodlažný ukrajinský trolejbus ЮМЗ E186 (JUMZ E186) #4803 z roku 2005
Skrútený Ikarus 280 má už najlepšie roky dávno za sebou
Ikarus 280 na linke 101 suplujúcej nedostavanú rýchlodrážnu električku
Električky T6B5 sa oproti západnejšie známym T6A5 navonok líšia dlhšou skriňou a usporiadaním okien ako u typu T3
Interiér električky T6B5 núti klásť si otázku, prečo...
Interiér električky T6B5: chýbajúce sedadlo a tyč a prasknuté okno
Súprava T6B5 #058+056 na konečnej v najodľahlejšej časti kyjevského sídliska Вигурщина - Троєщина (Vyhurivščina - Troeščina)
Súprava T6B5 #058+056 v pozadí s vežou stráženého parkoviska, akých je v okolí sídlisk neúrekom
Električka T6B5 #056: Pokazené dvere? Žiaden problém, stačí ich zaistiť kusom dreva
Kombinácia električky T6B5 a T3
Maršrutka typu Эталон А079 (Etalon A079) vyčkáva na konečnej Miloslavská pod 24-poschodovým panelákom v štvrti Vyhurivščina - Troeščina
Volvo B10M #5217 pôvodom zo Švédska ešte stále ukazuje originálny cieľ
Interiér autobusu Volvo B10M #5217 spolu so sprievodkyňou
Volvo B10M #5206 z (možno len) druhej ruky
Trolejbus ЮМЗ-Т2 (JUMZ-T2) #4236 vychádza zo sídliska po Moskovskom moste vybavenom štýlovými svietidlami
Volvo B10M #5604 odkúpené zo severských krajín na moste so stredným pruhom určeným pre obojsmernú premávku
Bieloruský autobus МАЗ-105 (MAZ-105) má rovnako ako všetci svoji súkmeňovci nefunkčný elektronický transparent
Autobus ЛАЗ А291 (LAZ A291) konštrukčne nápadne pripomína Ikarus 280
Posledné úpravy Ikarusov 280 spočívali v jednoduchom nalakovaní zboku viditeľných častí žltou alebo bielou farbou
Motor autobusu МАЗ-105 (MAZ-105) je umiestnený vovnútri interiéru
Autobus МАЗ-105 (MAZ-105) bol v roku 2006 najnovším typom nízkopodlažného kĺbového vozidla v Kyjeve
T6B5 #027 na "rýchlodrážnej trati"
Pravdepodobne najzachovalejší interiér kyjevskej električky T6B5
Provizórna trvalá konečná linky 2
Súprava T6B5 na jednej z konečných na ľavom brehu Dnepra
T6B5 #027 obsadená jediným cestujúcim počas popoludňajšej špičky smeruje k "pomalodráhe"
Second-hand Volvo B10M #5604 patrí medzi najpohodlnejšie autobusy
Modernizovaná električka nazývaná "T3 Progress" #5902 prestavaná v roku 2006
Prestup medzi električkami a metrom na zastávke Černihivská používa množstvo cestujúcich
Maršrutka Богдан А091 (Bohdan A091) dopĺňa klasickú MHD
Električková zápcha v prestupnom uzle Černihivská
"Zamračený" v roku 2006 modernizovaný vozeň T3 Progress #5911
Niektoré autá a maršrutky obchádzajú dopravnú zápchu po električkovej trati a nemajú problém ani s predbiehaním
Kyjevská modernizácia električiek T3 sa vyznačuje netradičnými čelami aplikovanými na väčšine vozňov
"Bondovská" električka T6B5 #007
T3 #5336 so starým typom čelného transparentu
Trojité spriahanie električiek?
Vonkajší vzhľad niektorých kyjevských električiek je v porovnaní so stavom interiéru niektorých z nich slabým odvarom
Spriahanie električiek T6B5
Dvojdverová T3 so starým typom dverí
V júli 2005 bola dokončená modernizácia v poradí piatej električky T3 Progress - #5981
Otrasný stav električiek v Kyjeve je jedným z faktorov, prečo tento druh dopravy v meste upadá
Zapadajúce slnko vie odhaliť všekty nerovnosti náteru
Odstrojená T6B5 #042 čaká...
Pohľad do útrob Darnického depa plného odstrojených električiek a mechanizmov
Električka T3 SU #5338 s chýbajúcim spriahadlom
V Kyjeve sa lak používa iba na modernizované električky a ostatné vozne majú náter v takomto stave
"T63B5" - aj takto by sa dala nazvať "modernizácia" električky T6B5 s inštaláciou okien a smeroviek z typu T3
Dvojdverová električka T3 #5370 medzi dvoma areálmi kyjevského dopravného podniku
Rekonštrukcia okien a smeroviek vozu T6B5 #044 niektorým môže vyrazdiť dych
Druhá modernizovaná električka T3 Progress #5994
Hoci je úroveň náteru u drvivej väčšiny električiek mizerná, vonkajšia čistota je na dobrej úrovni
Prehnuté pracovné vozidlo KCB-1 (KSV-1)
Dlhodobo odstavené vozidlá v Darnickom depe
Odstavené vozidlá - T3 a T6 bez rozdielu - vľavo a prevádzkové vpravo
Jedna z mála električiek T6B5 s celoplošnou reklamou na dojazde do vozovne
Ikarus 280 #4205 odchádza domov "s prehnutým chrbtom" po popoludňajšej šichte
Ikarus 263 bolo v lete 2006 v Kyjeve takmer nemožné stretnúť
Pätnásťmetrový nízkopodlažný autobus Богдан А231 (Bohdan А231)
T6B5 na dojazde do vozovne
Škoda 14 Tr #1003 s upravenými prednými svetlami a smerovkami
Dvojdverová T3 #5188
V Darnickom depe už nie je možné nájsť veľa Ikarusov 280
Upozornenia pre vodičov autobusov pred Darnickým depom
Upozornenia pre vodičov autobusov pred Darnickým depom
Ikarus 260 na Pražskej ulici
Prvá modernizovaná električka T3 Progress #5992 bola dokončená v marci 2003
V rekonštruovanej kabíne Škody 14 Tr #128 možno nájsť aj prístrojovú dosku z Ikarusu 260/263/280
Niektoré sedadlá v rekonštruovaných trolejbusoch 14 Tr sú umiestnené na vykurovacích telesách pripevnených do bočnice
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie