imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Karosa B 952E č. ZA-310CP počas prestávky
Karosa C 954E č. ZA-304CP oddychuje
Tridsaťdvaročná Škoda 9 Tr 19 #5500 (ex 314) odpočíva v jedinom Jaltskom depe
Odstavené trolejbusy Škoda 9 Tr a 14 Tr #6003 z roku 1987
Trolejbus ЮМЗ-Т2 (JUMZ-T2) #5100 čaká na svoj výjazd z vozovne
Škoda 9 Tr vyrobená na začiatku 1970-tych rokov sa v jaltskom nátere škriabe na kopcovité sídlisko
Škoda 14 Tr s celoplošnou reklamou na kondómy
Informačná tabuľa s odchodmi trolejbusov
Základné informácie o preprave cestujúcich na Jalte
Odchody trolejbusových liniek 2 a 3
Záložné vozidlo pre 86-kilometrovú trolejbusovú trať slúži pre prípad výpadku spoja
Vzhľadom na náročnosť prepravy prebieha údržba trolejbusov aj počas prestávok po prejdení medzimestskej trasy
Pracovisko vodiča v Škode 9 Tr
Stav trolejového vedenia na medzimestskej trati niekedy nie je najlepší
Jeden z mála trolejbusov Škoda 9 Tr na linke 52 - 9 Tr H27 #7702 z roku 1980
Trojvodičové vedenie je použité na niektorých úsekoch
Pri kúpe miestenok do trolejbusov sa musí prihliadať aj na typ vozidla
Tabuľka v trolejbuse 14 Tr #6102 z roku 1989 oznamuje, že je vozidlo plné: "Miest niet"
Zvláštnosťou niektorých častí tratí na vstupe do Simferopoľa je štvorstopové vedenie
Nákladný trolejbus #010
Tri možné varianty prepojenia Simferopoľa s Jaltou
Dopravné umenie v dopravnom múzeu
Predaj cestovných lístkov za 3 kopejky po starom
Maketa stavby trolejbusovej trate medzi Simferopoľom a Jaltou
Gordienko Vladimir Vasiljevič z Krymskej trolejbusovej trate prišiel s nápadom výkyvnej hlavy zberača
Jeden z panelov Múzea trolejbusov zobrazujúci aj cestovné lístky a označovač
Maketa trolejbusovej trate pri Gurzufe
Múzeum Krymskej trolejbusovej trate
V múzeu Krymskej trolejbusovej trate sa nachádzajú aj veľmi vydarené modely trolejbusov Škoda 9 Tr a 14 Tr
V múzeu Krymskej trolejbusovej trate sa nachádzajú aj veľmi vydarené modely trolejbusov Škoda 9 Tr a 14 Tr
Múzeum Krymskej trolejbusovej trate je umiestnené v 1. depe
Múzeum trolejbusov v Simferopole sa zaoberá aj históriou električky v meste, pričom návštevníkov víta veľká maketa jedného z vozňov
Pracovné vozidlo Škoda 9 Tr #3002
Služobné vozidlo Škoda 9 Tr
Škoda 14 Tr #1815 už zrejme dojazdila
Škoda 15 Tr #4001 je jedným zo šiestich vozidiel tohto typu
Vyradený trolejbus Škoda 14 Tr #1900 z roku 1985 je jedným zo 162 vozidel tohto typu dodaných do Simferopoľa
Škoda 9 Tr #1024 upravená na pracovné vozidlo odstránením zadných dverí
Kĺbové vozidlá je v premávke vzhľadom na ich malý počet len ťažké nájsť
Vyradený trolejbus Škoda 14 Tr 1 #1815 z roku 1983
Škoda 14 Tr #2007 z roku 1987 po vyradení
Vyraďovanie trolejbusov Škoda 14 Tr prebieha aj napriek tomu, že sa nové vozidlá nekupujú
Prevádzkové vozidlo Škoda 14 Tr #1950 z roku 1986
Depo číslo 1 v čase popoludňajšej špičky zíva prázdnotou
Trolejová veža
Kĺbový trolejbus ЮМЗ-Т1 (JUMZ-T1) #2251 je jedným z ôsmich vozidiel tohto typu, ktoré premávali na Krymskej trolejbusovej trati
Technologický trolejbus #1008 a vyradené vozidlo #2003 z roku 1987
Kosák a kladivo ešte stále vidieť na vozovni
Škoda 14 Tr #2154 z roku 1990
Interiér medzimestského trolejbusu Škoda 14 Tr prerobeného na mestský
Posledný večerný spoj z dokonalej železničnej stanice v Dnepropetrovsku - súprava T3
Riadený vozeň T3, pričom prúd prechádza káblom medzi strechami vozidiel
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie