imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Škoda 9 Tr #62 pre železničnou stanicou
Gräf & Stift / Kiepe OE 100/54 #123
Gräf & Stift / Kiepe OE 112 M11 #105
Steyr / Kiepe STS 11 HU #112
Gräf & Stift / Kiepe GE 110 M16 #162
Škoda 15 Tr pre Teherán na skúšobnej trati
Škoda 15 Tr pre Teherán na skúšobnej trati
Škoda 15 Tr pre Teherán na skúšobnej trati
Škoda 15 Tr #12 pre České Budějovice odchádza od výrobcu
Trolejbus Gräf & Stift GE 112 M16 #806
Gräf & Stift NGE 152 M17 #824
Ikarus Ganz 280.93T #022
Vozidlá Berna / SWP / Ramseier & Jenzer / BBC 4 TP-A v roku 1966 začínali spolu so svojimi kĺbovými bratmi prevádzku trolejbusov v Schaffhausene
Jediný trolejbus Volvo / Hess / Siemens B58 v Schaffhausene, ktorý tu premával v rokoch 1975 - 1995
Linka 9 a spolu s ňou aj prevádzka krátkych trolejbusov skončili v roku 1995
Ak nepočítame prototyp trolejbusu SwissTrolley, potom Volvo / Ramseier & Jenzer / BBC-Sécheron B10M-55 boli poslednými vysokopodlažnými trolejbusmi v Biel/Bienne
Volvo / Ramseier & Jenzer / BBC-Sécheron B10M-55 s držiakmi na strešné reklamy
Trolejbusy FBW / Ramseier & Jenzer / SAAS 91 T boli poslednými krátkymi trolejbusmi dodanými do mesta Biel/Bienne
Trolejbus FBW / Ramseier & Jenzer / SAAS 91 T, ktorý v Biel/Bienne jazdil v rokoch 1980 - 1997 a následne bol odpredaný do mesta Sibiu
Volvo / Ramseier & Jenzer / BBC-Sécheron B10M-55 z druhej série z roku 1989, ktorá vydržala rovnako ako staršia prvá séria do roku 2008 a následne skončila v Brašove
Zástup trolejbusov v čele s FBW / Ramseier & Jenzer / SAAS 91 T v centre mesta
Volvo / Ramseier & Jenzer / BBC-Sécheron B10M-55 z roku 1985, ktoré po skončení prevádzky v Biel/Bienne v roku 2008 prešlo do Brašova
Volvo / Ramseier & Jenzer / BBC-Sécheron B10M-55 pred železničnou stanicou
Trolejbusy Daimler-Benz O 405 GTZ s elektrickou výzbrojou od firmy ABB jazdili vo Winterthure od roku 1988 a vyraďované boli od roku 2010
Trolejbus FBW / Frech-Hoch / Hess / SAAS 91 GTS na námestí pred železničnou stanicou, kde boli v danom čase najbližšie k stanici autá
Jeden z dvanástich trolejbusov Neoplan / Kiepe N 6020, ktoré ukončovali prevádzku trolejbusov v Bazileji
Trolejbusová linka 34 bola zmenená na autobusovú ako prvá, v roku 2000
Trolejbusové depo na Rankstrasse
Trolejbus FBW / Frech-Hoch / Hess / SAAS 91 GTS (tento typ v Bazileji premával v rokoch 1975 - 2000)
Duobusy Volvo / Hess / ABB B10MA-55 jazdili vo Fribourgu medzi rokmi 1987 - 2010
Trolejbusy Saurer / Hess / SAAS 4 TP 54 jazdili vo Fribourgu takmer 4 desaťročia (1964 - 2003)
Volvo / Hess / ABB B10MA-55 boli prvými duobusmi a zároveň prvými kĺbovými vozidlami na dráhe vo Fribourgu
Tým, že išlo o duobusy, trolejbusy s naftovým motorom mali pridelené štátne evidenčné čísla motorového vozidla
Saurer / Hess / SAAS 4 TP 54 na dnes už neexistujúcej trati pri železničnej stanici
Trolejbusy Saurer / Hess / SAAS 4 TP 54 sa v bežnej premávke dožili aj 21. storočia, pričom posledný doslúžil v roku 2003
Podvozky pre trolejbusy Tr51, medzi ktorými boli aj bratislavské, sa vyrábali viac ako 20 rokov
Trolejbus Tr51, ktorý bol po skončení prevádzky trolejbusov v Lugane odpredaný do Česka
Trolejbusy v Lugane dojazdili v roku 2001
Volvo / Hess / SAAS B58 z roku 1975 na báze typu 91 T
Najmodernejšími trolejbusmi v Lugane boli vozidlá Vetter SHO11 z roku 1987
Trolejbus FBW / Hess / BBC-Sécheron 91 GTS pri bývalej odbočke k železničnej stanici, ktorá bola zrušená v roku 2001
Linka 6 na trati vedúcej pred budovu železničnej stanice, ktorá bola zrušená v roku 2001 a trolejbusy boli nahradené autobusmi
Bývalé obratisko trolejbusov pred železničnou stanicou
Trolejbusy NAW / Hess BGT 5-25 z roku 1991 dojazdili po 33 rokoch prevádzky - v roku 2024
Trolejbusy Saurer / Frech-Hoch / Strömberg GT560/640-25 spievali labutiu pieseň Saureru
FBW / Hess / SAAS 91 GTL z roku 1977 už s novým zeleno-krémovým lakom
Trolejbusy FBW / Hess / SAAS 91 GTL z roku 1977 boli pôvodne dodané v oranžovom nátere, ktorý bol zmenený najskôr na zeleno-krémový v 1990. rokoch a nakoniec v roku 2004 na červený
Trolejbus Volvo / Ramseier & Jenzer / BBC-Sécheron B10M-55 z roku 1985 s výklopnými schodíkmi na niekdajšom nástupišti linky 11 pred železničnou stanicou
Predstaničný priestor s trolejbusom B58, ktorý v Luzerne premával medzi rokmi 1975 a 2004
Bývalá konečná linky 7 pred jej predĺžením v roku 2004
Trolejbusy NAW / Hess / BBC-Sécheron BGT 5-25 v Ženeve jazdili v rokoch 1988 - 2014
Trolejbusy jazdia na ženevské letisko už od roku 1959
Trolejbusy Saurer / Hess / BBC-SAAS GT 560/620-25 bolo možné vidieť v uliciach Ženevy v rokoch 1982 - 2014
Trolejbus Saurer / Hess / BBC-SAAS GT 560/620-25 v centre Ženevy
Jeden z trolejbusov od Hessu na moste Pont du Mont-Blanc, za ktorým sa nachádza vodotrysk
Ulica Rue de Cornavin má dnes už inú podobu a jazdia po nej električky spolu s trolejbusmi
Pohľad na trolejbus FBW / Hess / Haag SAAS 91 T z roku 1978, za ktorým v rokoch 2014 - 2016 vyrástol terminál MHD, čo, mimochodom, bol zástupný dôvod zrušenia trolejbusov v La Chaux-de-Fonds
Trolejbusy FBW / Hess / Haag SAAS 91 T fungovali v La Chaux-de-Fonds 27 rokov
Vozidlá NAW / Hess BT 5-25 boli poslednými vysokopodlažnými trolejbusmi v La Chaux-de-Fonds a jazdili medzi rokmi 1990 a 2010
Trolejbusy FBW / Hess / Haag SAAS 91 T premávali v La Chaux-de-Fonds v rokoch 1978 - 2005
Trolejbusový vlak v starom nátere
#692, linka 10, Place du Lac
Súprava trolejbusu FBW / Hess 91 T #739 s vlečným vozidlom Rochat / Lauber #953
Prvé trolejbusy na podvozkoch FBW 91 T z roku 1969 mali ešte karosérie so zaobleným tvarom
Súpravy NAW / Lauber / BBC-SAAS 91 T + Hess / Lanz + Marti jazdili viac ako 30 rokov a dojazdili až v roku 2021
Trolejbusy vyrobené v 1960. a 1970. rokoch v Lausanne dojazdili až okolo roku 2000
Viac ako 30-ročný trolejbus so sklápacími schodíkmi
Jeden z unifikovaných švajčiarskych trolejbusov 91 T, ktoré vyrábalo viacero výrobcov karosérie aj elektrickej výzbroje od polovice 1970. rokov
Trolejbusy 91 T dostali v polovici životnosti, teda po 15 rokoch, nízkopodlažné vlečné vozidlá
Vo výrobe typu 91 T sa pokračovalo aj po ukončení produkcie podvozkov pod značkou FBW
Lausannskou zaujímavosťou bolo spájanie nových trolejbusov so starými vlečniakmi (na fotografii) a, naopak, starých trolejbusov s novými vlečniakmi
Trolejbusy NAW / Hess / Ramseier+Jenzer / Siemens BT 5-25 premávali v Luzerne v rokoch 1988 –2017
Vozidlá NAW / Hess / Ramseier+Jenzer / Siemens BT 5-25 boli poslednými krátkymi trolejbusmi zakúpenými do Luzernu
Trolejbus NAW / Hess / Siemens BGT 5-25 z roku 1988
Po 29 rokoch prevádzky v Luzerne našiel trolejbus B58 druhý život v Burgase
Posledné štyri kusy trolejbusov NAW / Hess BGT 5-25 mali elektrickú výzbroj od firmy ABB
Vozidlá BGT 5-25 uzavreli kapitolu vysokopodlažných trolejbusov v Luzerne
Trolejbusy NAW BGT 5-25 boli treťou generáciou tohto typu vozidiel v Schaffhausene
Trolejbusy NAW BGT 5-25 premávali v Schaffhausene v rokoch 1991 - 2012
#117, linka 1, Neuhausen am Rheinfall, Wildenstrasse, Neuhausen Zentrum
Jeden z trolejbusov NAW BGT 5-25, ktoré boli po skončení prevádzky v St. Gallen odpredané do Sarajeva
Trolejbus Saurer / Hess / BBC-SAAS GT 560/620-25 po 25 rokoch prevádzky putoval do Plovdivu
Trolejbusy NAW BGT 5-25 v St. Gallen jazdili v rokoch 1991 - 2009
Jeden z trolejbusov Saurer / Frech-Hoch / Strömberg GT560/640-25, ktoré vydržali v prevádzke od roku 1982 do roku 2006 a následne ešte pôsobili v Baia Mare
Trolejbus Saurer / Frech-Hoch / Strömberg GT560/640-25 už v nových farbách
Stretnutie električky, trolejbusu a pozemnej lanovky v centre mesta
Spoločný úsek električiek a trolejbusov pri zastávke Central
Steyr - STS 11 HU200 / Kiepe #242
Gräf & Stift GE 110 M16 / Kiepe #215
Trolejbus FBW / Ramseier & Jenzer / BBC-SAAS GTr91 GTL #79 na linke 31
Škoda 9 Tr #304
Škoda 9 Tr #353
Gräf & Stift / Kiepe OE 112 M11 #15
Gräf & Stift / Kiepe GS OE 112 M11
Gräf & Stift / Kiepe GS GE 105 M16 #24 z roku 1981
Gräf & Stift / Kiepe GS GE 105 M16 #23 z roku 1980
Ikarus Ganz 280.93T #024
Jeden z trolejbusov vyrobených v roku 1965, ktoré doslúžili až na začiatku 21. storočia
Trolejbus Berna / ACMV / SAAS so smajlíkom
Trolejbusové vlaky Berna / ACMV / SAAS + Rochat / Moser premávali od roku 1966
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie