imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Menu
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Najbližšia zastávka
sk
English
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Uvoľňovanie opatrení v súvislosti s pandémiou priniesol aj návrat železničnej dopravy do "normálneho" stavu. Dôkazom sú aj opätovne radené dlhé súpravy na severných rýchlikoch medzi Košicami a Bratislavou. Na fotografii je možné vidieť R 612 Metropolitní univerzita Praha neďaleko železničnej stanice Štrba
#PP-313EJ, linka 706423, Batizovce, Ul. osloboditeľov
Budova bývalej železničnej zastávky Veľká Lomnica, ktorá bola zo siete staníc a zastávok ŽSR vyradená po zmene grafikonu vlakovej dopravy v roku 2013. Posledným pravidelným spojom, ktorý obslúžil túto zastávku bol dňa 13.12.1997 vlak Os 21924 (Plaveč → Poprad-Tatry) s pravidelným odchodom 23:23 hod.
Miesto, kde ešte pred niekoľkými rokmi bolo možné vidieť pozostatky nástupišťa železničnej zastávky Veľká Lomnica
Krátky Crossway na prímestskej linke v rámci obce Východná medzi železničnou stanicou a centrom
#MI-099DV prestávkuje pri zastávke Autobusová stanica pred obsluhou spoja na linke 1
#MI-223EZ odváža pracujúcich zo spoločností na Továrenskej ulici
#MI-223EZ, linka 2, Podsadek, obratisko Podsadek, ZŠ
Nedávno odkúpený SOR BN 9.5 od českej spoločnosti Bus Line zabeháva prvé mesiace na linkách MHD Stará Ľubovňa
Niekdajšie vozidlo MHD Stará Ľubovňa je v súčasnosti zaradené na linky prímestskej dopravy, najmä do obcí v okolí mesta Podolínec
#MI-922DB zachádza na zastávku Autobusová stanica v Starej Ľubovni, odkiaľ bude pokračovať okruhom cez centrum mesta a sídlisko Západ
Prímestská Karosa C 934E pôvodom od dopravcu Arriva Morava
Dvojica turistických autobusov Jelcz 043 odparkovaných v centre mesta
Doubledecker Leyland zo Spojeného kráľovstva slúži v hlavnom meste Poľska ako bistro
Autoškolský autobus Iveco Crossway 10,8 M odstavený počas výstavy Czechbus 2019 pre výstaviskom na Letňanoch
Cvičná električka neďaleko zastávky Palmovka
#4027 po príchode na prestupný uzol Háje
#551, 5M4 2551, linka 42, Nová ul., zastávka Nová ulice
Úvraťové obratisko Trnkova je jediné svojho druhu v Olomouci. Z tejto zastávky je už plán na predĺženie trate
Súprava modernizovaných T3, konkrétne podtyp R.P, opúšťa na linke 4 obratisko Pavlovičky, ktoré obsluhuje iba táto električková linka
#644 čaká na odchod do miestnej časti Svatý Kopeček
Antverpský turistický autobus stojaci na zastávke Centraal Station
Od 1. mája 2019 došlo v najvýchodnejšej MHD na Slovensku k zmene dopravcov a následnej výmene vozového parku. Motocentrum Snina nahradila spoločnosť Ejzatour, ktorá odkúpila od poľského dopravcu PKS Straszydle nízkopodlažný autobus MAN NL 263 vyrobený v roku 1999. Sninská novinka bola zachytená pri novom cintoríne na obratisku Jas počas poobedňajšej obsluhy mesta
Brnianska "babička" čaká na odchod ako náhradná linka za električky, ktoré pre opravu trate nejazdili v úseku Úvoz - Náměstí Míru
#3010, linka 39, Barvičova ul., obratisko Barvičova
#1719, linka ZV, Komenského nám.
#1040, linka 5, Joštova ul.
#1119, linka 5, Joštova ul.
Brnianske "šaliny" typu KT8D5R.N2 a K2 čakajúce na odchod z obratiska Starý Lískovec
Sólo rekonštruovaná T3 opúšťa zastávku Podstranská
Iveco Evadys 12M čakajúci na odchod na diaľkovej linke z Popradu do Prešova
Aktuálne vozidlo MHD Levoča, Novoplan PMC-12.03, ktoré nahradilo mestský Troliga Leonis #PP-420CG vyradené koncom roku 2018
Atypický Troliga Fenix s prvkami autobusov radu Pegasus počas prestoja na levočskej autobusovej stanici
Ex liberecký midibus SOR B 9.5
Interiér midibusu SOR B 9.5 #MI-255DB pôvodom z českého Liberca
#MI-032CT
II
, linka 1, Továrenská ul.
Jeden z posledných autobusov Karosa u dopravcu Arriva Michalovce čerpá prestávku na autobusovej stanici v Košiciach
Zastávka prímestskej dopravy s novým prístreškom
Ex brnenská Karosa B 951E #HE-016CE na linke 4
Novoplan PMC-12.04
Rôznorodé zastúpenie rôznych vozidiel na autobusovom stanovišti Snina, námestie
#PP-935EC odbočuje ku Sídlisku Sever
Nové vozidlo MHD Kežmarok - Karsan Atak #PP-935EC
"Yvetta" čaká na zmeškané rýchliky
Peršing #163.101-9 brzdí do zastávky Teplička nad Hornádom ako Os 7824
#RV-627AG odchádza do svojej dočasnej nocovne v Stratenej
#RV-627AG obsluhujúci krátky spoj z vlachovskej píly do Kovostroja vo Vyšnej Slanej
#RV-627AG opúšťa zastávku Vlachovo, píla
Posledná Karosa C 934 v službách eurobusu prestávkuje v banskej obci Rejdová
Súprava električiek ČKD Tatra T3SUCS na prvej zastávke historickej linky 23
Vlak pražského Eska vchádza do pražskej stanice Holešovice
Kĺbový SOR NB 18 #6900 po príchode z Letiska Václava Havla
Irisbus Citelis 12M #8845 v obratisku Zličín
SOR NB 18 City #6884 počas oddychu v obratisku Palmovka
Škoda 15T brzdiaca do zastávky Biskupcova
Súprava električiek ČKD Tatra T3M2-DVC prichádza do zastávky Palmovka
Irisbus City bus 18M na vyše hodinovej linke 177
Peršing v zeleno-žltom nátere čaká na odchod rýchliku R 945 Bohumil Hrabal smer Hradec Králové hl. n
Kysak, zastávka Kysak, žel. st.
Mestský midibus Karsan Atak na spoji prímestskej linky do Popradu, ktorý slúži ako prejazd z dôvodu dennej údržby vozidla, ktorá je vykonávaná v areáli SAD v Poprade
Midibus Karsan Atak v prvý deň na linke MHD Svit
Medzi polepmi budúceho svitského midibusu Atak nesmela chýbať ani tradícia basketbalu, ktorý v meste funguje už 70 rokov
Pravý bok midibusu Karsan Atak, ktorému dominuje polep zakladateľa mesta Jána Antonína Baťu a tradície odborného školstva
Zadné čelo nového vozidla pre MHD Svit
"Jadwiga" tesne po pristavení súpravy IC 114 Cracovia na hlavnú krakovskú stanicu
Pantograf v nátere "Blonski" v oblúku za zastávkou Spišské Tomášovce uháňa do konečnej stanice vlaku Os 7820 - Poprad - Tatry
Zaujímavosťou nového autobusu Troliga Fenix sú aj zadné dvere, ktoré sú v porovnaní s predchádzajúcou verziou dvojkrídlové, čo umožňuje komfortnejší nástup hlavne pre cestujúcich s kočíkom
Nový Fenix sa stal prvým prímestským autobusom od firmy Troliga v SAD Poprad, ktorý dostal aj klimatizáciu kabíny vodiča
Najnovší prírastok do prevádzky Levoča je nová verzia 12-metrového autobusu Troliga Fenix (Euro 6), ktorý sa dostal do premávky s cestujúcimi v marci 2018
Zastávka Kežmarská pre linku MHD 2 slúži podobne ako zastávka SAD aj pre prímestskú dopravu. V grafikone regionálnych autobusov ju ale nájdeme pod názvom Levoča, predmestie
Nenápadná zastávka Gerlachovská v obytnej zóne na predmestí Levoče
Záliv zastávky SAD slúžiaci pre linku MHD 2, ale aj pre prímestské spoje
Karsan Jest+ po ukonční spoja na linke 2 zachádza do areálu Troliga Busu, ktorý je zároveň areálom miestnej prevádzky SAD Poprad
Mimoriadný rýchlik MimR 10008 "Anděl na horách" z Tatranskej Lomnice do Prahy
Historická tabuľa Československej autobusovej dopravy v autobuse prímestskej dopravy
"Osolený" Pegasus prestávkuje na príjemnom zimnom slnku
Špičkový spoj linky 1 smerujúci zo Sídliska Západ do centra mesta
„Pantograf“ z vlaku Os 8731 čaká na prípojný vlak zo Starej Ľubovne
Predmestská zastávka pre regionálnu dopravu Levoča, Nový dvor
Elektrický rušeň Siemens Vectron v prvý deň prevádzky
MAN Lion's City LE vykonávajúci kyvadlovú dopravu medzi nacistickými koncentračnými tábormi Auschwitz a Birkenau
Večerný pohľad na Karsan Jest+, ktorý je zachytený pred odchodom na prejazd do Popradu
Nočné osvetlenie interiéru midibusu Jest+
Pohľad cestujúceho na prednú časť midibusu Karsan Jest+
Skúšobné vozidlo Karsan Jest+ vchádza do zastávky Obuva
Jest+ naberajúci cestujúcich pri autobusovej stanici
Testovaný Karsan Jest+ tesne po príchode na svoju konečnú zastávku Podskalka, Jednota
Karsan Jest+ vykonávajúci menej vyťažený spoj okružnej linky Svitom
V kufri midibusu Karsan Jest+ môžeme nájsť náhradné koleso a batériu
Veľkou výhodou midibusu je komfortný bezbariérový nástup imobilných cestujúcich do vozidla
Interiér midibusu Karsan Jest+
Detail prednej masky autobusu Karsan Atak
Pracovisko vodiča autobusu Karsan Atak
Interiér autobusu Karsan Atak
Druhé testované vozidlo MHD Svit, midibus Karsan Jest+, odstavené pri zastávke Podskalka, Jednota
Detail prednej masky midibusu Karsan Jest+
Predné čelo midibusu Karsan Jest+
Karsan Atak v testovacej prevádzke tesne pred miestnou časťou Podskalka
Veľkou inovatívnou novinkou pre vodičov bol určite kamerový systém vozu
Karsan Atak počas testovania vo Svite
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie