imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Update
› Zaujímavosti zo San Francisca (12.11.2015)
Preprava bicykla trolejbusom Škoda/ETI 15 TrSF
Po skončení školského vyučovania je kapacita električkovej zastávky nevyhovujúca
Téma verejnej dopravy láka aj pouličných umelcov, ktorí si napríklad vzali na mušku vývoj dopravy v San Franciscu
Téma verejnej dopravy láka aj pouličných umelcov, ktorí si napríklad vzali na mušku vývoj dopravy v San Franciscu
Trolejová veža
Automaty na cestovné lístky v rôznych výškach aj pre deti a zdravotne postihnutých
Malý zastávkový prístrešok podniku MUNI s vlnitou strechou ako odkazom na vlnité logo MUNI
Upozornenie na zákaz predbiehania električky počas vystupovania a nastupovania cestujúcich
Čítačka čipových kariet v električke Breda LRV
Systém BART má rozchod 1676 mm a napájanie 1000 V DC
Trvalý a dočasný zastávkový označník
Obojživelné loďobusy
Výlukový oznam
Posedenie na električkovej trati a tiež pod trolejbusovým trolejovým vedením
Tlačidlo pre nevidiacich na zastávke, ktoré oznámi čas do príchodu najbližšieho vozidla
Vnútro zastávkového prístrešku s informáciami o najbližších odchodoch, mapou a tlačidlom pre nevidiacich
Strecha zastávkového prístrešku pripomína logo dopravného podniku MUNI
Informácie pre cestujúcich na podzemnej zastávke električky
Podzemné stanice električky v centre mesta boli postavené v predstihu už pri budovaní regionálneho metra v 1960-tych a 1970-tych rokoch, začali sa však využívať až v roku 1980
V San Franciscu bežne autá jazdia aj po koľajniciach vrátane zastávok električiek
Električky sa v minulosti v San Franciscu označovali ako "car" a hoci sa toto označenie už dávno používa pre autá, na zastávkach električiek sa naďalej používa spojenie "car stop"
Úsporná zastávka trolejbusov
Podzemná električková zastávka
Jednosmerná historická električka pôvodom z Milána
Detail na dvere historickej električky z Milána s pôvodnými nápismi
Jednoduchý uzáver točne a tabuľa s bezpečnostnými upozorneniami
Cestný tunel pod California Street s trolejbusovou traťou
Strojovňa štyroch káblových systémov s múzeom na úrovni prízemia
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie