imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Update
› Najdlhšia trolejbusová trať na svete (11.4.2007)
Škoda 14 Tr #2106 dodaná v roku 1989 pri medzinárodnom detskom tábore ARTEK
Škoda 14 Tr #2151 z roku 1990 pri obci Gurzuf, ktorá je tretím letoviskom od Jalty
Informácia o pokutách
Interiér medzimestského trolejbusu Škoda 9 Tr
Jaltská vozovňa má jediný trolejbus typu ЮМЗ-Т2 (JUMZ-T2) #5100
Škoda 14 Tr #8152 vyrobená v roku 1990 v závere svojej 86-kilometrovej púte na Jaltu
Sedadlá sú v Škodách 14 Tr premávajúcich na medzimestských tratiach umiestnené aj pri stredných dverách
Linka 53 spája Jaltu s Aluštou a jej dĺžka je 41-kilometrov
Výmena uhlíkov na zberačoch Škody 14 Tr #8156 z roku 1990 pred takmer 90-kilometrovou jazdou do Simferopoľa
Pred nástupom do medzimestského trolejbusu je nutné kúpiť si miestenku
Na trolejbusovej stanici je možné prestúpiť z mestských trolejbusov na medzimestské
V Škodách 14 Tr sa sedí aj pri stredných dverách
Na najdlhšej linke zo Simferopoľa na Jaltu premávajú najčastejšie trolejbusy Škoda 14 Tr
Vzhľadom na dlhú trasu liniek (až 86 kilometrov) sa často stáva, že počas niekoľkých minút sa na zastávke vystriedajú aj štyri trolejbusy
Škoda 14 Tr rútiaca sa po rýchlodrážnej trolejbusovej trati
Za hranicou Simferopoľa končia tri trolejbusové linky - 1, 51 a 52
Nevýhodou nasadzovania trolejbusov na medzimestské linky je nemožnosť uložiť si batožinu inak ako na sedadlá
V čase najväčších nárokov na dopravu sa to na trolejbusovej stanici hemží trolejbusmi
Niektoré piktogramy sú na Ukrajine unifikované
Škody 9 Tr #3757 (ex 1757) a #7710 z rokov 1981 a 1980 na trolejbusovej stanici v Simferopole
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie