imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Update
› Konská tramvaj na Ostrove Man (7.11.2025)
Kone je nutné na oboch stranách prepriahnuť na opačný koniec vozňa
Napojenie zrekonštruovanej trate konky na pôvodnú
Trať konky vedie stredom ulice s minimálnymi odstupmi od súbežne jazdiacich vozidiel
Prepriahanie koňa na konečnej
Pohonička vedie vlak cez priecestie s plnou preferenciou konky
Vozeň #14 mal pôvodne číslo 13, pričom pôvodný vozeň #14 zničil zosuv pôdy v roku 1908
Vozeň #14 z roku 1883 pôvodne slúžil u South Shields Tramway Comapny, na Ostrov Man sa dostal v roku 1887
Cyklisti by miesto križovania s traťou konky mali radšej využiť pobrežnú cyklotrasu
Dvojica zatvorených vozňov z roku 1892
Dvojpodlažný vozeň prerobený z jednopodlažného vyrobeného v roku 1883
Otvorený vozeň #21 z roku 1890 v novopostavenom depe
Otvorený vlečný vozeň z roku 1905
Vozeň #43 z roku 1907 a #1 z roku 1913, ktorý nahradil pôvodný vozeň #1 z roku 1876
Keďže nie každá hala depa je pripojená na hlavnú trať, na presun vozňov medzi koľajami slúži ručná presuvňa
Vozeň #45 z roku 1908 na jednej z najstarších stále prevádzkovaných konských železníc na svete
Nové depo konky postavené v dobovom štýle so zachovaním pôvodného napojenia na koľaje
Stajňa pre kone
Upozornenie na križovanie s konkou a kôň putujúci v protismere do stajne
V roku 2024 konka premávala na skrátenom severnom pobrežnom úseku, ktorý je celý vidno na tejto fotografii
Dočasná konečná konky Villa Marina a vľavo vzadu pôvodné miesto ukončenia trate v prístave
Priecestie s konskou dráhou, kde má konka absolútnu preferenciu
Konka pod útesom Falcon, na ktorom vyrástol hotel a k nemu pozemná lanovka
Dočasná konečná konky na okraji centra mesta po jej skrátení
Na konke sú použité pôvodné vozne, napr. #36 z roku 1896
Označník konky
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie