imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Update
› Známa pozemná lanovka v hlavnom meste Nového Zélandu (14.5.2025)
Pracovisko vodiča lanovky bolo umiestnené uprostred vozňa
Wellingtonské lanovky fungovali na rovnakom princípe ako napríklad v San Franciscu; pripájali sa na lano a odpájali z neho podľa potreby
Interiér vlečného vozňa lanovky
Vozne lanovky vo Wellingtone z 80. rokov 19. storočia a z roku 1901
Vozne lanovky vo výhybni
Trať lanovky je dlhá 609 metrov, prekonáva výškový rozdiel 119 metrov a dosahuje maximálne stúpanie 19,8 %
Spodná stanica lanovky
Legolanovka v podobe mozaiky
Interiér vozňa lanovky, ktorý bol vyrobený švajčiarskou firmou Habegger v roku 1979
Interiér vozňa lanovky, ktorý bol vyrobený švajčiarskou firmou Habegger v roku 1979
Pri modernizácii celej lanovej dráhy v rokoch 1978 - 1979 bol zmenený spôsob pohonu aj rozchod na 1000 mm
Tunely lanovej dráhy sú osvetlené LED svetlami
Navigácia k spodnej stanici pozemnej lanovky
Súčassťou azda najznámejšieho pohľadu na Wellington je vozeň lanovky
Horná stanica lanovej dráhy po jej modernizácii
Rôzne podoby lanovej dráhy do štvrte Kelburn
Páky na ovládanie vozňa lanovky
Páky na ovládanie svoriek, ktorými sa vozeň pripájal na ťažné lano
Pôvodný systém pohonu ťažného lana
Pôvodný systém pohonu ťažného lana
Bočné sedenie v ťažnom vozni, vodič sa nachádzal uprostred vozidla
Ťažný vozeň z roku 1904
Pozemná lanová dráha vo Wellingtone začala prevádzku v roku 1902, pričom išlo o hybridnú lanovú dráhu
Horná stanica pozemnej lanovky
Múzeum pozemnej lanovky
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie