imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Európa
›
Srbsko
› Beograd (Београд, Belehrad)
Cestovné lístky
Kĺbový autobus značky Ikarbus
KT4 #246
Trolejbus BMK-321 (AKSM-321) #184
Trolza 62052.01 #163
ZiU-9 #89
Bieloruský nízkopodlažný trolejbus BMK-321 (AKSM-321) #185
Bieloruský trolejbus AKSM-201 #128
Bieloruský nízkopodlažný trolejbus AKSM-333
ZiU-9 #140
Súprava KT4 na čele s #216
KT4YUB s upravenými svetlami
KT4YUB pri Vukovom pamätníku
Podchod vedúci do stanice podzemnej železnice Vukov spomenik nie je príliš lákavý
Priestranná horná časť stanice podzemnej železnice Beovoz
Odchodov Beovozu nie je veľa
Eskalátory k nástupištiam podzemnej železnice Beovoz
Pripravené, no nefunkčné turnikety k nástupištiam
Elektrická motorová jednotka v podzemnej časti Beovozu
Podzemná časť Beovozu bola otvorená v roku 1995, no aj vďaka frekventovanej a dostupnej MHD na povrchu nie je veľmi využívaná
Stanica Beovozu Vukov spomenik
Beovoz je prímestskou železnicou sprevádzkovanou v roku 1992, podzemná časť pribudla v roku 1995
CAF Urbos 3 pri parku Tašmajdan
Bývalá električková vozovňa sa sčasti zmenila na tržnicu a sčasti slúži pre technologické vozidlá
CAF Urbos 3 #1514 krátko po dodaní
MAN SL 223 ako dar Japonska
Modernizovaná súprava KT4YUB-M #226+323 s IGBT tranzistormi
Zastávová vitrína s mapou okolia a trasami liniek
KT4YUB #234
KT4YUB #305
Električky CAF Urbos 3 jazdia v Belehrade od roku 2011
KT4YUB #373
Zábradlie slúžiace na zabránenie vybiehania chodcov spoza električky
Súprava KT4YUB-M #232+350
Na niektorých vozidlách chýbajú kryty svetiel
Strešný vetrák si v niektorých vozidlách neotvoríte
Preprava bicykla na zadnej plošine električky
Električkové trate sú na niektorých uliciach vedené po okrajoch a ich súčasťou je buspruh
Zatrávnená električková trať na Bulevari Milutina Milankovića
Interiér modernizovanej električky KT4YUB-M po 10 rokoch prevádzky
Bezkontaktná čítačka čipových kariet dodaná srbsko-tureckým konzorciom APEX Technology Solutions
Čítačka bezkontaktných kariet BusPlus umiestnená na madle nepôsobí robustným dojmom
KT4YUB na zatrávnenej trati veľkého sídliska Nový Belehrad
KT4YUB #367
Zastávkový označník s cestovnými poriadkami
Linky majú zväčša krátke intervaly a veľa spojov
KT4YUB-M #232+350
Blok 45, Dr Ivana Ribara
CAF Urbos 3 na zatrávnenej trati v Novom Belehrade
30 električiek CAF Urbos 3 vyjde Belehrad na 70 mil. €, čo je 2,3 mil. € za vozidlo
Vyznačený vstup do vozidiel pre telesne postihnutých
Riadiaci panel električky CAF Urbos 3 s kamerami miesto zrkadiel
Počas státia v zastávke kamera zobrazuje pohľad na dvere
Umiestnenie kamier v električke CAF Urbos 3 v zornom poli vodiča
Pákové ovládanie električky CAF Urbos 3
Dopytové tlačidlo v električke CAF Urbos 3
Kabína vodiča električky CAF Urbos 3
Interiér električky CAF Urbos 3
KT4YUB #263
Ikarbus IK-201
Bočný pohľad na CAF Urbos 3
Na začiatku mája 2012 bolo dodaných 16 električiek CAF Urbos 3 z celkového počtu 30 objednaných
Električky CAF Urbos 3 jazdia v Belehrade na rozchode 1000 mm
CAF Urbos 3
Ikarbus IK-107
Ikarbus IK-107
Ikarbus IK-103
FAP A-537.2
KT4YUB #359 pri osade
LiAZ 5256
LiAZ 5256 v spoločnosti autobusu Mercedes-Benz O 345 Conecto
Sanos S213 z roku 2005
Len málo električkových tratí v Belehrade bolo v roku 2012 v zlom stave
KT4YUB #242
KT4YUB #242
Pracovisko vodiča v KT4YUB
KT4YUB z roku 1990
Interiér KT4YUB
AKSM-321
AKSM-321
AKSM-321
AKSM-321
Električky prechádzajú kruhovou križovatkou Trg Slavija stredom cesty a pri vchádzaní aj vychádzaní križujú dráhu nielen autám, ale aj trolejbusom a autobusom
KT4YUB v strede cesty "kruháča"
AKSM-321
Mercedes-Benz O 345 Conecto
AKSM-321
AKSM-321 prechádza veľkou kruhovou križovatkou
KT4YUB #391
Volvo 8700 18m v spoločnosti minibusu Ikarbus IK-107
Najpočetnejší typ belehradských trolejbusov: AKSM-321
Ikarbus IK-201
AKSM-321 v rámci trolejbusovej dopravy v Belehrade fungujúcej od roku 1947
Križujúce sa vozidlá elektrickej trakcie
KT4YUB na kruhovej križovatke
KT4YUB #297
Ikarbus IK-218N
Trolejbusy AKSM-321 majú texty zobrazené informačným systémom výlučne v azbuke vrátane označenia linky
Ikarbus IK-103
Niektoré ulice majú vjazd do jazdných pruhov riadený semaformi
Ikarbus IK-218N
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie