imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Európa
›
Ostrov Man
› Manx Electric Railway
Nástupná zastávka Manskej elektrickej železnice v hlavnom meste Douglas so súpravou #6 + 48
Interiér motorového vozňa #6 z roku 1894, podľa ktorého sa táto séria vozňov nazýva "tunelová"
Interiér motorového vozňa #6 z roku 1894, podľa ktorého sa táto séria vozňov nazýva "tunelová"
Pohľad z vozňa na prístrešok električiek v Laxey, kde sú uskladnené prebytočné vozidlá
Na Manskej elektrickej železnici stále slúžia pôvodné vozidlá, vrátane toho najstaršieho, #1 z roku 1893
Vlečný vozeň #48 z roku 1899 dokumentuje inú farebnú kombináciu, než má väčšina ostatnej flotily, a tiež rolety, ktoré má každý oddiel pre cestujúcich
Vlečný vozeň #44 z roku 1903 má podobne ako ostatné otvorené vozne samostatný nástup do každého oddielu priamo zvonka
27 km dlhá elektrická železnica bola vybudovaná v rokoch 1893 - 1899
#2 + 41 na súbežnom úseku so železnicou na horu Snaefell
Upozornenie na zúžený profil, ktorých je na železnici neúrekom
#7 z roku 1894 s pôvodnou farebnou schémou v súprave s vlečným vozňom #40
V stanici Laxey je zabezpečený prestup medzi električkami oboch historických elektrických železníc
Na každej konečnej je potrebné otočiť kladkový zberač
Hlavné električkové depo sa nachádza pod veľkým názvom ELECTRIC RAILWAY
Železnica od začiatku slúžila na prepravu osôb, okrem toho však prepravovala aj poštu a náklady
Na Manskej elektrickej železnici je dovolené to, čo by inde už bolo zakázané
Prístrešok s motívom vlečného vozňa
Bar v bare v prestupnej stanici Laxey má vzdialenú podobu električky
Električkový viadukt v Laxey bol postavený v roku 1894
Koniec trate v prístavnom meste Ramsey
Pri zmene smeru jazdy je vďaka gravitácii spustený vlečný vozeň na koniec trate
Ovládacie prvky vozňa #2 z roku 1893
Interiér vozňa z prvej série z roku 1893
Cestovný poriadok železnice platí podľa príslušných farieb v kalendári
Trať sa vinie malebným vidiekom nad Írskym morom
Električku je možné zastaviť kdekoľvek, kde je to bezpečné
Zadná plošina motorového vozňa slúži pre sprievodcu
Niektoré priecestia sú riadené signalizáciou s absolútnou preferenciou električiek
#6 + 41 na zastávke, na ktorej sa vystupuje priamo na cestu
Na električke #2 je vidno 131 rokov prevádzky
Zastávka Port Jack nemá v jednom smere nástupište a nastupuje sa tak z cesty
Počas vybraných dní v roku je zabezpečená večerná a nočná premávka električiek
Prestup medzi konskou železnicou a elektrickou železnicou
#9 + 40 na východiskovej zastávke Derby Castle na okraji Douglasu
Pohľad z otvoreného vlečného vozňa
Manx Electric Railway je najstaršia električková trať na svete, ktorá je stále v prevádzke s pôvodnými vozidlami
Aj keď ide o najstaršiu električkovú prevádzku na svete, kde sa jazdí s pôvodnými vozidlami, nemá na ružiach ustlané
Jeden z otvorených motorových vozňov
Motorový vozeň #29 z roku 1904 čaká na dokončenie rekonštrukcie
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie