imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Ázia
›
Japonsko
›
Regionálne dráhy a doprava
›
Tateyama Kurobe Alpine Route (Tateyama Kurobe Arupen Rūto)
› Tateyama Tunnel Trolleybus - Tateyama Tonneru Tororībasu
Model trolejbusu pri západnom konci tunela pod horou Tatejama
Trolejbusová prevádzka pod horou Tatejama bola poslednou v Japonsku
Trolejbusy boli v tuneli pod horou Tate zavedené až v roku 1996, pričom išlo o prvú novú trolejbusovú trať za 32 rokov a súčasne poslednú novú trať v Japonsku
Navigácia k podzemnému trolejbusu a nadzemnému autobusu
Pôvodne v tuneli otvorenom v roku 1971 premávali autobusy, z dôvodov splodín a vysokej hlučnosti boli v roku 1996 nahradené trolejbusmi
Vzhľadom na tunel široký iba pre jedno vozidlo, trolejbusy premávali v konvojoch
Pracovisko vodiča trolejbusu Osaka Sharyo Kogyo / Mitsubishi Motors / Toshiba
Interiér trolejbusu Osaka Sharyo Kogyo / Mitsubishi Motors / Toshiba
Dĺžka trasy je 3,7 km a vedie pod horou Tate týčiacou sa do výšky 3015 m n. m.
Výhybňa uprostred tunela umožňuje míňanie sa oproti sebe idúcich konvojov
Maximálna rýchlosť trolejbusov bola 40 km/h
Trolejbusy boli napájané napätím 600 V
Trolejbusy a pred nimi autobusy mali aj medziľahlú zastávku, ktorá však bola zrušená po tom, čo sa zrútil turistický chodník z nej vedúci
Celá trolejbusová linka sa nachádzala v tuneli, ktorý sa na niektorých miestach približoval k povrchu
Navigácia k trolejbusom a k lanovke aj so sektormi určenými na čakanie ešte pred vstupom na nástupište
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie