imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Ázia
›
Japonsko
› Nagoja (名古屋市, Nagoya)
Interiér kabíny vodiča jednotky Nippon Sharyo / Hitachi radu 6000
Jednotka metra Nippon Sharyo / Hitachi z prelomu 1980. a 1990. rokov
Interiér jednotky Hitachi radu 2000
Interiér jednotky Hitachi radu 2000
Pracovisko vodiča jednotky Hitachi radu 2000
Jednotky Hitachi radu 2000 sa dodávali v rokoch 1989 - 2004
Brány na nástupišti metra
Schéma liniek metra z lega
Keďže linka Meijō je okružná, vlaky sú označené podľa toho, či jazdia v smere alebo proti smeru hodinových ručičiek
Úzkorozchodná linka Sakura-dōri
Nástupište oddelené od koľaje bránami
Štandardná navigácia na staniciach s logom v tvare tunelovej rúry
Interiér vlaku metra na linke Sakura-dōri
Regionálny vlak spoločnosti Meitetsu radu 100 vyrobený v roku 1991 (s dizajnom z roku 1978) v sieti nagojského metra
Názov stanice na linke metra Tsurumai
Nástupište na stanici metra Marunouchi
Jednotka Nippon Sharyo radu N3000
Podchod medzi linkami metra s jasne oddelenými časťami podzemných dráh
Otvorené brány na nástupišti
Jednotka Nippon Sharyo radu N1000 z roku 2013
Šípky na nástupišti usmerňujú pohyb cestujúcich
Keďže vlaky sú kratšie ako je dĺžka nástupíšť, jednotlivé časti nástupíšť sú rozdelené a vpravo je druhá koľaj skrytá za reklamnou stenou
Konečná maglevu so spojkami, ktoré pozostávajú z posúvateľných alebo otočiteľných segmentov
Všetky stanice maglevu Linimo sú uzatvorené bránami
Maglev Linimo je štvrtým tohto typu na svete v prevádzke s cestujúcimi a súčasne prvým s automatickou prevádzkou vlakov (bez obsluhy)
Trať maglevu
Vlaky maglevu Linimo sa vznášaju 8 mm nad traťou
Maglev Linimo bol vybudovaný k výstave Expo 2008 a po nej zabezpečuje nadväznú dopravu od metra
Interiér jednotky maglevu od firmy Nippon Sharyo
Interiér jednotky maglevu od firmy Nippon Sharyo
Každá stanica Linima má pridelenú svoju farbu a geometrický tvar
Informácie na konečnej maglevu
Pohľad na prednú časť vozňa maglevu
Maglev pri vyhliadkovom kolese a súčasne pri areáli, kde sa konala výstava Expo 2008
Výstavba 9-kilometrového systému Linimo vrátane vozidiel stála v prepočte takmer miliardu amerických dolárov
Maglev Linimo dosahuje rýchlosť až 100 km/h a jazda ním je plynulá a bez otrasov
Vstup do podzemnej časti maglevu
Usmernený pohyb cestujúcich na konečnej maglevu Linimo
Úzkorozchodné električky v Kjóte skončili v roku 1961 a dve z nich sa zachránili v múzeu Meiji-mura
Brána do vozňa pre ženy je farebne odlíšená oproti iným bránam
Brána pre všetkých cestujúcich
Konečná linky Kamiiida Line, ktorú obsluhuje aj súkromná spoločnosť Meitetsu
Stanica metra s kombinovanou prevádzkou dvoch dopravcov
V neskorých hodinách linku Kamiiida Line obsluhujú už len jednotky premávajúce do regiónu
Umenie na staniciach metra v Japonsku je zriedkavé, ale občas sa objavuje
Cestovný poriadok metra nalepený na stanici
Informácie pre cestujúcich na stanici metra
Interiér Legolandového vlaku
Informačný displej s trasou v latinke
Informačný displej s trasou v kandži
Diaľkové autobusy železničných spoločností v termináli pred stanicou Nagoya, v ktorej práve zastavil šinkansen
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie