imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Ázia
›
Japonsko
› Nagasaki (長崎市)
#373 vchádza jedného z dvoch podjazdov, ktorými vedú električkové trate
Jedna z najnovšie rekonštruovaných zastávok má výšku nástupišťa 32 cm nad temenom koľajníc
Visutá lanovka na horu Inasa bola otvorená v roku 1958, aktuálne kabínky sú z roku 2011
Ozubnicový monorail Inasayama Slope Car bol otvorený v roku 2020
Vrcholová stanica na hore Inasa, z ktorej je vo dne aj v noci pekný výhľad na Nagasaki
Aktuálne kabínky z roku 2011 majú zaujímavý dizajn, ktorý je rôzny pre obe strany
Aktuálne kabínky z roku 2011 majú zaujímavý dizajn, ktorý je rôzny pre obe strany
Lanovka na horu Inasa je veľmi obľúbená, takže sa na nástup dlho čaká a kabínky bývajú preplnené
#1302 s reklamou na aplikáciu na predaj cestovných lístkov
#1504 sa blíži k električkovému priecestiu bez závor
#371 z roku 1962 pod regionálnym vlakom
Little Dancer N z roku 2022
Električka Little Dancer N z roku 2022 je údajne prvou plne nízkopodlažnou električkou na svete s pozdĺžným umiestnením sedadiel
Električková doprava v Nagasaki je pomalá vzhľadom na absentujúcu preferenciu električiek, nízky počet dverí, nízku kapacitu vozidiel, usmernený pohyb cestujúcich a platenie cestovného u vodiča
Pracovisko vodiča v električke z roku 1950
#215 z roku 1951
#208 na trati do Asako vedúcej čiastočne mimo ulíc
Rad 500 bol posledným typom starých električiek dodaných do Nagasaki, a to v roku 1966
V čase špičky prechádza po jednotlivých úsekoch električka za električkou
Trojica električiek príbuzých radov 202, 211 a 300 vyrábaných v rokoch 1950 - 1954
Historické električky odstavené v depe, v ktorom, keďže ide o Japonsko, nechýba ani nápojový automat
#1302 z roku 1987
Manipulačný presun električky #5001 z roku 2011 pri depe
Staré a nové električky v depe
#376 z roku 1962 sa manipulačne presúva v protismere pri depe
Normálnorozchodná trať električky vedie pod vyvýšenou úzkorozchodnou (1067 mm) železnicou
V čase fotenia bola najnovším vozidlom v Nagasaki 12-metrová električka Little Dancer N z roku 2022
V takmer celom Japonsku sa pri prepise japonských názvov zastávok do latinky používa anglický preklad a výnimkou nie je ani zastávka Atomic Bomb Museum vzdialená asi 300 metrov od múzea
Manipulačný presun električky z roku 1961
Svetelná tabuľa informujúca o najbližšom spoji - rozsvietená je príslušná linka a šípka
Cestovné poriadky električiek s upozornením na iba špičkovú prevádzku linky 4 a so samostatne uvedenými nízkopodlažnými spojmi
Depo pri zastávke Hotarujaya je malé a v podstate ide o dve odstavné koľaje
Električkové depo pri konečnej Hotarudžaja je súčasťou budovy, kde sa nachádzajú garáže aj obchody
Združený čiastočne intervalový cestovný poriadok so skromným zoznamom garantovaných nízkopodlažných spojov
15-metrový Little Dancer U
Drvivá väčšina električkovej dopravy v Nagasaki leží na pleciach krátkych 11- až 12-metrových električiek
#1303 z roku 1988 na električkovom moste
Dúhová #1506 pod vstupom do jednej z nákupných ulíc
Trakčné stožiare sú umiestnené "vo vzduchu" na kanálom
Záverečný úsek linky 5 vedie na pilótoch nad kanálom prichádzajúcim zo zálivu, pričom je tu možné vidieť príliv a odliv
#1503 z roku 1994
Trojčlánková 15-metrová električka je poslednou z trojice dodanej v rokoch 2003, 2004 a 2005, pričom išlo o prvý nízkopodlažný typ v Nagasaki
Konečná linky 1 pri chráme Sófoku-dži sa nachádza čiastočne na moste nad potokom
Viaceré električkové zastávky v Nagasaki sú veľmi úzke, rovnako aj prístrešky nad nástupišťami
Električky radu 1800 majú od výroby atypický náter
Isuzu Cubic pri chinatowne
Konečná linky 5 je umiestnená na pilótoch
Posledná z vysokopodlažných električiek dodaných do Nagasaki
Jednokoľajná konečná linky 5
Interiér #1507 s roletami
Dve električky radu 1700 z roku 1999 boli vyrobené s využitím podvozkov zo starších električiek
7-kusová séria električiek radu 360 bola vyrobená firmou Nippon Sharyo v roku 1961
Pracovisko vodiča v električke z roku 1961
Isuzu Cubic z roku 1999
Značná časť električiek v Nagasaki nesie reklamy
Električky v Nagasaki premávajú od roku 1915, a to s rozchodom 1435 mm
#503 z roku 1966 v meniacom sa predstaničnom priestore
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie