imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Ázia
›
Japonsko
› Hirošima (広島市, Hiroshima)
Porovnanie dvoch konštrukčne zhodných typov 3950 a 3900 dodávaných v druhej polovici resp. na začiatku 1990. rokov
Konečná Hirodenu v Mijadžime pri prístave
Električky Combino boli druhým nízkopodlažným typom električiek v Japonsku (dodávané boli v rokoch 1999 - 2002)
Dva typy kĺbových električiek z 1980. rokov (#3801 z roku 1987, #3701 z roku 1984)
Zastrešený električkový terminál Hiroden-Miyajima-Guchi
Interiér električky Combino s miestom pre sprievodcu
Vzhľadom na to, že električky Combino jazdia na prímestskej trati, sú vybavené aj batožinovým priestorom nad niektorými sedadlami
Tarifné vybavenie cestujúcich umiestnené pri dverách
Podvaly sa vymieňajú selektívne
Dvojité priecestie - najskôr cez električkovú trať, potom cez železničnú
Profil rozširujúci nástupište s cieľom znížiť medzeru medzi vozidlom a nástupišťom; vzadu pôvodná výška nástupišťa pre staré vysokopodlažné električky
Pohľad z vysokej časti nástupišťa
Závora z nástupišťa medzi dvoma priecestiami
Sprievodca na svojom stanovišti v električke Combino
Sprievodcovia, pokiaľ sa nachádzajú v električke, pri odchode zo zastávky vždy sledujú situáciu na nástupišti
Súbežný úsek železnice a regionálnej električkovej trate s jednotkami Kawasaki Red Wing (227-0) a Alna Kōki radu 3900
Informácie o rozsiahlych obmedzeniach električkovej dopravy počas summitu krajín G7
Informácia o tom, že personál električiek a autobusov môže od 8. mája 2023 (vzhľadom na ustupujúcu pandémiu COVID-19) nosiť rúška podľa vlastného uváženia
Informácia o obmedzeniach dopravy počas summitu krajín G7
Priecestné signalizačné zariadenie a "odrezané" návestidlo, aby nezasahovalo do jazdného profilu električiek
Električky Combino odstavené v depe
#713 z roku 1985
#3953 v blízkosti epicentra výbuchu atómovej bomby Little Boy
#5201 prechádza popri demonštrantoch protestujúcich pred summtiom krajín G7 proti používaniu atómových zbraní
Električka radu 700 z roku 1982
Električka s prezývkou Green Mover Lex z radu 1000, ktorého vozidlá boli dodávané v rokoch 2013 - 2020 v počte aspoň jedno vozidlo každý rok
Električkové zastávky v Japonsku sú spravidla úzke, v tomto prípade aj pri turisticky exponovanom mieste tzv. Atómového dómu, pri ktorom sa nachádza epicentrum výbuchu atómovej bomby
Nástup do 27-metrových električiek radu 3950 je cez dvoje dverí, výstup cez troje
T. č. posledná električka JTRAM radu 1000, s celovozidlovou reklamou na animovaný vláčikový seriál Chuggington
#1901 od firmy Naniwa Kōki z roku 1957 bola presunutá do Hirošimy z Kjóta po zrušení tamojšej električkovej dopravy
Vozidlový informačný displej s informáciou o vozni, v ktorom sa cestujúci nachádza, a o prístupoch na nástupište
Konečná električiek pred železničnou stanicou má 3 slepé koľaje s rôznymi dĺžkami, na ktorých sa otáčajú štyri linky
#1016 z roku 2020 na konečnej pri železničnej stanici
#1012, Hiroshima Port
Prvá električka radu 5200 z roku 2019
Závora umiestnená na mieste, ktoré sa dá zjavne obísť, ale miestni ho aj tak rešpektujú
#232, 広島200 か13-98, Hatchobori
#94949, 広島200か23-24, Hatchobori
#1914 na konečnej linky 9 v Hakušime
Celková dĺžka električkových tratí v Hirošime bola v roku 2023 35 km, čo bolo najviac spomedzi všetkých miest v Japonsku
Električka #652 vyrobená v roku 1942 firmou Kinami zažila aj výbuch atómovej bomby v roku 1945, pričom v roku 2023 bola stále v prevádzke
#808 z roku 1990 a #1910 z roku 1957 (ex Kjóto #1925)
Hirošima má zbierku second hand električiek - vľavo električka #913 vyrobená ešte v 1920. rokoch pre Ósaku (tam #2638), vpravo vozidlo #602 z roku 1948 (ex Nishitetsu #502)
#1913 z roku 1957 (ex Kjóto #1929)
Električkové depo Eba
#806 na začiatku trasy linky 6
Konečná električiek na železničnej stanici Yokogawa
#864-25, 広島200 か18-60, Yokogawa-eki
Posledná z pôvodne ósackých električiek hirošimského radu 750 vyrobená v roku 1940 firmou Kinami Sharyo
Posledná z električiek radu 850 z roku 1958 vyrobených firmou Naniwa Kōki v prevádzke v roku 2023
#905-53, 広島200 か23-37, Tokaichi-machi
#754-02, 広島200か・1 82, Tokaichi-machi
Zastávka Kamiya-cho-higashi vybavená pracovníkom na výber cestovného
Hirošimské električky premávajú cez viacero nízkych mostov
Výstavba novej električkovej trate na železničnú stanicu
Výstavba novej električkovej trate na železničnú stanicu
Výstavba novej električkovej trate na železničnú stanicu
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie