imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Európa
›
Spojené kráľovstvo Veľkej Británie a Severného Írska
› Manchester
Trolejbus BUT Burlingham #1320 z roku 1955 krátko pred zrušením trolejbusov na linke 217 do Haughton Green
Dennis Dominator / Northern Counties pred stanicou Victoria
Elektrický vlak pred odjazdom z Bury
Elektrický vlak do/z Bury na stanici Victoria
Pôvodný elektrický vlak prichádza do stanice Bury
Pôvodná manchesterská električka č. 765 na krátkej trati v Heaton Parku v Manchestri
Prototypová električková "loď" #225 z roku 1934 pôvodom z Blackpoolu počas zápožičky v manchesterskom Heaton Parku
Budova bývalej hlavnej stanice Manchester Central, dnes výstavisko G-Mex pri zastávke Deansgate – Castlefield
DAF SB 220 / Optare Delta z roku 1989
Dennis Dominator DDA1026/East Lancashire DPH43/25F dopravcu North Western
Leyland Atlantean / Park Royal #955 WAL dopravcu Wall's
Leyland Atlantean / Park Royal H4332F #719
Výstava historických autobusov v Heaton Parku - autobus Leyland Titan PD2 / Metro Cammell H36/28F
DAF SB220 / Optare Delta dopravcu Wall's
Výstava historických autobusov v Heaton Parku - zľava Routemaster, Leyland Titan PD2/12 / MCW, AEC Regent V / MCW a Guy Arab V
Výstava historických autobusov v Heaton Parku - autobus Leyland Atlantean / NCME
Výstava historických autobusov v Heaton Parku - autobus Leyland Titan PD2
Výstava historických autobusov v Heaton Parku - trojica londýnskych autobusov AEC Routemaster
Výstava historických autobusov v Heaton Parku - rôzne typy poschodových autobusov
Autobus Bristol K5G / ECW L27/26R z 1940-tych rokov v pôvodnom vyfarbení spoločnosti United Automobile Services
Výstava historických autobusov v Heaton Parku - Guy Arab III 6LW / Crossley H30/26R z roku 1949 pôvodom z Blackburnu (zelený) a Leyland Titan PD2/1 z roku 1947 (červený)
Výstava historických autobusov v Heaton Parku - autobus Leyland Titan PD2 / East Lancs z roku 1964 pôvodom z Blackburnu
Výstava historických autobusov v Heaton Parku - Leyland Titan PD2 / Park Royal z roku 1958 (vľavo) a Leyland Titan PD2 z roku 1948 (vpravo)
Guy Arab IV 6LW / Northern Counties H41/32R z roku 1958
Autobusy Crossley DD42/8S #2150 z roku 1949 a Leyland Atlantean PDR1/1 #1001 z roku 1968 pred radnicou v Manchestri
Leyland Titan PD2/40 #3496 z roku 1958 a Leyland Titan PD2/12 #3460 z roku 1956
Leyland Royal Tiger PSU1/13 z roku 1953
Interiér autobusu Leyland Royal Tiger PSU1/13 z roku 1953
Leyland Atlantean PDR1/1 #1001, Crossley DD42/8S #2150, Leyland Titan PD2/34 #3520 a plošinový automobil Thornycroft Sturdy #A118 pred manchesterskou radnicou
Interiér horného poschodia autobusu Leyland Titan PD2/34 #3520
Leyland Titan PD2/40 z roku 1958
Výstavba zastávky a koľajového trojuholníka na námestí Piccadilly Gardens
Električky na linke do Bury v stanici Piccadilly krátko po prestavbe trate. Na fotografii je vidno, že trať z Bury na stanici Victoria nekončí, ale ľavým oblúkom smeruje k bočnej stene stanice
Električka #1017 na konečnej v Altrinchame
„Podzemná“ (vtedy) konečná stanica Piccadilly Station s električkou #1021
Električka #1011 smeruje spopod Piccadilly Station na trasu cez Piccadilly Gardens do Altrinchamu
Električky na zastávke Piccadilly Gardens
Električka #1011 smeruje zo zastávky Market St. k Piccadilly Gardens
Električka #1015 prichádza na Market Street
#1003, Parker Street, Piccadilly Gardens
#1015, Lower Mosley St
Estakáda pri G-Mexe s električkou #1026
Metrolink T68 #2005
Električka #2002 klesá po prekonaní rieky Irwell do ulíc Salford Quays
Dočasná konečná Broadway. Vidno vložené výhybky pre budúcu trať do Media City UK
#2005 smeruje na Piccadilly
#2005 na dočasnej konečnej Broadway
Električka na moste cez rieku Irwell smeruje do centra
Dlhá mostná estakáda ponad rieku Irwell s električkou pri zastávke Pomona
Moderná architektúra Salford Quays kombinovaná so starými artefaktmi
Električka #2004 križuje Trafford Rd. smerom z dočasnej konečnej Broadway naspäť do Manchestru
Zvyšky koľají pred opustenou bývalou vozovňou električiek v Eccles
Zvyšky koľají pred opustenou bývalou vozovňou električiek v Eccles
Električka #2006 skúša zastávku Langworthy, zatiaľ bez cestujúcich
Interiér električky T68/A 2001 – pre cestujúcich ideálne riešenie, bez schodíkov, bez vysoko situovaných sedadiel
Metrolink T68 #1014
Vozidlá #1014 a 1025 sa míňajú v zastávke Shudehill
Metrolink #1016 opúšťa zastávku Market Street a vchádza do pešej zóny
T68 #1016 prechadza pešou zónou cez námestie medzi zastávkami Market Street a Piccadilly Gardens
Metrolink #1020 nesúci meno Lancashire Fusiler práve vyšiel zo železničnej stanice Manchester Victoria a pokračuje do centra mesta
Metrolink T68 #1023 v uliciach Manchestru
Metrolink #1023 klesá k železničnej stanici
T68 #1026 pomenovaný The Power prechádza pešou zónou v centre mesta
Metrolink T68A #2002 z roku 1999 v zastávke G-MEX
Metrolink T68A #2002
#1025 smeruje do centra mesta
Bombardier M5000 Flexity Swift #3004 v stanici Piccadilly Gardens
Bombardier M5000 Flexity Swift #3007 prichádza do stanice Piccadilly Gardens
Bombardier M5000 Flexity Swift #3004 odchádza zo stanice Piccadilly Gardens
Bombardier M5000 Flexity Swift #3005 v stanici Eccles
Bombardier M5000 Flexity Swift #3010 v stanici Eccles
Bombardier M5000 Flexity Swift #3010 odchádza zo stanice Harbour City
Bombardier M5000 Flexity Swift #3003 v stanici Harbour City
Bombardier M5000 Flexity Swift #3003 odchádza zo stanice Harbour City
Bombardier M5000 Flexity Swift #3004 vchádza do stanice Harbour City
Bombardier M5000 Flexity Swift #3004 v stanici MediaCityUK
Ansaldo T68 #1010 v stanici Piccadilly v prízemí železničnej stanice
Bombardier M5000 Flexity Swift #3004 v stanici Piccadilly v prízemí železničnej stanice
Ansaldo T68 #1001 v stanici Bury
Električky Ansaldo T68 sa stretli v blízkosti centra mesta - v stanici Market Street
Ansaldo T68 #1023 v stanici Market Street
Geografická mapa siete Metrolinku
Spoločná konečná električiek i mestských vlakov na Manchester Airport
Manchester Victoria: konečná pre vlaky a električky linky 6 z letiska a priebežná stanica pre ostatné električky
Stanica Manchester Victoria
Stanica Manchester Victoria
Stanica Manchester Victoria
Električka, autobus a cyklista na Mosley street
Centrum – Piccadilly gardens – aj tu sa „esíčkári“ vyhrali...
Zastávka na St. Peter´s square
Zastávka na St. Peter´s square
Vysoké nástupište na St. Peter´s Square, kde sa trať v centre mesta vetví
Vysoké nástupište na St. Peter´s Square, kde sa trať v centre mesta vetví
St. Peter´s square – električka smeruje do Moseley street a Piccadilly Gardens
#3036 pred zastávkou West Didsbury
Zastávka West Didsbury
Križovatka Mosley st. – Market st. – Piccadily gardens (koľajový trojuholník)
Križovatka Mosley st. – Market st. – Piccadily gardens (koľajový trojuholník)
Zastávka Market street
Alternatívna trasa v centre na Corporation street
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie