imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Európa
›
Taliansko
› Milano (Miláno)
Električka Peter Witt pred operou
Zastávka v centre mesta
Električka Peter Witt #1926
Zastávkový označník
Električka Jumbotram výrobcov Fiat a Stanga z rokov 1976-1977
Vstup do metra na stanici Cairoli
Jedna z najstarších milánskych električiek - #706
Električka Sirio výrobcu AnsaldoBreda
Interiér električky Jumbotram
Pracovisko vodiča električky Jumbotram
Pracovisko vodiča električky Jumbotram
Električky Peter Witt sa vyrábali koncom 1920-tych rokov
Električka Jumbotram #4985
Informačný systém v podchode
Iveco 491.12 CityClass
Autobus Menarini 201
Električka Breda Ansaldo Sirio
Električka Breda Ansaldo Sirio
Vstup do metra
Stanga / Tibb #4723
Prímestský vlak na stanici Porta Garibaldi
Staručká električka Peter Witt stále v prevádzke
Električka Peter Witt z 1920-tych rokov
Stará električka Peter Witt stále v premávke
Električka AnsaldoBreda Sirio dlhá 25,15 m s 5 segmentami a designom od firmy Pininfarina
Fiat Ferroviaria / OMS JumboTram s dĺžkou 29 metrov
Fiat Ferroviaria / OMS JumboTram s dĺžkou 29 metrov
Električky Peter Witt a Stanga / Tibb
Fiat Ferroviaria / OMS JumboTram #4999
Električka AnsaldoBreda Sirio s 5 segmentami a dĺžka 26,5 m
Trolejbus Irisbus Cristalis
Trolejbus Iveco 2470 / Socim #953
Električka Stanga / Tibb
Čelný transparent Irisbusu Citelis 12M ukazuje, že na konečnej linky 57 možno prestúpiť na linku metra M1
Vyhliadkový doubledecker
Iveco CityClass 491.12.29
Električka Peter Witt #1802 a Giuseppe Garibaldi
Bicykel, jedna z možností dopravy po Miláne, v pozadí električka Peter Witt
Fiat Ferroviaria / OMS JumboTram s dĺžkou 29 metrov
Električka Stanga / Tibb
Turistické linky A a B začínajú a končia na námestí pred Milánskym dómom - štvrtou najväčšou katedrálou na svete
JumboTram #4928
JumboTram #4942
Mercedes-Benz O 530 G Citaro
Mercedes-Benz O 530 G Citaro
Irisbus Citelis 12M
Irisbus Citelis 12M čaká na zelenú
AnsaldoBreda Sirio - 35.35 m, design Pininfarina
OMS / TIBB / Breda série 4600
Električka série 4600 na severnej konečnej linky 2
Električka Peter Witt na konečnej linky 19
Električka Peter Witt na linke 19
Provizórna konečná linky 19 na Piazzale Cacciatori delle Alpi počas výluky
Električka Jumbotram #4972 sa ide otočiť na konečnú na Piazzale Cacciatori delle Alpi
Interiér trojčlánkovej električky Jumbotram #4972
Interiér trojčlánkovej električky Jumbotram #4972
Interiér trojčlánkovej električky Jumbotram #4972
Jumbotram #4961 na výlukovej konečnej linky 3
Električka Jumbotram vychádza z konečnej v centre mesta
Kĺbová električka AnsaldoBreda Sirio
Peter Witt s celovozidlovou reklamou
Peter Witt #1600 na križovatke Piazza Firenze
Warhol na električke Peter Witt #1582
AnsaldoBreda Sirio #7511
Električka Peter Witt #1940
#1940, linka 19, Piazza Firenze
Konečná linky 27 pri kongresovom centre
Interiér električky Peter Witt
Pracovisko vodiča v električke Peter Witt #1611
Drevený interiér električky Peter Witt #1611
Peter Witt na konečnej Greco Roveretto
#1611, linka 1, Greco Roveretto
Vtedy nová konečná linky 31 so 7-článkovými električkami AnsaldoBreda Sirio
Zastávka Via le Testi je priebežnou konečnou linky 31, linka 7 pokračuje priamo do centra
Na modernej trati na Via le Testi stretneme aj najstaršie električky linky 5
Električky Peter Witt na konečnej linky 5
Konečná liniek 15 a 23 na Piazza Fontana
Električka Fiat Ferroviaria / OMS JumboTram
Severino Boezio
Konečná linky 27 s električkami Fiat Ferroviaria / OMS JumboTram
Fiat Ferroviaria / OMS JumboTram
#7512, linka 9, Piazza 5. Giornate
Križovatka ulíc Col di Lana a Via Pietro Custodi
Električka odbočujúca cez koľajové spojky
Napojenie trate z ulice Via Pietro Custodi na trať na ulici Col di Lana
Koľajová splietka sa kedysi vyhýbala schodom mostíka, ktorý vedie ponad kanál Grande
Trolejbusy Socimi / Bredabus / Iveco 2480 (vľavo) a Van Hool AG300T (vpravo)
Trolejbus Irisbus Cristalis 18
Van Hool AG300T na okružnej linke vedenej prevažne vo vyhradenej strednej časti ulíc
Socimi / Bredabus / Iveco 2480 v podjazde pod centrálnou stanicou
Socimi / Bredabus / Iveco 2480 na zastávke uprostred ulice
Električka Ventotto vyrobená firmou Officine Meccaniche na zastávke bez nástupišťa pri dvojpruhovej ceste
Konečná linky 10 s električkou Ventotto vyrobenou firmou Officine Elettroferroviarie Tallero
Parkovaniu na električkovej trati v Miláne nezabránila ani tabuľa upozorňujúca na "koľaje v prevádzke"
Obratisko električiek
Električky nazývané Ventotto boli pre Miláno vyrobené v rokoch 1928 - 1930
500 kusov električiek Ventotto bolo objednaných u šiestich firiem
Bočný predstaničný priestor pred centrálnou stanicou s obratiskom električiek a autobusov
25,2- a 26,5-metrové verzie električiek AnsaldoBreda Sirio sú v Miláne označované ako Sirietto
26,5 metra dlhá verzia električiek AnsaldoBreda Sirietto
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie