imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Menu
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Najbližšia zastávka
sk
English
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Európa
›
IT - Taliansko
› Milano (Miláno)
Citaro C2 #5950
Mercedes-Benz Citaro C2 #5950 prišiel k stanici metra Gessate
AnsaldoBredo Sirio #7627 prechádza cez Piazza Firenze
AnsaldoBreda Sirio #7142 odbočuje na Via Quintino Sella
Solaris Urbino 12 III #6611 na linke 57
Električka série 4700 prechádza centrom Milána
AnsaldoBreda Sirio #7505 na linke 9
Solaris Urbino 12 IV electric #2023 v centre Milána
Pohľad na dúhové nástupište stanice metra Porta Venezia
AnsaldoBreda Sirio #7603 prechádza pri Porta Ticinese
Peter Witt #1738
Električka série 4700, ktorú v roku 1956 vyrobila spoločnosť Breda
AnsaldoBreda Sirio #7510 stojí pred robustnou budovou železničnej stanice Milano Centrale
Modely milánskych električiek, tramvají a omnibusu
Trolejbus Socimi / Bredabus / Iveco 2480 vychádza z podjazdu pod centrálnou stanicou
Zastávkový označník na ostrovčeku
AnsaldoBreda Sirio v historickom centre mesta
Jednosmerná električka Adtranz Eurotram
Iveco 491E.12.29 CityClass na spoločnom nástupišti s električkami s prístreškom umiestneným tesne vedľa električkovej trate
Zastávkový prístrešok s výveskami a elektronickou tabuľou
Združený cestovný poriadok dennej a nočnej linky
Zadná strana výlukového oznamu s mapkou
Zastávkový označník s priviazaným výlukovým oznamom
Výlukový oznam
Oprava dlažby na električkovej trati krompáčom
Električka Ventotto vyrobená firmou Officine Meccaniche di Reggio Emilia pôvodne nemala zadné dvere
Električka Ventotto od firmy Società Italiana Carminati & Toselli pred Oblúkom mieru (Arco della Pace)
AnsaldoBreda Sirio pri hrade Sforzesco
AnsaldoBreda Sirio pri hrade Sforzesco
Električka Ventotto (výrobca: Società Italiana Ernesto Breda) prechádza popri hand-made ceduli
Lišta pre bicykle v staršej stanici metra
Dlhšia verzia električky AnsaldoBreda Sirietto na moste nad kanálom Naviglio Grande
AnsaldoBreda Sirietto pod bránou Porta Ticinese z roku 1815
Električka Fiat Ferroviaria série 4900 prichádza od novšej z dvoch brán s názvom Porta Ticinese, ktorá bola postavená v roku 1815
AnsaldoBreda Sirietto prichádza do centra od novšej brány Porta Ticinese
Tustistický autobus v spoločnosti električky Fiat Ferroviaria série 4900 pod stredovekou bránou Porta Ticinese z 12. storočia
Mercedes-Benz Citaro G prechádza po prvom mestskom okruhu
Električka OMS / TIBB / Breda série 4700 pod chrámom sv. Sebastiána
AnsaldoBreda Sirietto na jednej zo štyroch tratí prichádzajúcich do blízkosti dómu
Jedna z prvých sériových električiek radu 1500 vyrobená firmou Società Italiana Carminati & Toselli na námestí, ktorému dominuje dóm
Bočný pohľad na kabínu vodiča električky Adtranz Eurotram
Električky Adtranz Eurotram boli dodané v rokoch 1999 - 2000
Adtranz Eurotram v pozadí s nákupným centrom Galleria Vittorio Emanuele II
Električka Ventotto vyrobená spoločnosťou Società Italiana Ernesto Breda pred svetoznámym divadlom La Scala
Električka Ventotto pred známym nákupným centrom Galleria Vittorio Emanuele II
Pôvodne mali všetky električky Ventotto tyčový zberač
Vo verejnej záhrade je možnosť povoziť sa malým vláčikom
Depo záhradného vláčika
Električka Ventotto vychádza z historického centra bránou Porta Nuova z 12. storočia
Električky Adtranz Eurotram boli do Milána dodané v rokoch 1999 - 2000 v počte 26 kusov
Odbočenie v stiesnených pomeroch
AnsaldoBreda Sirio na časti linky 31 súbežnej s metrom
Koľajová splietka na trati s rozchodom 1445 mm
Stretnutie starých električiek Ventotto série 1500 (vyrovená firmou Officine Meccaniche di Reggio Emilia) a Caproni série 700
Električky Caproni série 700 vyrobené v rokoch 1947 - 1948 slúžili do roku 1966, kedy boli preradené medzi technologické vozidlá - napríklad #705 preváža piesok
Stropné žiarovkové svietidlo v električke Ventotto
Označovač v električke Ventotto
Mnohé električky Ventotto (na fotografii vyrobená firmou Officine Elettroferroviarie Tallero - OEFT) dostali strešné panely
Niektoré električky série 4900 (vyrobené firmou Stanga resp. Fiat Ferroviaria - na fotke) z druhej polovice 1970. rokov prešli od roku 2011 modernizáciou vo firme AnsaldoBreda
Modernizovaná električka Fiat Ferroviaria série 4900 firmou AnsaldoBreda v 2010. rokoch
Električka Fiat Ferroviaria série 4900 modernizovaná firmou AnsaldoBreda v 2010. rokoch
AnsaldoBreda Sirio
Električka Ventotto AKA Peter Witt vyrobená firmou Officine Elettroferroviarie Tallero (OEFT) prechádza popri monumentálnom cintoríne
Porovnanie vzhľadu predného a zadného čela milánskych električiek AnsaldoBreda Sirio
35 metrov dlhé električky AnsaldoBreda Sirio série 7100 boli dodané v rokoch 2002 - 2009
Na začiatku roka 2018 bolo v premávke zhruba 100 z pôvodných 502 električiek Ventotto
Električky radu 4900 mali pôvodne okrem asymetrického predného čela aj asymetrické zadné čelo
Električka Stanga série 4900
Električky radu 4900 majú excentrické predné čelo
AnsaldoBreda Sirietto vchádza do zastávky s vyvýšeným ostrovčekom
Socimi / Bredabus / Iveco 2480 z roku 1991
Električky OMS / TIBB / Breda #4601 - 4613 a 4714 - 4733 sa vyrábali v rokoch 1955 - 1960
Interiér električky OMS / TIBB / Breda so sedadlami v kĺbe
Interiér električky OMS / TIBB / Breda z druhej polovice 1950. rokov
Cestovné poriadky s časťou odchodov v intervaloch
Schéma liniek s mapkou a vyobrazením prestupov
Oznam o zmenách v MHD
Električka Ventotto od firmy Società Italiana Carminati & Toselli
Električky Ventotto majú vo výbornom stave interiér, v ktorom sa rozprestiera charakteristický bublavý zvuk kompresora
Každá električka Ventotto má na výrobnom štítku uvedený rok výroby a rok generálnej opravy
Bredabus 4001.18 z roku 1992
Električky AnsaldoBreda Sirietto radu 7600 boli dodané v rokoch 2008 - 2009
Široké vstupné dvere električky AnsaldoBreda Sirietto
AnsaldoBreda Sirietto na konečnej zastávke umožňuje nástup cestujúcich počas celej doby čakania na odchod
Zadná časť interiéru električky AnsaldoBreda Sirietto radu 7600
Interiér električky AnsaldoBreda Sirietto radu 7600
Historický kĺbový autobus Fiat 418 AC / Macchi 103S
Historický kĺbový autobus Fiat 418 AC / Macchi 103S
Historický kĺbový autobus Fiat 418 AC / Macchi 103S
Staré električky Ventotto jazdili na začiatku roka 2018 v mnohých častiach Milána, najmodernejšie nevynímajúc
Piazza San Gioachimo
26,45 metra dlhá verzia električky AnsaldoBreda Sirio
AnsaldoBreda Sirietto s celovozidlovou reklamou
Zatrávnená trať je nevhodná na miestach zvýšeného pohybu chodcov, čo ukazuje aj príklad spred milánskej centrálnej stanice
26,5 metra dlhá verzia električiek AnsaldoBreda Sirietto
25,2- a 26,5-metrové verzie električiek AnsaldoBreda Sirio sú v Miláne označované ako Sirietto
Bočný predstaničný priestor pred centrálnou stanicou s obratiskom električiek a autobusov
500 kusov električiek Ventotto bolo objednaných u šiestich firiem
Električky nazývané Ventotto boli pre Miláno vyrobené v rokoch 1928 - 1930
Obratisko električiek
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie