imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Európa
›
Ukrajina
› Krymská trolejbusová trať Simferopoľ - Jalta (Кримтролейбус Сімферополь - Ялта)
Trolejbus na pobrežnej časti trate medzi Aluštou a Jaltou
Stavba 86-kilometrovej trolejbusovej trate medzi Simferopoľom a Jaltou
Prvý trolejbus, ktorý vyrazil z Alušty do Simferopoľa
Prvý trolejbus na odchode zo Simferopoľa do Alušty
Prvými cestujúcimi v medizmestskej Škode 8 Tr boli budovatelia Krymskej trolejbusovej trate
Slávnostné otvorenie medzimestskej trolejbusovej trate na železničnej stanici v Simferopole
Trolejbus Škoda 8 Tr na štvorstopovej trati
Na Kryme premávalo aj nákladné auto s kombinovaným elektrickým a naftovým pohonom
Na Kryme premávalo aj nákladné auto s kombinovaným elektrickým a naftovým pohonom
Škoda 8 Tr #209 z roku 1960 s dodatkovou tabuľkou "Miest niet"
Škoda 9 Tr na medzimestskej trati spolu s pracovným trolejbusom ТПС (TPS) #9
Koláž skúšobnej jazdy trolejbusu Škoda T 11, ktorý bol zasadený do krymskej fotografie
Trolejbus Škoda 14 Tr 0 z overovacej série
Jaltské trolejbusové depo
Škoda 9 Tr #218 neskôr prečíslovaná na #1473 na trase z Alušty na Jaltu
Škoda 9 Tr #193 (neskôr #1463) na medzimestskej trase zo Simferopoľa do Jalty
More trolejbusov Škoda 9 Tr na konečnej v Jalte
Škoda 8 Tr #312 z roku 1961 (vyradená v roku 1977) na Jalte
Cestovný lístok s miestenkou na 86-kilometrovú trasu
Cestovný lístok s miestenkou na medzimestský trolejbus z Jalty do zastávky Nikitská botanická záhrada
Jednorazový lístok na cestovanie v medzimestských trolejbusoch. Autonómna republika Krym, Ukrajina
Škoda 14 Tr #6153 z roku 1990 na prvom kilometri 86-kilometrovej trate na Jaltu
Škody 9 Tr #3757 (ex 1757) a #7710 z rokov 1981 a 1980 na trolejbusovej stanici v Simferopole
Škoda 14 Tr #8152 z poslednej série dodanej v roku 1990 sa pripravuje na dlhú cestu do Alušty
V čase najväčších nárokov na dopravu sa to na trolejbusovej stanici hemží trolejbusmi
Nevýhodou nasadzovania trolejbusov na medzimestské linky je nemožnosť uložiť si batožinu inak ako na sedadlá
Interiér trolejbusu Škoda 9 Tr
Za hranicou Simferopoľa končia tri trolejbusové linky - 1, 51 a 52
Škoda 14 Tr rútiaca sa po rýchlodrážnej trolejbusovej trati
Všetky trolejbusy na medzimestskej trati majú označenie smeru, kam idú
Škoda 14 Tr v obci Zarečnoje pri Simferopole
Vzhľadom na dlhú trasu liniek (až 86 kilometrov) sa často stáva, že počas niekoľkých minút sa na zastávke vystriedajú aj štyri trolejbusy
Na najdlhšej linke zo Simferopoľa na Jaltu premávajú najčastejšie trolejbusy Škoda 14 Tr
Medzimestské trolejbusy Škoda 14 Tr majú umiestnenie sedadiel 2+2
V Škodách 14 Tr sa sedí aj pri stredných dverách
Na trolejbusovej stanici je možné prestúpiť z mestských trolejbusov na medzimestské
Pred nástupom do medzimestského trolejbusu je nutné kúpiť si miestenku
Záplava trolejbusov Škoda 9 Tr na trolejbusovej stanici
Niektoré trolejbusy sú medzi špičkami odstavené priamo na trolejbusovej stanici
Výmena uhlíkov na zberačoch Škody 14 Tr #8156 z roku 1990 pred takmer 90-kilometrovou jazdou do Simferopoľa
Linka 53 spája Jaltu s Aluštou a jej dĺžka je 41-kilometrov
Sedadlá sú v Škodách 14 Tr premávajúcich na medzimestských tratiach umiestnené aj pri stredných dverách
Škoda 14 Tr #8152 vyrobená v roku 1990 v závere svojej 86-kilometrovej púte na Jaltu
Jaltská vozovňa má jediný trolejbus typu ЮМЗ-Т2 (JUMZ-T2) #5100
Interiér medzimestského trolejbusu Škoda 9 Tr
Informácia o pokutách
Škoda 14 Tr na novom moste
Škoda 14 Tr #2151 z roku 1990 pri obci Gurzuf, ktorá je tretím letoviskom od Jalty
Pohľad na novú a starú trať
Škoda 14 Tr na zaujímavej trati pod horami
Škoda 14 Tr #2106 dodaná v roku 1989 pri medzinárodnom detskom tábore ARTEK
Informačná tabuľa s odchodmi trolejbusov
Záložné vozidlo pre 86-kilometrovú trolejbusovú trať slúži pre prípad výpadku spoja
Pracovisko vodiča v Škode 9 Tr
Stav trolejového vedenia na medzimestskej trati niekedy nie je najlepší
Jeden z mála trolejbusov Škoda 9 Tr na linke 52 - 9 Tr H27 #7702 z roku 1980
Trojvodičové vedenie je použité na niektorých úsekoch
Pri kúpe miestenok do trolejbusov sa musí prihliadať aj na typ vozidla
Tabuľka v trolejbuse 14 Tr #6102 z roku 1989 oznamuje, že je vozidlo plné: "Miest niet"
Zvláštnosťou niektorých častí tratí na vstupe do Simferopoľa je štvorstopové vedenie
Tri možné varianty prepojenia Simferopoľa s Jaltou
Maketa stavby trolejbusovej trate medzi Simferopoľom a Jaltou
Gordienko Vladimir Vasiljevič z Krymskej trolejbusovej trate prišiel s nápadom výkyvnej hlavy zberača
Jeden z panelov Múzea trolejbusov zobrazujúci aj cestovné lístky a označovač
Maketa trolejbusovej trate pri Gurzufe
Múzeum Krymskej trolejbusovej trate
V múzeu Krymskej trolejbusovej trate sa nachádzajú aj veľmi vydarené modely trolejbusov Škoda 9 Tr a 14 Tr
V múzeu Krymskej trolejbusovej trate sa nachádzajú aj veľmi vydarené modely trolejbusov Škoda 9 Tr a 14 Tr
Múzeum Krymskej trolejbusovej trate je umiestnené v 1. depe
Škoda 9 Tr #5605 na stanici v Simferopole
Pracovná 9 Tr #7012 na trolejbusovej stanici
Škoda 14 Tr #2010 na trolejbusovej stanici
Trolejbus K12.04 (Kiev-12, model 4) na ulici Gorkého
Roztrhnuté vedenie na kruhovom objazde
Detail roztrhnutého vedenia
Roztrhnuté vedenie na kruhovom objazde v centre Alušty
Pracovná 9 Tr #7012
Prekladanie palíc
"Roznožka"
Chaos na kruhovej križovatke v Alušte
Vrchári sa pripravujú na opravu
Oprava prebieha za plnej premávky a pod prúdom
Detail údržbárov trolejového vedenia
Oprava poškodeného vedenia sa blíži ku koncu
Nočná fotka 9 Tr #7715 s reklamou Adidas na trolejbusovej stanici
Škoda 14 Tr #8151 pred budovou trolejbusovej stanice
Škoda 9 Tr #7710 pred vrcholom Angarskeho priesmyku
Škoda 14 Tr LUX
Богдан (Bogdan) T701.11 #6403
Богдан (Bogdan) T701.15 #8408
Škoda 14 Tr #4012 z Alušty prechádza okolo zastávky Nіkіtsjkiy botanіchniy sad
Záložné vozidlo Škoda 9 Tr #5558
#7012, Horkoho vul., trolejbusová stanica Alušta
#8007, linka 51, Horkoho vul., trolejbusová stanica Alušta
#8105, linka 51, Horkoho vul., trolejbusová stanica Alušta
Prerušenie prevádzky
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie