imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Menu
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Najbližšia zastávka
sk
English
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Európa
›
UA - Ukrajina
› Kryvyj Rih (Кривий Ріг)
Stanice rýchlodrážnej električky boli stavané s rezervou pre metro
Modernizovaná električka T3R.P v "protismernej" časti rýchlodrážnej siete
T3UA so záclonkami smeruje mimo rýchlodrážnu sieť, preto vodič musí prestaviť výhybku
Podzemná stanica rýchlej električky s ľavostrannou premávkou
Súprava T3R.P prechádza popri obratisku pri začiatku trate s pravostrannou prevádzkou
Stavba rýchlej električky sa začala v 1970. rokoch a prvý úsek bol otvorený v roku 1986
Nedokončená stanica metro-električky VPF a v pozadí jej strážca
Rýchlodrážna električková trať vedie buď v tuneloch alebo na povrchu segregovaná od okolia plotmi a betónovými múrmi
Na pozoruhodnej rýchlodrážnej trati sa v roku 2018 jazdilo maximálnou rýchlosťou 50 km/h
Súprava T3SU #024+021 na najvzdialenejšom konci rýchlodrážnej električky
Stanica metro-električky Industriaľna
Stanica metro-električky Industriaľna
Turnikety pri vstupe do metro-električkového systému
Súprava T3SU #042+043 na oplotenom povrchovom úseku metro-električky
Vstup do stanice metro-električky Prospekt Metalurhiv
Typická panoráma priemyselného mesta
Záverečný úsek rýchlodrážnej električky vedie po moste cez vodnú nádrž
Súprava električiek ČKD Tatra T3R.P z roku 1987
Na rýchlodráhe kedysi jazdili trojičky T3, no v septembri 2018 už boli v prevádzke len dvojičky a sóla
Súprava KTM-11 #209+211 na konci rýchlodrážnej trate
Stredné dvere v električke KTM-11 nie sú na oboch bokoch umiestnené oproti sebe
Spojenie súpravy električiek KTM-11 #209+211 z roku 1995
Interiér električky KTM-11 s pozdĺžnym usporiadaním sedadiel
Súprava električiek KTM-11 #209+211 z roku 1995
Ploščaď Truda, čiže Majdan Praci
Slepá koľaj bez nástupišťa na konečnej linky 1M
Stanica metro-električky na konečnej linky 1M
zastávka Bilšovyk
Depo metro-električky
Konečná linky 1M
Vlnkovitosť koľajníc spôsobuje extrémnu hlučnosť v podzemných úsekoch rýchlodrážnej električky a tiež na povrchu
Výpravkyňa vypravuje električku T3R.P #011 (ex Kyjev #5685)
Výpravkyňa vypravuje električku T3R.P #011 (ex Kyjev #5685)
Stanica metro-električky Budynok Rad
T3 #056 (ex Praha #6595) z roku 1966 v sieti "metro-električky"
Stanica metro-električky Budynok Rad
Vchod do stanice metro-električky Budynok Rad
Oblúk nad stanicou metro-električky Budynok Rad
Elektronická tabuľa pri autobusovej stanici
Električka EPL2T
Dvojička ČS7
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie