imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Európa
›
Dánsko
› Aarhus (ex Århus)
Testovanie električkovej trate v Aarhuse
#1103, linka L2, Lystrup
Stanica Lystrup
Stanica Lystrup, smer Aarhus
Linka L1, Lystrup
Stretnutie 2 liniek, aj 2 typov električiek
Europaplads, Dokk1
#1106, linka L2, Kystvejen
#1209, linka L2, Kystvejen
V poradí tretí druh mestskej tramvaje v Aarhuse
Historizujúci kryt trate tram-trainu
Vzhľadom na rozdielnu dĺžku liniek boli zvolené dva druhy vozidiel - na kratšej linke L2 sú nasadené Variobahny s maximálnou rýchlosťou 80 km/h
Vizuálne a fyzické oddelenie trate tram-trainu od chodníkov
Na dlhšej linke L1 sú nasadené vozidlá Stadler Tango, ktoré dosahujú rýchlosť 100 km/h
Tram-train na hlavnej železničnej stanici, kde časť spojov končí a začína
Na hlavnej stanici sú pre tram-train vyhradené dve koľaje
Otvorenie tram-trainu sa nezaobišlo bez problémov
Električková trať pod obcou Lisbjerg, samotnú obec obsluhuje len z okraja
Rozvetvenie trate pod obcou Lisbjerg - vľavo sa pokračuje do apendixu pri škole, vpravo ďalej do regiónu
Linka L2 má severne od Aarhusu skôr podobu električky, aj keď značná časť trasy prechádzala v roku 2023 ešte neurbanizovaným územím
Jedna z konečných linky L2 sa nachádza pri škole v obci Lisbjerg
Spojenie dvoch vetiev linky L2 netvorí úplný triangel, keďže smerovanie električiek z oboch vetiev je len do centra (vpravo)
Tram-train prechádza vidiekom, kde už začína prvá výstavba
Obsluhu linky L2 zabezpečuje 14 električiek Variobahn dĺžky 32 m
Posledná minúta do odchodu je odpočítavaná po ½-minúte
V stanici Lystrup sa spájajú linky L1 a L2
Celkovo má nový tram-train v Aarhuse a okolí dĺžku 110 km
Tram-trainy na linke L1 nahradili vlaky
Náplasť na poškodenom laku
Pôvodná železničná stanica Grenaa
Interiér Tanga
Zatiaľ čo v regióne linka L1 použila pôvodnú železničnú trať, v Aarhuse bola železničná trať prebudovaná na pevnú jazdnú dráhu
Električky Tango pre Aarhus majú dĺžku 39 m
Spolu s prebudovaním železničnej trate na ľahkú železnicu došlo aj k úprave nábrežia
Variobahn v mieste, kde sa linka L2 odpája od pôvodnej želznice
Okolo trakčných stožiarov novej trate už miestami stihli vyrásť kríky
Tram-train v priestore hlavnej stanice využíva pôvodnú železničnú trať
Najbližšie odchody a oznam o výluke tram-trainu
110-kilometrová sieť tram-trainu
Trať do mesta Odder je taktiež konvertovaná zo železničnej a má dĺžku 27 km
Ukončenie tram-trainu v meste Odder pri pôvodnej železničnej stanici
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie